dan zou ik dus zeker niet gaan. het publiek zowel in VIP als op de gewone vloer zijn 9 van de 10 flink naar de Kl*te. ze zien nog niet dat je zwanger bent dus zij kunnen niet opletten. die kaartjes zijn monsterlijk duur en om dan maar gewoon te proberen zou ik het zeker niet doen. Kijk een concert had ik zeker wel gedaan. en ik denk dat veel meiden die hier reageren niet weten hoe een housefeest gaat. denk eraan er ligt zo iets in je drinken he meis. ennuh er zijn volgend jaar ook weer feesten. Ik moet dit jaar mijn favo feest missen, namelijk Defqon1 maarja tis voor een goed doel.
Defqon1 is ook mijn favofeestje en daar zal ik helaas ook niet naar toegaan want bent dan waarschijnlijk al vier a vijf maanden zwanger. Vind het wel wat anders als net twee maanden! En ik weet wat er allemaal kan gebeuren... maar dat 9 van de 10 naar de ... zijn dat valt ook mee hoor! en natuurlijk kan er wat in me drinken worden gegooid,maar dat kan ik zelf altijd nog in de gaten houden! Maar ja, ik zal er nog goed over nadenken en kijken hoe ik me tegen die tijd voel...
3 jaar geleden was ik op free festival, en ik dacht goed opgelet te hebben. nou ik eindigde op de EHBO hoor.... pfff te erg gewoon kijk een por in je buik overleeft je kindje wel met 2 maanden, maar iets in je drinken tsja....maargoed doe waar jij je goed bij voelt. als je gaat veel plezier!
ben toch geweest! het viel gelukkig reuze mee en heb het nog redelijk vol kunnen houden, toch ongeveer drie uur. toch let je wel veel meer op als anders en ga je niet tussen de drukte staan! maar heb me in ieder geval goed vermaakt! voorlopig alleen geen feestjes meer... liefs relin
Ik wist pas dat ik zwanger was na 8 wkn! Daarvoor nog gewoon naar bandjes wezen luisteren en kijken. Overigens heb ik heerlijk aan carnaval gedaan in februari, was ook nog jarig! Wat een feest! Nee hoor, gewoon kijken hoe je je voelt. Ik denk dat heel veel vrouwen harde geluiden erg snel als luid ervaren, terwijl als je onder de douche staat en het water spat op je huid, dat vaak veel meer dB maakt dan wat dan ook. Luister maar eens de volgende keer als je onder de douche staat. Gewenning! Maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet naar een house feest zou gaan tijdens de zwangerschap..... Ben ik vaker geweest en was toch best heftig hoor.... Groetjes, Mirelle.
Als je je goed en lekker voelt zou ik gewoon lekker gaan... Uit ervaring weet ik dat je wel harde buiken kan krijgen van de muziek, maar dat kan geen kwaad.. Bij mijn jongste heb ik tot de laatste avond staan lesgeven, aerobic, ook die muziek is vrij hard... en bovendien vertoef ik vanwege mijn werk regelmatig op grote feesten tot voor kort.. nu even niet meer ivm het feit dat ik bijna ben uitgerekend en een wat zwaardere zwangerschap heb dan eerdere... Lekker gaan en lekker plezier maken... en als het niet gaat kan je altijd naar huis..toch? Groet Hilde
Ik ben tot voor kort nog gewoon naar concerten gaan kijken. Had wel iedere keer hele lieve vriendinnen bij me, die wel zorgden dat er mij niets kon gebeuren . Vorig weekend ben ik nog naar voorstelling van mayumana gaan zien. Ook heel hevige geluiden. Maar het viel best mee. Ik denk dat niemand in jouw plaats kan beslissen of je naar zo'n dingen moet gaan. Je moet voor jezelf uitmaken of je het aan kan of niet. Sommigen kunnen er heel goed tegen en merken er niets van. Anderen ervaren het misschien als vervelend.