hebben jullie dat nou ook wel eens dat je iets ziet en denkt...jaaaaaaaaaaaaaa dat wil ik hebbe, maar uiteindelijk is het bagger.. maar mijn vraag: wat is voor jullie de beste aankoop aller tijden geweest? Dus dat je denkt, nou daar heb ik nooit spijt van gehad.. Bij mij is dat mijn electrische dekentje..wat een uitvinding, val er ook heerlijk van in slaap. Toppie dus. En mijn easy pull, (keukenrol apparaat) vind het een ideaal ding, ook nooit spijt van gehad.
hahaha net nog.. zag leuke kleding voor dochterlief, maar dat kan ze pas over 2 jaar aan ofzo.. en dan vind ik het niet mooi meer heb het dus niet gekocht.. beste aankoop? mijn nieuwe camera denk ik..
Mijn beste aankoop, mijn hoekbank in donkerbruine ruwe stof, je ziet er echt niks op!! Erg fijn met een kleine meid in huis
Mijn steamer van Braun. Die heb ik 11 jaar geleden gekocht toen we bijna gingen samenwonen en gebruik hem gemiddels 2x per week. Ik kook echt nooit groenten, ik stoom ze altijd, ideaal. Als er hier een nieuwe keuken komt, zeker ook dan een steamer erin, maar dat bestond toen helaas nog niet, tenminste niet zoals ze nu zijn.
EENS!! Wij hebben 'm laten hangen in oude huis, moeten hier nog een nieuwe aanschaffen.. En m'n mixer met kom er onder (wel gekregen voor m'n verjaardag maar anders zelf gekocht), zo gemakkelijk!
Ik vind de senseo echt super, ben blij met dat ding. De easypull hebben we nadat de rol op was het huis uit gedaan, vond het niks.
Goede aankopen: De babycook...we gebruiken hem al lang niet meer voor Finn...maar wel om zelf bijv. guacamole te maken...of lekkere appelmoes En natuurlijk mijn geweldige Quick & Hot van tefal Quick & Hot RVS - Heetwatertaps - Tefal Nederland - Een soort van waterkoker alleen hoef je niet te wachten tot het water kookt. Er komt gewoon gelijk gekookt water uit! Heerlijk omdat ik vaak thee drink. En we hebben het ook voor Finn zn flessen gebruikt toen we speciale voeding hadden. Een geweldig huwelijkscadeau is het nog steeds Miskoop: Mn broodbakmachine...ik vind het heeeeeeeeeeeeerlijk...maar doe het veel te weinig! Dus wie weet wordt het ook nog eens een goede koop...maar nu ff niet
heb het nog niet maar wat me handig lijkt, zo'n bakje bij het aanrecht wat je tussen je bestekla hangt en je zo alles kruimels etc in kan schuiven, bij blokker hebben ze het. Iemand ervaring mee?
Nee maar ik zag hem op de reclame en zei gelijk tegen mn man dat ik die wil hebben! Hahaha! Lijkt mij ook erg handig!
Beste koop: met stip op nr. 1, m'n bed. Een heerlijk boxspring. Die doe ik echt nooit meer weg!! En de Dolce Gusto Circolo, wat een zalige koffie!! Slechtste koop: Sack 'n seat . Een soort zak, waarmee je van iedere stoel een zitplaats voor je kleintje kan maken. Het leek me ideaal, met heb er nooit gebruik van gemaakt.....
die heb ik idd bij de blokker gezien, me ma gelijk...zooooo das handig, hebbe, maar je moet dan wel een keuken hebben (kastje in dit geval) waar hij tussen past en dat is bij ons niet het geval. helaas.
Laptoptas op wieltjes ( ideaal voor het werk of studie) En deze combi magnetron: WHIRLPOOL JT 368/SL Combimagnetron Erg makkelijk voor erbij.
die quick & Hot lijkt mij ook wel ideaal. is dat een groot apparaat?? heb namelijk niet zoveel plek in onze keuken.
Wij hebben de witte.. Doe 'm nooooit meer weg.. Ideaal dat ding.. Kostte 20 euro bij de Blokker.. Ongeveer net zo groot als een normale waterkoker.. Mijn beste aankoop ooit (nouja, die van mn man dan)
ik persoonlijk ben zooooooooooo blij met mijn flavor wave * maar dan van de kruidvat *..zooooooo handig..hoef geen vlees meer teontdooien, en alles is zo snel gaar, gebruik m echt elke dag voor van alles en nog wat..toppertje..
Die quik en hot lijkt mij ook ideaal! Maar ik vraag mij af of dat ding niet veel stroom gebruikt omdat ie aldoor het water warm houdt.
Wat ik verder ideaal vindt! - Onze Renault Laguna. - Onze boxspring, ik slaap er heerlijk op. - Mijn gispen stoel - De bugaboo! - Ons huis met een apart bad en een aparte douche
Hihihi... Ik zei juist tegen mijn man dat ik dat helemaal niks vond... Ik zie de bui al hangen met 2 kinderen met grijpgrage handjes... En 1 van de 2 stopt alles in haar mond... Ik zet altijd het deksel van de aardappelbak) op het aanrecht waar ik al het groenafval in doe en die gooi ik dan na het koken leeg. En als ik niet oplet komen er alsnog 2 kinderen al kauwend op een aardappelschil voorbij...