meiden...ik zit even ergens mee, Wij krijgen ook deze keer met 20 weken een uitgebreide medische echo, dit i.v.m. voorgeschiedenis oudste zoon. Nu had ik afgelopen vrijdag een brief in huis gekregen dat er een afspraak voor ons geregeld was in het UMCG op 27 juni ik zou dan 19 weken + 5 dagen zijn...nu is het zo dat mijn man week op week af werkt en net die dag weg moet, ik belde dus vanmorgen met de vraag of we de afspraak konden verzetten, het liefst naar 3 dagen eerder dus vrijdag 24 juni, maar dat kon ik beter niet doen volgens haar,want dat was te vroeg om alles goed te kunnen bekijken,nu heb ik een afspraak geregeld op 6 juli dan ben ik precies 21 weken zwanger.....ben ik dan niet te laat??? Die mevrouw zei van niet, was volgens haar een prima termijn om de echo te laten doen, maar ik lees hier dat veel van jullie hem rond de 19 weken hebben gehad.... Wat te doen nu...laten staan of morgenvroeg toch weer bellen?? Thanks!!!
nee joh, kan prima. ik heb mijn vorige zwangerschap een guo gehad met 21+5, en hier zijn wel mensen die een gewone echo nog later hebben dan dat
Bij mij zei de gyn dat het het beste is tussen de 18 en 22 weken. Maar rond 21 weken is het wel beter te zien dus ik denk dat het zelfs beter is dat het wat later is nu
ik heb hem aanstaande donderdag ben dan 19+ 3 dagen, dit heeft de gyn zo bepaald, en is ook een guo. Groeten Corien
Ja!! Of zal ik nou toch even bellen morgen..pff ik denk dat ik het maar laat staan...aangezien die mevrouw aan de telefoon heeft gezegd dat 19+2 te vroeg is..alhoewel ik kan het altijd even met hun overleggen weer.... Tjeetje ik ben altijd zo'n twijfelkont
Ik had mijn GUO ook rond de 21 weken. Niet teveel stressen joh! (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan)
Ik was 21+2 dagen en het mag tot 22 wkn dan kan je kleine nog helemaal in zij/haar geheel in beeld...!
Je hebt helemaal gelijk!! Ik moet er niet zoveel over stressen, na deze reacties kan ik het ook wel weer bij me weg zetten, ik laat de afspraak gewoon staan Dank jullie wel!!