Uitgaven kleding per maand/jaar

Discussie in 'De lounge' gestart door Me26, 19 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.103
    15.616
    113
    Vrouw
    En de 150 p.p. per maand en per persoon is ook iedere maand ?
     
  2. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Nee zeker niet. Voor mezelf vaak maandenlang niks maar als ik dan een jas, schoenen en een paar setjes kleren koop, zit ik ook zo op €500 bijvoorbeeld.
    Dat is voor mijn man net zo trouwens. Voor mijn kinderen koop ik vaak in de loop van het seizoen ook nog wel eens wat maar bijv. augustus-oktober zijn wel de duurste maanden omdat ik dan de winterkleding insla en februari tot april voor de zomer zeg maar.. Dus het is meer een gemiddelde.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.103
    15.616
    113
    Vrouw
    Ahja hier is augustus en september ook veel duurder om dezelfde reden.
    Maar als ik dan kijk naar mijzel. Handtas, kort vestje, 3 tshirten met 3/4de mouwen, herfst jas, 2 broeken ben ik maar 119 euro kwijt :). Ik zou al vré moeten kopen om aan 500euro te komen :)
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  4. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Waar shop jij dan?;)
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  5. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Ja dat krijg ik dan ook weer niet voor elkaar hoor. Shirtje kost toch snel 20 euro per stuk, broek minimaal 40/60.
    De tas laat ik even, want ik geef niet zoveel om kleidng, maar tassen daarentegen haha.
     
    GossipGirlxoxo en Paardenbloem vinden dit leuk.
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik geef echt veel te veel uit aan kleding voor de kinderen.
    Vooral voor de meiden zie ik altijd wel iets leuks.

    voor mezelf en mijn man een stuk minder.
    Wij gaan 2x per jaar kleding kopen voor onszelf en als ik iets tegenkom tussendoor dat ik eens iets mee neemt maar dat gebeurd erg weinig.
     
    Wellesnietes vindt dit leuk.
  7. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.103
    15.616
    113
    Vrouw
    Nu was het gewoon c&a webshop.
    Die broeken zaten beter als die van only die via zalando binnen kwamen :D , oké ja en ze waren goedkoper
     
    tuc vindt dit leuk.
  8. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.103
    15.616
    113
    Vrouw
    Ohja mijn broeken kwamen nog niet in de buurt van 40 euro :roflmao:
    Mijn jas voor het tussenseizoen was de volle 19.90euro
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  9. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Ze hebben ook sample sales.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Wij geven met ons vijven 300 euro uit denk ik (maandelijks|) maar dat komt ook omdat wij veel gratis kleding krijgen door het bedrijf van mn man en mn moeder graag kleding koopt voor de kinderen. Ik ben zelf niet van de merken, alleen mijn broeken zijn Levi's en de rest is goedkoop. Ik ben gek op kleding maar ik wil wel alles dragen en niet teveel hebben. Er gaat dus ook regelmatig iets weg wat kapot is of wat ik niet meer draag. De kinderen hebben wel echt veel teveel. Schoenen zijn meestal wel wat duurder en eens in de zoveel jaar koop ik een dure tas.
     
  11. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Ik heb enorme uitspattingen voor de kinderen en daar geef ik dus teveel geld aan uit. Moet zeggen dat mijn zoon meer kost dan mijn dochter maar voor haar koop ik gewoon meer want dat kan ook goedkoop spul zijn maar voor mijn zoon (12 jaar) is het toch voornamelijk merkkleding, zo heb ik een mooie Hugo Boss winterjas voor hem gekocht van € 225,--. Voor mijn dochter koop ik dus merk en ook non-merk maar wel hele kasten vol omdat ik alles leuk vind. Het is maar goed dat ik maar 1 dochter heb hahaha!
    Voor mezelf koop ik soms een maand niks maar dan weer een maand heel veel dingen. Het is maar net of ik iets leuks tegenkom of vind dat ik wat nieuws nodig heb. En dat is regelmatig iets van Nikkie maar kan ook gewoon Zara of H&M zijn, het is maar wat ik leuk vind en dan maakt het mij niet uit waar het vandaan komt.
    Mijn man koopt zo maanden niks en dan geeft hij ineens heel veel geld uit en kan weer even vooruit. Maar nu hij al maanden thuiswerkt en het sociale leven als in uitgaan enzo toch haast niet is heeft hij al even niks gekocht maar dat haalt hij vanzelf wel weer in.
     
  12. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zitten met z'n vieren op 3-4%.
    Wij geven niet om merken en zijn qua kleding best minimalistisch. Alleen mijn oudste wil wel eens merkkleding, maar dat koopt ze dan zelf of is van het merk waar ik werk (en ik kan het goedkoper kopen, alleen nu even niet omdat er geen personeelssales zijn nu. Ik kan wel online met korting kopen).
     
  13. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Haha toch een guilty pleasure bij je ontdekt als het om mode gaat :p
     
    suus1983 vindt dit leuk.
  14. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.812
    32.715
    113
    Hahaha
     

Deel Deze Pagina