Zwangerschapskleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selcan, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Even een leuke meiden onderwerp !

Ik ben van plan om binnenkort wat zwangerschapskleding te kopen met name broeken. Wat bovenkleding betreft draag ik altijd al een beetje losse ruime shirtjes/blousjes dus daar wacht ik nog even mee.

Waar zijn er goeie zwangerschapsbroeken te koop? Ik hou niet van harde spijkerbroeken het moeten echt van die fijne zijn anders raak ik er echt geïrriteerd aan in de loop van de dag. Graag ook voor een degelijke prijs ik koop normaal gesproken ook goedkopere broeken bijv. van de h&m maximaal 30€. En voor een zwangerschapsbroek zou ik ook niet veel willen uitgeven aangezien je het maar een aantal maanden draagt.

-

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik heb geen idee, maar ik speel de vraag graag door voor fijne, niet te dure zwangerschapsjurkjes!

3. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goed idee ! Als er mensen zijn die leuke winkeltjes/websites weten is dat altijd handig. Ik ben nog wat vroeger in de zwangerschap dus wil beginnen met broeken. Maar jurkjes en shirtjes ga ik later zeker ook wel nodig hebben.

4. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ja, ik draag nooit broeken, dus vandaar. Heb bij de bonprix wel al snel zwangerschapsleggings aangeschaft, en de zwangerschapsonderbroeken van de Hema (enkel online helaas) vind ik ook erg fijn en niet te duur.

Ik vind het probleem met zwangerschapsjurkjes dat ze ofwel heel duur zijn, ofwel dat ze (voor mij) niet de juiste vorm hebben... Ik ben trots op mn buikje en wil dan graag een form-fitting jurkje, maar die kan ik maar bijzonder weinig vinden in mijn maat...

5. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ohh dat is wel vervelend zeg... Heb je wel eens gewoon normale jurkjes geprobeerd NIET van de zwangerschapsafdeling? Als je een goeie stretch stof hebt dan kan het heel mooi je buik om armen. En als het dan te strak zit of niet over je buik heen gaat zou ik gewoon een maatje groter pakken. Stretch stoffen hebben altijd wel ruimte voor wat rek.

6. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ja, ik draag nu ook nog gewone jurkjes hoor, maar sommige jurkjes worden al een beetje kort aan de voorkant :p
    En ik ben eerlijk gezegd ook een beetje een krent hoor. Vind t zo zonde om 60,- uit te geven aan een jurkje dat ik nog hooguit 5 maanden aan kan ;)

7. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou zou ik er ook niet voor over hebben hoor! Ik ben over het algemeen al een koopjes jager en nu ik zwanger ben veranderd daar niets aan. Alles moet leuk zijn maar ook het bedrag wat aan het kaartje hangt moet me aanstaan, maximaal 40€ per item vind ik meer dan genoeg. Natuurlijk koop ik heel af en toe merk kleding maar dat is anders. En ik vind ook altijd wel leuke kleding voor een leuke prijs hoor wat dat betreft heb ik vaak wel geluk.

8. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Als je normaal bij h&m koopt kun je toch ook daar kijken voor zwangerschapsbroeken? Verder vind ik mamalicious fijn, ook niet zo duur, maar bij ieder lijf past weer een ander merk.. Ik zou gewoon een paar merken bestellen via de wehkamp ofzo en dan de rest weer terugsturen

9. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Miss etam! Ik hou van de broeken daar.

10. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik heb 2 broeken van de H&M. Super fijn.
    Vanmiddag mAar eens even kijken voor jurkjes/korte broeken, aangezien het warm weer gaat worden.

11. Lelie137

Lelie137 Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.576
    209
    63
    Limburg
    Ik heb 2 zwangerschapsbroeken van H&M en 1 van Queen Mum. Zitten fijn! Alleen skinny is niet zo prettig maar dat is persoonlijk.

Jurkjes heb ik van het merk NED (bij MC gekocht) die zijn van fijne stretch en zodanig dat de voorkant niet te kort wordt. Tenminste bij mij nog niet ;)

Ik heb ook een korte broek bij h&m besteld, ben benieuwd hoe die zit.

12. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Ik heb gewoon een pakket 2e hands op marktplaats gekocht. Sommige dingen pasten niet goed of vond ik niet mooi, die heb ik weer weggegeven, maar voor de prijs van 1 nieuwe broek heb je wel een complete garderobe incl jas. Ik heb er deze zwangerschap wat zomerse shirtjes en jurkjes bijgekocht en draag de rest gewoon weer.

13. meintje83

meintje83 Actief lid

15 apr 2015
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb broeken van Prenatal. Ik heb ze in de uitverkoop gekocht vorig jaar december, 30 euro per stuk. In juni hebben ze vast weer uitverkoop. Ik vind ze heerlijk zitten. Ik heb er ook 1 van miss etam, maar die heb ik eigenlijk nooit aan, zit niet lekker bij mij. Andere merken heb ik geen ervaring mee.

14. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    H&m heeft verschillende soorten, ik heb van die zachte spijkerbroeken maar ook minder stretch. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de kwaliteit niet super vind.. Heb ze dan wel ook ecjt afgedragen.
    Verder draag ik gewone leggings en joggingbroeken van de primark gewoon een maatje groter dan normaal.

15. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik heb twee broeken van de h&m. Ik hou ook absoluut niet van spijkerbroeken en dan is er vrij weinig keus.
    Jurkjes bij noppies in de uitverkoop en verder wat dingen bij c&a online besteld. Je moet vooral heel goed op het materiaal letten vind ik heel veel is van dat zweterige spul.

16. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Kijk gewoon eens op marktplaats of bij de kringloopwinkel.
    Niks mis mee, en dan heb je veel voor weinig!

17. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Hier een broek van de H&M en Noppies. Allebei super fijn! Van de H&M was echt een koopje, 40 euro. Die van Noppies ook niet duur, 60 euro. Mijn mening, je kan beter "iets" meer betalen dat je wel een fijne broek hebt. Zeker nu is comfort erg belangrijk. En juist nu wil je er ook leuk uitzien. Beter 2 broeken die "iets" duurder zijn dan goedkoopies welke niet lekker zitten en waar je er ook niet goed in uitziet... Vind mezelf momenteel al niet de knapste... :)
    Maar normaal draag ik dan ook geen goedkope kleding.

18. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Newlook.com of asos.com!
    Ik zweer erbij. Wel webwinkels, dus dat moet je net zien zitten, maar ik heb net 2 heerlijke spijkerbroeken besteld daar en ze kosten echt niks! Kijk maar eens!
    Op de website van asos.com vind je overigens ook veel (nauwsluitende) jurkjes.

19. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ja, ben al gaan kijken bij de kringloop van de week, maar ze hadden momenteel niks wat ik leuk vind... Misschien ben ik ook wel een zeur :p

20. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier ook marktplaats en tweedehands.

Voor weinig heb ik nu al een kledingkast vol:) aangezien ik zomer, en herst/winter kleding nodig heb.

Deel Deze Pagina