Bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinderkind, 9 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai meiden,

    Ik moet ff kwijt dat ik echt compleet over de zijk ben... Vanmorgen kwam ik op mijn werk en toen ik naar het toilet ging zag ik bruin bloed, niet idioot veel, maar genoeg om toch flink te schrikken. Ik ga de hele tijd naar de wc en het lijkt erop dat het bloed ook meer rood begint te worden. Ik ben zoooo bang... Er zit geen weefsel ofzo bij maar ik weet echt totaal niet wat ik moet. Ik zit hier mijn smoel in de plooi te houden, en misschien heb ik op dit moment gewoon een miskraam... :cry:

    Anouk.
     
  2. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Jee vreselijk als je zo op je werk mt zitten een hele dag met die twijfel;.. heb je buikkrampen ? Dit komt er geloof ik wel vaak bij en beetje bloed kan denk ik geen kwaad, had het ook van me eerste kindje en was toen even ver als jij en mijn meisje is ondertussen al 5 jaar ! Ik duim voor je dat alles
    ok is !!! En als je je echt ongerust voelt zou ik nt
    aarzelen om even contact met iemand op te nemen !
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    O wat akelig Anouk!

    Ik zou even bellen met je verloskundige. Waarschijnlijk kunnen ze nog niet veel zeggen/doen, maar dan heb je zelf in ieder geval het gevoel dat je er iets aan hebt gedaan.

    En verder kun je- hoe zenuwslopend dit ook is - alleen maar afwachten.

    Veel sterkte... en misschien iets eerder naar huis?

    Pim
     
  4. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai meiden,

    Bedankt voor jullie advies. Ik heb inderdaad met de verloskundige gesproken. Ze gaf aan wat me eigenlijk al bekend is: bloedverlies is in principe niet ideaal maar hoeft niet direct echt ernstig te zijn. Ik heb in die zin nog hoop omdat ik geen echte buikpijn heb. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam gewoon echt aan het zwangeren is. Mijn buik is wel wat gevoelig, maar zeker geen echte buikpijn. Dat is dus ook raar in combinatie met dat bloedverlies. Ik kan jammer genoeg niet eerder naar huis. Echt balen want ik loop echt met mijn ziel onder de arm...

    Stientje, hoe dat dat met jou bloedverlies toen dan? Ik ben wel benieuwd...

    Liefs,
    Anouk.
     
  5. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Jeetje, wat naar zeg :( Ik hoop dat alles goed is en zal in ieder geval voor je duimen. Heel veel sterkte...
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai,
    Wat erg voor je! Ik kan helaas niet veel voor je doen alleen een tip geven. Vraag of je een echo mag laten maken. Alleen een echo geeft zekerheid of je een miskraam hebt of niet. Heel veel sterkte, hopelijk heb je snel duidelijkheid.
    Liefs jenny
     
  7. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Je zult waarschijnlijk nog even moeten wachten voor ze iets op de echo kunnen zien. Mijn vk zie dat dat pas kon met 7 weken.

    Sterkte he!

    Pim
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik had rond dezelfde periode als jij helderrood bloedverlies maar nt echt heel veel. Huisarts kwam bij ons langs omdat ik last had van heftig diarree. Hij zei dat ik het moest afwachten maar zolang het nt meer was en nt gepaard ging met krampen... dat het waarschijnlijk nts was... na die éne dag had ik niets meer... en het resultaat is nu al een groot meisje van 5 ! Zolang er niks meer bij komt komt het vast wel goed !
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik wil je niet ongerust maken of je hoop wegnemen, maar toch wil ik nog een keer zeggen dat alleen een echo je zekerheid geeft. Ik heb namelijk een miskraam gehad met geen verschijnselen behalve drie druppels bloed. Ze zeiden dat de kans minimaal was op een miskraam. Toch had mijn gevoel helaas gelijk.
    Hoe gaat het nu met je? Hopelijk weet je snel meer. Sterkte, het zullen wel moeilijke dagen voor je zijn. Liefs jenny
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik geloof ook die verhalen van krampen en meer bloed dan bij een menstruatie niet, Jenny. Ik heb minder bloed verloren dan normaal en heb helemaal geen krampen gehad. En toch een mk.

    Maar, Anouk ik hop natuurlijk dat alles goed is!! Hoe is het nu met je?

    Pim
     
  11. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Pim, ik heb die ervaring dus ook. Het zal wel vaker dan niet met elkaar samenhangen, maar het is geen garantie dat het anders goed zal zijn. De enige garantie is een echo. Hoe vervelend dat soms ook is want je wlt natuurlijk alle positieve verhalen geloven.
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Trouwens zie dat je je nod vandaag hebt, spannend! Ik duim voor je! Liefs Jenny
     
  13. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Anouk hoe gaat het?
    Gina
     
  14. Niet meer actief

    meid hoe gaat het met je nu? weet je wat meer
     
  15. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai,

    Nog steeds geen krampen en het (donkerbruine) bloedverlies is later in de middag opgehouden. Nnu nog wel een klein beetje slijmverlies (ook bruin) maar geen bloedingen meer. Ik hoop echt dat het met een sisser afloopt.....

    Thankx voor de steun.
    Liefs,
    Anouk.
     
  16. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Dat hoop ik ook voor je Anouk....
    Ik duim dat alles goed is.
    Gina
     
  17. Niet meer actief

    ik blijf voor je duimen meid dat het allemaal goed afloopt voor je en dat de kleine het goed maakt
     
  18. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Anouk, ook ik hoop dat het allemaal meevalt en je snel kunt gaan genieten!!
     

Deel Deze Pagina