Hallo dames Ik vroeg me af wanneer jullie het geslacht op de echo hebben gezien? En was het meteen duidelijk of waren er ook nog twijfels? Groetjes nandine
Bij mij was dat vanaf week 24...er werd mij verteld dat ze het dan beter met zekerheid kunnen zeggen. En idd, met 24 weken een prectecho gehad en het was overduidelijk een jongetje!
Mij werd ook verteld tijdens de echo van 18 wkn dat ze liever niet wilde kijken omdat het misschien nog niet zo heel duidelijk zou zijn. Uiteindelijk bleek het tóch héél duidelijk te zien te zijn en kon ze me voor 100% zeker zegen dat het een meisje is. Daarna heb ik dat nog 3 keer bevestigd gezien op andere echo's
bij mij hebben ze het bij 18 weken niet gezien en bij 20 weken was het wel te zien het was duidelijk een jongen
Met de twintig weken echo was het duidelijk een jongetje! De echo ervoor was met 9 weken, toen was uiteraard nog niets te zien. Weet ook niet vanaf welke week je het al zou moeten zin.. Groetjes Anita
Echo op 21 weken was overduidelijk (vorige echo was op 12 weken en toen wou de gyn geen uitspraak doen, veel te vroeg) Grtz x
Bij 19 weken lag het met het kontje onderin en konden ze het niet zien...en bij de 20 weken echo ...duidelijk een meisje
Ik snap dat je graag zsm wil weten wat het wordt maar ik zou mooi wachten tot men het met zekerheid kan zeggen (na de 20e wk). Dat voorkomt gewoon teleurstellingen! Succes p.s. ik wist het met 20,5 wk ongeveer...
He trutje Dat is niet het geval hoor hahaha want ik heb pas een geslachtsbepalings echo met 20 weken en daar wacht ik ook op want die krijg ik vergoed door het ziekenfonds. Het is alleen ik heb weleens van iemand gehoord dat ze met 15 weken het geslacht kon zien maar dat lijkt me sterk daarom wilde ik kijken of er misschien meer mensen waren die dit hadden
wij zagen het met 19 weken met de pretecho erg duidelijk, en een week later met de 20 weken echo in het ziekenhuis nog een keer, wel leuk die bevestiging
ben deze week naar gyn geweest, maar kon nog niet met zekerheid zeggen wat het was, nu is het vier weken wachten en dan hopen dat het zijn geheimen prijs geeft he.