Wij vieren het met beide families, beide keren 10,- p.p. (lootjes). Dus met z'n tweeën 40,- kwijt. Met kerst doen we niet aan cadeautjes.
Heb voor de oudste 100 euro aan kado's gekocht Voor de middelste 75 euro En voor de jongste 50 euro Dus totaal 225 euro was ik kwijt aan kado's Ik kijk naar de leeftijd en mijn portemonnee. Want ik vind hoe ouder ze worden hoe duurder de kado's ook worden, vanwege interesse in speelgoed etc. En voor de kleintjes heb je zoveel keus aan wat goedkoper speelgoed.
wat hebben wij gedaan: voor onze eigen kids +/- 20 euro pp voor een van de nichtjes +/- 10 euro hierbij nog een choco letter. Verder hebben ze nog van de grootouders wat gehad 20 a 25 euro per kind en dus nog van mijn zwager. Ik vind het steeds meer een principe kwestie vinden, het is gewoon te veel wat ze allemaal krijgen. Heb hier ondertussen een speelgoedwinkel in huis en ze spelen maar met een paar dingen, en over 2 weken is de oudste jarig.
Wij vieren Sinterklaas altijd bij mijn schoonouders... Trekken dan lootjes en doen dan 25 euro p.p. Omdat onze kleine nu net ruim 3 weken oud is, heeft ieder stel (dus schoonouders, zwager en vriendin en wij) een cadeautje gekocht voor de kleine. Hier hebben we geen geldbedrag aan gebonden... Gewoon wat leuks... Die kleine snapt daar voorlopig toch niks van. Bij mijn ouders eigenlijk hetzelfde maar dan met Kerst... Ook lootjes trekken, 25 euro p.p. en ieder stel koopt iets voor de kleine.
Wij doen met kerst niet aan cadeautjes en hebben voor sinterklaas voor onze ouders ca. 40 euro per koppel uitgegeven. Voor mijn zusjes en schoonbroer zaten we rond de 10 euro per persoon. Voor de kids hebben we voor ongeveer 40 tot 50 euro per kind uitgegeven. Daarnaast hebben we nog 2 konijntjes "van Sinterklaas gekregen" en hebben we daar ook nog voor 120 euro aan uitgegeven (moesten alles nog kopen en hebben alles ingepakt voor de kids). Voor elkaar hebben we geen Sinterklaascadeau gekocht... wij gaan in januari een paar daagjes weg met z'n 2en (of eigenlijk 3en)...