Uitgangsecho na IUI niet goed

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Twinkk, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje wat onduidelijk....pfff. Maar ovulatietesten werken in dit geval niet? Lijkt me erg lastig dit en inderdaad zonde van zo'n cyclus maar wie weet raak je gewoon zwanger of je hebt hopelijk binnen no time je cyclus weer terug.

2. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Maya:
    Succes voor morgen!
    Ja het is net alsof dit eitje zijn eigen cyclus heeft doorlopen. Heel vreemd. In het ziekenhuis snapten ze het ook niet zo. Volgens hen was het ook onmogelijk dat die door zou groeien en zou springen. Heel vreemd. Denk allemaal dat er meer aan de hand is. Iets met mn hormonen niet goed waardoor die toch door kon groeien dan.

Skye:
    Misschien klinkt het wat lui, maar ik ben zo enorm klaar met die ovulatietesten. En ik zou ook niet weten wanneer ik die dan zou moeten gebruiken nu. Misschien ben ik die dan 3 weken aan het gebruiken (alles is nu mogelijk), is ook weer zo prijzig. Maar misschien toch een idee. Gewoon om een extra ovulatie uit te sluiten evt.

3. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Twinkk hoefde je geen bloed te prikken dan? Daar konden ze het bij mij aan zien hoever je bent in de cyclus.

4. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Nee heeft ze niets van gezegd. Misschien als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben dat ze dan bloed gaan prikken.
    Volgens mij zijn ze in mijn ziekenhuis niet zo van de bloed testen. Enige keer dat ik bloed heb moeten laten prikken was bij het onderzoek naar mijn natuurlijke cyclus. En voor de operatie.

Deel Deze Pagina