Uitgaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ntje, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Misschien een stomme vraag hoor maar ik stel hem toch.

Vanavond hebben we een feestje waarbij we met een groepje mensen uitgaan. En nu bedacht ik me ineens of dat niet "raar" is.

Je kan er niet omheen dat ik zwanger ben, dus wijde kleren aantrekken heeft niet zoveel zin.

Maar vinden jullie het raar om een zwangere vrouw in een uitgaansgelegenheid te zien (feestcafe/kroeg/club enz). Ik heb er nl nooit over nagedacht en het ook nog nooit gezien.

Gaan jullie zelf nog wel eens uit? Krijg je dan ook wel eens opmerkingen?

ik heb er wel zin in en voel me ook prima maar ben ineens toch bang dat het misschien een beetje raar is ofzo:).

Kijk feestjes zoals gay parade en festivals vind ik het niet vreemd omdat dat niet altijd is en daar heb ik ook al eerder zwangere vrouwen gezien maar nog nooit in het gewone uitgaansleven zeg maar:p.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Niets raars aan, ik ben ook zwanger (zie je nog niet veel van :p) En hier is vanavond en dit weekend ons dorpsfeest en kermis. Ik ga daar gewoon naar toe, maar drink uiteraard geen alcohol en ga niet in kermisattracties, maar wel uit dus.

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Nee hoor ik vind dat niet raar.
    Je hoeft je toch niet op te sluiten omdat je zwanger bent?
    Alles is rookvrij tegenwoordig, scheelt ook weer.
    Gewoon lekker genieten!

4. raymoont

raymoont Actief lid

17 jan 2012
    168
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    dedemsvaart
    ik ga ook gewoon uit hoor na de kroeg.is niks raars aan hoor.

gewoon lekker van genieten.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Nee hoor helemaal niet raar. Ik stond ook in de kroeg tijdens mijn eerste zwangerschap. Was toen al 27 weken volgens mij.

6. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    uitgaan in een discotheek vind ik persoonlijk wel raar....
    maar wat drinken op een terrasje of kermis of naar een kroeg gaan waar je ken zitten vind ik niet raar...

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

nouja raar is het goede woord niet (vind ik) ik zou het persoonlijk niet doen in discotheken is het vaak druk en donker en een ongelukje is dan sneller gebeurd (zeker met andere dronken mensen)

Ik zou denk ik ook eerder een terrasje pakken of over een (kleine) kermis lopen dan echt uitgaan zeg maar, zou ik ook teveel herrie voor de baby vinden..

8. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    @ TigerMommy
    dit vraag TS zelf:
    Je kan er niet omheen dat ik zwanger ben, dus wijde kleren aantrekken heeft niet zoveel zin.

Maar vinden jullie het raar om een zwangere vrouw in een uitgaansgelegenheid te zien (feestcafe/kroeg/club enz). Ik heb er nl nooit over nagedacht en het ook nog nooit gezien.

Iedereen die gereageerd heeft gebruikt het woord RAAR en bij mij kom je weer kopieren... aub zeg...

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik kopieer je omdat ik het in principe met je eens bent op het woord raar na dat vind ik wat overdreven en ik weet TS vroeg het zelf maar wilde dus duidelijk maken dat dat mijn woorden niet zouden zijn... niets ten nadele van jou, dus doe niet zo gepikeerd..

10. Humava

Humava Niet meer actief

Ik ben ook gewoon uit gegaan hoor. Ben zelfs nog naar een 5 daags festival geweest in Hongarije toen ik 26 weken zwanger was.

11. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Ik ben de laatste keer op stap geweest toen ik 28 weken was.. Er kwam een band optreden die ik heel graag wou zien.
    Daarna ging het niet meer vanwege de BI, maar anders had ik het misschien nog wel gedaan hoor..
    Zie niet in waarom niet, dus gewoon lekker gaan, en er van genieten.
    Je bent zwanger, niet ziek.

12. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    @TigerMommy oke dan heb ik dat verkeerd opgevat...:)

13. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Gewoon uitgaan enkel uitkijken
    voor de harde muziek!!

14. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Het is een discotheek waarbij je wel gewoon kan gaan zitten en omdat mijn man iedereen daar kent hebben we eigenlijk altijd een vaste tafel met barkrukken enzo.

Als ik merk dat het niet gaat of dat de baby de muziek te hard/onprettig vind ben ik ook zo weer thuis gelukkig.

15. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Vind het niet raar hoor, gewoon lekker genieten!
    Zou wel oppassen op hele drukke plekken ivm kans op ellebogen oid in je buik maar je schrijft zelf al dat je altijd een plekje hebt om te zitten. Dus gewoon lekker doen!

16. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Als je er zin in hebt gewoon lekker gaan alleen rekening houden met harde muziek.

Veel plezier!

17. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Nou het was een geslaagde avond:). We hadden lekker een tafeltje zodat ik veel kon zitten en voor mijn gevoel had de baby niet heel veel last van het geluid.

Dankjulliewel voor jullie mening en adviezen:)!

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee hoor niks raars aan. Ik ben bij alle kinderen tot de laatste dag (bij wijze van) nog uit geweest.

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt! Ik ben nog naar concerten geweest, enkel Toppers heb ik geannuleerd.. maar puur omdat het toch te heavy was voor mij dat uren staan...

Ik heb nog twee feestjes op de planning staan waarvan 1 een soort bruiloft is... zolang jij je goed voelt gewoon gaan.. het is pas RAAR als je met een glas bier of ander soort alcohol in je handen staat ;)

20. Marianne1987

Marianne1987 Actief lid

14 sep 2012
    156
    0
    0
    Gewoon lekker gaan als jij je goed voelt!!

Ik ben nu 33 weken zwanger en wij gaan vanavond ook gezellig naar de kroeg!!
    Ik zorg wel altijd dat ik een kruk oid heb zodat ik kan gaan zitten als dat nodig is..

Ben trouwens bij de vorige 2 zwangerschappen ook gewoon op stap geweest dus lekker doen waar jij je goed bij voelt!

Deel Deze Pagina