Uitgaan

Discussion in 'Zwangerschap' started by kissie, Sep 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    Zou er persoonlijk toch niet aan moeten denken om in een tent te staan waar het rokerig en warm is..volgens mij wordt je dan ook echt aangekeken van wat doe jij hier nu met zo´n buik! Nee lijkt me niet echt wat...uit eten of gewoon ergens rusitg wat drinken lijkt me geen probleem maar naar een discotheek ofzo zou ik niet zien zitten (zou het ook nooit zo lang volhouden). En ook gezien de harde muziek lijkt het me niet echt prettig voor de baby.

2. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Waarom zou je als je zwanger bent ineens niet in een discotheek mogen komen, laat de mensen lekker denken wat ze willen denken. Als ik daar wil staan met een dikke buik dan doe ik dat! Nu kan ik nog lekker doen wat ik wil, over een paar weekjes kunnen we niet zomaar meer met z'n tweetjes uitgaan.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Volgens mij had ik een keer gehoord dat die harde geluiden niet goed/leuk waren voor de baby. Maar volgens mij hoort ie ook pas na de 20e week.
    Maar gewoon doen waar je zelf zin aan hebt, maar natuurlijk geen alcohol he ;)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben zwanger geraakt door de pil, en voordat ik erachter kwam ging ik bijna wekelijks uit. Maar sinds ik wist dat ik zwanger was had ik niet eens meer de behoefte eraan gehad... Zelfs nu 18 weken later nog altijd niet ;)

Maar als je er behoefte aan hebt en het is toch niet wekelijks zou ik zeggen, geniet er lekker van! Let wel goed op jezelf ;)

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Wij zijn gisteren nog even lekker losbannos gegaan (nou ja dat was de bedoeling) binnen 2 uur waren we al terug. Voelde me niet prettig en begon opeens helemaal in paniek te raken waarom?
    Ik ben brullend en hysterische naar buiten gerend en me vriend kwam gelijk bezorgd achter me aan.
    Hij heeft me gerust gesteld is onze jassen gaan pakken en zijn toen lekker langs de mac gegaan (hherlijke troostmaaltijd) en toen lekker naar huis gegaan.
    Ik weet nog steeds niet wat er was of is maar ik draaide helemaal door.

6. moniek1979

moniek1979 Actief lid

Sep 14, 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    als jij uit wil gaan moet je dat lekker doen! kan nu toch nog? straks lukt dat waarschijnlijk de eerste tijd niet meer. je kunt beter wel een beetje rekening houden waar je naar toegaat, zodat je niet over ellebogen in je buik krijgt! en rook? ja is slecht maar als je er niet dag en nacht inzit heeft je kindje daar echt geen last van hoor! je gaat toch wel eens naar een resaurant ofzo? wordt ook gerookt hoor? en dat was ook niet de vraag die werd gesteld....

Share This Page