Uitgedroogd?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mommy1983, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik heb haar een luier aan gedaan om 15 uur en om 19 uur ging ze naar bed. Luier gewogen schoon en luier vies gewogen 35 gram dus niets geplast. Ik hou het goed in de gaten en morgen denk weer terug.

Bij mijn zoontje ben ik ook 5 x naar de ha of hap moeten gaan en toen werden we eindelijk naar de seh gestuurd en was ie al een kilo afgevallen en had helemaal een rare kleur blauwe handen enz die moest toen 2 nachten blijven

2. Willie32

Willie32 Actief lid

Dec 2, 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Mijn meisje is ook net ziek geweest.
    Om haar te laten drinken, maakte ik haar elk uur even wakker voor een paar slokjes.

Toen ze iets beter ging, zette ik een klein flesje sap in haar bedje en vulde die steeds bij.

Sterkte....

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

En als de huisarts echt niet wil luisteren en jij vertrouwt t niet dan dik je het gewoon een beetje aan hoor... liever dat ze goed wordt nagekeken en het blijkt mee te vallen dan dat het toch net te laat is toch!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38

ja daar heb je gelijk in. Ik heb al veel HA gehad krijg altijd iemand die spoedgevallen doet smiddags en ze zeggen allemaal hetzelfe wachten tot ze echt niet meer kunnen om het zo maar te zeggen pfff

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    pfff wat een nacht onze meid heeft 2,5 uur gehuild en daarna begon onze zoon die was ook ziek. ook zijn bed ondergespuugt enz. En ons evy drinkt nu wel wat maar heeft nog steeds geen plas luier gehad vanaf zeker gisteren 15.00 wel div waterdunne diaree luiers. Dus denk vanmiddag maar effe de ha weer bellen. Ze heeft gelukkig nog niet overgegeven

6. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Sterkte met je beide kids!
    Ik zou idd gewoon weer bellen hoor!
    Lijkt me toch niet normaal dat ze vanaf gister 15.00 geen plasluier heeft gehad maar wel veel diarree.
    Is ze verder wel helder? Las eerder al dat ze veel sliep.
    En de controle's die hier ook al eerder genoemd zijn even doen.
    Sterkte

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0

Diarree is net zo erg als spugen hè voor Vochtverlies. Snap echt niet waarom de artsen tegenwoordig zo lang wachten. Anders naar de eerste hulp gaan hoor. Uitdroging is hartstikke gevaarlijk

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Hoe gaat het nu?

9. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Hier hetzelfde verhaal! Spugen, koorts, waterdunne diarree. En minder trek in eten en flesjes gaan maar voor de helft op. Water en limonade wil ze helemaal niet, enkel haar melk. Wij gaan morgen naar de ha. Wij gebruiken pampers met plasindicator en die blijft ook gewoon geel (ipv blauw).:( Volgens mij heerst er een hardnekkig buikvirus bij die kleintjes.

10. coon

coon Bekend lid

Apr 18, 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    die heerst er ook.dat zeiden ze drie weken geleden in het ziekenhuis ze haddenheel vele kinderne op de spoedeisende hulp met buikvirus klachten.

hoe gaat het nu met je meisje

11. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hoe gaat het nu met haar?

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ze is gisteren opgenomen. als ik een dag later was,gegaan was ze helemaal doodziek geweest zei de ha. nu plast ze weer alleen pudding heeft ze er al uitgegooid en een flesje rosivice. ze wil nu toch niet echt drinken. we moeten effe kijken wat ze vandaag binnenhoud en of ze zelf wiel drinken z e naar huis

13. Elvina

Elvina Actief lid

Jun 14, 2011
    392
    0
    0
    Beterschap voor allemaal!

Mijn meisje is al vanaf maandag zo ziek, veel spugen en diarree. We zijn dinsdag en woensdag bij ha geweest maar die vond dat ze al aan de beterende hand was. Ze ligt nu nog steeds als een dood vogeltje bij me in bed, net weer gespuugd en ze heeft ook al een tijd geen plasluier gehad. Ik maak me dus een beetje zorgen en twijfel of ik ha weer moet bellen ze doen ook steeds lelijk aan de telefoon..

14. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ok zou zeker bellen, zo voor t weekend

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

Beterschap !!

16. coon

coon Bekend lid

Apr 18, 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel veel beterschap hopelijk knapt ze snel op

17. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Beterschap voor je meissie, hopelijk knapt ze snel op en mag ze weer mee naar huis. Zh is ook iet de beste omgeving..

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

`Beterschap!

Krijgt ze ook een sonde?
    Hier is mijn kleine dame er gelukkig weer helemaal van af!

19. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Het lijkt iets beter te gaan. De koorts is over en ook het spugen. Ze heeft echter nog steeds waterdunne diarree. Ongeveer 2 x per dag en dan kan ik echt alles verschonen. Ze zit dan helemaal onder. :( De ha had het over een normaal beloop. Zolang ze tenminste 3 plasluiers op een dag heeft, drinkt en geen koorts heeft was het goed. Daar voldoet ze inmiddels aardig aan alleen die sproeipoepluiers bevallen me niet. Daarbij heb ik geen hoge pet op van mijn ha (het is er zo een die je met een google zoekopdracht + bijbehorende uitdraai naar huis stuurt) dus ik blijf het in de gaten houden. Is het over een paar dagen niet over dan sta ik weer op de stoep.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    we moeten nog een nacht blijven ze krijgt nu friso2 via een sonde omdat ze echt alles uitspugde vandaag. ze was ook 700 gram afgevallen. gelukkig plast ze weer. diaree is ook weg.

voor iedereen die twijfeld bellen mijn dochter oogde niet heel ziek maar dat is ze wel.het heerst ook er waren gisteren al 4 opnames

Share This Page