Hoi dames, Ik wilde eventjes achter jullie ervaring polsen. Binnenkort is er bij ons in de buurt een feest in een evenementenhal en mijn vriend en ik willen heel graag gaan. Meer in het begin van de zwangerschap ben ik ook gewoon blijven uitgaan en hoewel ik natuurlijk wat voorzichtiger was zag ik er geen graten in. Zolang ik me maar goed voelde toch? Maar nu hoor ik dat je de laatste drie/vier maanden van de zwangerschap niet meer zou mogen uitgaan. De reden waarom werd me er niet bijverteld. Nu wil ik wanneer we volgende week bij de gyn zijn soieso haar advies vragen maar ik wil wel is weten wat jullie ervan denken.
Waarom zou je niet uit mogen gaan? Je kindje zit goed beschermd. Mogelijk dat mensen dat zeggen omdat je kindje nu ook al geluiden "hoort", maar door de hoeveelheid vruchtwater etc komt dat gedempt door. Gewoon lekker uitgaan en niet te dicht in de buurt van de grote luidsprekers gaan staan. Geniet!
Helemaal mee eens, als jij je goed voelt waarom niet...? Ik ben met 26 weken nog naar een kroeg geweest omdat een vriend van ons daar moest draaien en het leuk vond als we met zn alle kwamen kijken. We zijn toen maar even geweest hoor want ik had het zo gezien en hoe je het ook went of keert mensen kijken je toch aan van.... moet jij niet thuis op bed liggen ofzo hahaha. Ook wel leuke reacties gehad toen trouwens. Dussss lekker doen waar je zin in hebt en je goed bij voelt, over een aantal weken heb je er waarschijnlijk geen puf meer voor!
wat een onzin weer. je bent gewoon zwanger en niet ziek. en ook een ziek iemand kan trouwens gewoon uitgaan als ie daar zin in heeft
Nou idd.. Ik stond bij de oudste hoogzwanger in de kroeg op vrijdagavond.. Was een afscheidsfeestje van een oud-collega (werk in de horeca) Feestje liep uit en voor we het door hadden was het 2 uur 's nachts.. En met Lenn is het goed gekomen hoor
Lekker gaan hoor meis! Zo lang je je nog goed voelt om dit soort dingen te doen! Zeker doen! straks kom je niet meer zoveel aan jezelf toe (de eerste maanden/weken)