Hallo, Ik ben nu 18 weken zwanger en heb nu voor het eerst moeten overgeven. Gister zat ik op het randje! Hebben meerdere vrouwen dit zo laat alsnog gehad? Ik dacht dat na de 1e trimester dat niet meer zou gebeuren. Liefs, Leaf
Vorige zwangerschap gaf ik voor het eerst over rond de 20 weken. Had het allang niet meer verwacht ben ook niet lang misselijk geweest, ik schat een week of 5. Deze zwangerschap in het begin misselijk geweest. Tot een week of 16/17 inclusief overgeven. Daarna niet meer.
Toevallig net gisteren voor het eerst overgegeven met 14 weken. En ik maar denken dat het na het eerste trimester niet meer zou gebeuren! Daarna was het gelukkig over, was de afgelopen drie maanden wel misselijk maar niet overgegeven. Ik wordt misselijk op een lege maag, had net wel iets gegeten maar blijkbaar te weinig of te laat.
Ik zag het ook niet aankomen meer. Nu 2 keer overgegeven maar niet misselijk ofzo. Zo vreemd! Komt gewoon in 1 keer op. Ik dacht dat hcg de misselijkheid veroorzaakte. Hopelijk is het tijdelijk en houdt het niet aan!
Ik heb rond die periode 2x ineens moeten overgegeven nadat ik koffie had gedronken. Daarna geen last meer gehad. Ben wel vaak misselijk maar op dat moment kwam het zomaar ineens opzetten.
Bij mn jongste de hele zwangerschap overgeven en drie keer uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen. De eerste keer uitgedroogd was ik 10 weken zwanger. Nu lig ik voor de eerste keer uitgedroogd in het ziekenhuis. En ben morgen 17 weken. Sterkte! Hopelijk zakt het snel weer bij je.