Ik ga nog wel hoor, af en toe! En blijf ook gewoon gaan zolang ik er zin in heb. Rookverbod is nu erg handig, krijg je dat ook niet binnen.
Ik ga nog gewoon gezellig stappen hoor, niet vreselijk vaak maar dat heeft meer te maken met het kindje wat we al hebben dan het feit dat ik zwanger ben. 2 weken terug nog naar een concert geweest, en morgenavond weer gezellig naar de kroeg. Zolang ik me er nog goed bij voel, prima toch? Oja, manlief gaat wel gezellig mee, maar die zou me overigens niet verbieden om te gaan stappen...
oh dat wist ik niet.. ik versta die dingen ook onder uitgaan namelijk... discotheken deed ik toen ik 16 was en dat lijkt me nou niet echt goed om als zwangere te doen eigenlijk.. ze bonken daar allemaal tegen je op.. en god mag weten wat ze in je drankje kunnen gooien...
Ik ga morgenavond met broersen zussen op stap er even lekker tussen uit. Waarom zou je niet meer op stap mogen? Er mag tegenwoordig nergens meer gerookt worden dus.. wat let je?!
ik ben afgelopen zondag avond nog op stap geweest was toen 29 weken mn vriend was ook mee en die stond heel beschermend bij me zodat niemand tegen mn buik aan kon lopen. zondags begint het bij ons om half 9 tot half 11(dan is het afgelopen ivm mensen die maandags werken) en ik vond het nog wel te doen. 2x drinken gehad. meer hoef ik ook niet omdat ik dan naar de wc blijf lopen. harde muziek viel opzich welmee
Ik was laatst ook met de meiden naar de kroeg, ging hardstikke leuk! Maar toen werd het steeds drukker, en op een gegeven moment té druk. Toen voelde het niet fijn meer, iedereen kwam tegen mijn buik aan. Dus alleen daarom vond ik het niet leuk meer, maar het stappen zelf vond ik hartstikke leuk!
Ik heb gelezen dat dit niet zo goed is voor de kleine...die harde muziek enzo..je kleintje kan zicht niet verstoppen voor de harde muziek, en z ehouden helemaal niet van die herrie.. Ik doe het zelf dan absoluut niet, geen behoefte aan maar ook vooral omdat het niet zo goed is
Ik heb er geen behoefte aan om in disco's of kroegen te staan... Ben sowieso veel te snel moe...ben vaak niet lekker... dus laat maar zitten We gaan nu meer uit eten met vrienden, bij vrienden thuis langs, filmpje, dat soort dingen.
rond 20 weken kan je kindje geluiden horen, dan zou ik zelf niet meer naar een discotheek gaan of ergens heen gaan waar erg harde muziek gedraaid wordt.