Uitgedroogd?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mommy1983, Mar 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. coon

coon Bekend lid

Apr 18, 2011
    931
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ninja2 het klinkt heel herkenbaar wat wij hier 3 weken geleden hebben mee gemaakt.heeft ze een pilletjes tegen de misselijkheid gehad dat hielp heel goed bij me dochtertje zo bleef de voeding die via de sonde er in ging er ook echt in ze ze kreeg maar 33 ml per uur en heel de nacht lang dat had dr goed gedaan en toen de dag erna ging ze zelf eten en hielt het binnen.hopelijk is jullie meisje morgen weer wat meer opgeknapt

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik hoop dat ze morgen ook eet want ze wil heel graag maar het kan niet. ze krijgt nu 90 ml per.uur.

3. Elvina

Elvina Actief lid

Jun 14, 2011
    392
    0
    0
    En hoe gaat het nu? Lukt het eten alweer? Hopelijk knapt ze snel op.
    Mijn dametje loopt alweer te stuiteren door het huis gelukkig. Ze heeft nog wel diarree maar drinkt goed en eet ook weer.

4. Sic

Sic Bekend lid

Dec 17, 2010
    777
    691
    93
    Volgens mij heb ik hier een zoontje met hetzelfde ziektebeeld. Supervervelend om zo´n kleintje zo te zien. Wij geven nu in kleine beetjes ORS. Hij wil zelf meer, want blijkbaar wel dorst door al dat spugen, diarree en 39 graden, maar als we hem te veel in een keer laten drinken, komt het er nog sneller uit. Hij heeft nu wat hele kleine stukjes banaan op (halve banaan in een half uur) en dit lijkt hij wel lekker te vinden/binnen te houden.

Iemand nog eettips wat bij dit ziek zijn goed lijkt te vallen?

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ze heeft nu weer ruim 40 graden koorts verder houd ze wel qlles binnen. hier viel alles zwaar. wij zijn begonnen met opvolg melk steeds 100 ml

6. Sic

Sic Bekend lid

Dec 17, 2010
    777
    691
    93
    Ninja, wat vervelend dat ze nu nog/weer koorts heeft! Dan is Evy nu toch al echt een week ziek. Hopelijk nu snel ervan af.

Mijn zoontje had vannacht ook 40.2 graden en werd nu na paracetamol wakker met 38.6. Gisteren heeft hij eigenlijk alleen ORS en banaan op. Ik wilde vandaag melk proberen, maar eerder ergens gelezen dat dit vaak niet zo lekker valt. Misschien met een stukje brood erbij. We gaan het zien!

Beterschap met Evy!

Share This Page