Uitgedroogd

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Knuffie85, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Wat naar dat het vandaag niet beter ging, sterkte.

2. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Dank je wel.

Gisteravond weer 4x diarree gehad. Staat nu op kweek. Ben benieuwd wat daar uitkomt.

Iets klopt er gewoon niet. Kind is nu alweer 8 dagen kei,ziek. Eet en drinkt al 8 dagen niet echt uit zichzelf. Misschien 1 beker oo een dag en 3 happen appelmoes. Maar dat is het.
    De pit wat ze had is er helemaal uit. Heeft af en toe een opleving maar al gauw moet ze dan weer terug te bed om te slapen.

3. Lovelybeeb

4 jun 2014
    36
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ah wat naar zeg!!! Helaas weet ik wat het is! Mijn jongste heeft bijna een maand in het ziekenhuis gelegen met rs! Vaak combineert rs zich met een ander virus, in ons geval ook buikgriep! Sterkte, hopelijk knapt ze snel
    Op!

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Ach wat sneu! Ben benieuwd of de kweek meer informatie geeft. Heel veel beterschap!

5. Knuffie85

Kinderarts was nog geweest. Zijn vanaf 11.00u begonnen met sondevoeding. Elke 3u 50cc
    Tot nu toe zit alles er nog in. Er kon vanmiddag ook eindelijk na lange tijd een lachje af. Was zo,fijn om te zien.

Ik hoop dat het keerpunt is gekomen en we nu de goede kant op gaan. Maar durf nog niet al te positief te zijn.

Lovelybeeb wow dahs een lange tijd zeg. Hoop echt dat wij er eerder uit zijn. Wat zal dat moeilijk zijn geweest zeg.

6. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    jeetje..
    het zit haar niet erg mee.
    'hopelijk blijft de voeding er nu wel in

7. Knuffie85

Helaas te vroeg gejuichd. Net weer een grote lading eruit.

Pff wat voel ik me rot zeg. Het wil maar niet vlotten. Daar zit ik dan alweer dag 5 gaan we hier in en ik krijg gewoon mijn slaap niet te pakken.
    Maak me gewoon zoveel zorgen om haar en kan niks doen.
    Kinderartsen blijven bij een heftige buikgriep icm met rs virus. Doen verder ook geen onderzoeken ondanks dat ik er verschillende keren naar heb gevraagd.
    Ik weet het gewoon niet meer.
    Vanmiddag kon ze eindelijk sinds de 31ste weer eens lachen. Ik dacht ja nu is het omkeerpunt. Maar nu heb ik het gevoel dat we weer terug bij af zijn.

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Het is ook echt een rot virus

Hier knapte zoon na 1.5 week op van buikgriep.
    Rs virus er bovenop is ook niet niks he..en wie weet wat ze nog meer voor virus heeft.

Mag ik je wel een tip geven?
    Probeer haar niet alleen te laten .onze zoon is enorm angstig geworden:( ondanks hij niet alleen geweest is.
    Maar heel de ziekenhuis ervaring heeft hem enorm bang gemaakt.

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Ach wat sneu, ik hoopte ook dat het een omkeerpunt was. Ik blijf voor jullie duimen dat ze snel alles binnen kan houden en snel weer beter is.

Heeft ze nog wel puf om wat te spelen?

10. Knuffie85

Mama chantal thnx vor de tip maar ik laa haar ook echt niet alleen.
    Ik zit al vanaf dinsdag bij haar. Ze mag de kamer niet af dus blijf ik steeds op haar kamer.
    Gisteren toen papa er was ben ik even buiten de frisse lucht in gegaan

Owly ze speelt wel soms. Maar daarna is ze bek af en moet ze echt gaan slapen.

Vanmorgen diende het volgende probleem zich aan. Een flink loopoor vol met groene pus en haar urine is donker en ruikt sterk. Denk dat ze urineweginfectie heeft :(

Vanmorgen wel coor het eerst weer eens 2kopjes thee op. Helemaal trots

11. Knuffie85

Ik heb geweldig nieuws

We zijn thuis. Jeujjj heerlijk.
    Nu moet Ze ff goed aansterken. Is nog erg slap. Maar ze wilde al uit zichzelf wat drinken. Dus we gaan vol goede moed verder.

Nu lekker genieten met mijn vriend, meiden en hondjes. :D:D

12. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Oh wat vervelend! Wel heel herkenbaar. Onze zoon heeft met 5 maanden een week vanwege uitdroging in het ziekenhuis gelegen. Daarvoor was hij al een week erg ziek. Hij hield niets binnen. In het ziekenhuis ging het eerst alleen nog maar slechter. Ze hebben toen ook op kweek gezet en uiteindelijk knapte hij wat op. Hij bleek twee buikgriepvirussen tegelijk te hebben vandaar dat hij zo ziek was. Toen hij naar huis mocht was hij nog lang niet beter maar hield genoeg binnen om naar huis te mogen. Gelukkig ging het erna steeds beter. Ik weet dus hoe je je voelt en hoop dat ze snel opknapt!

13. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Wow wat snel in eens, hoe kan het dat ze nu in eens al thuis is?
    Super fijn hoor! Lekker in eigen omgeving rustig aansterken. Hopelijk kun je wat vinden wat ze wil eten. Zoutstengels wil uk meestal ook wat een paar van eten als hij niet lekker is.

14. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Wat fijn! Hopelijk sterkt ze snel aan :) geniet van slapen in je eigen bed :)

15. Knuffie85

Kinderarts vond dat ze dusdanig was opgeknapt om naar huismte mogen.
    Sochtends al. Maar dat durfde ik nog niet aan. Ze had net 1x goed gegeten.
    Maar achteraf dacht ik. Ze zegt het niet voor niks als ze het niet vertrouwd stuurt ze haarecht niet naar huis. Nou dus wij rond 17.00u toch lekker naar huis gegaan.
    Gisteren heeft ze,voor haar doen best goed gegeten. Ze is wel veel afgevallen tis maar een sprietje geworden en ze was al niet dik.
    Vanmorgen ook alweer een boterham op en een manderijn. Drinken ook een halve beker al.

16. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat fijn dat ze nu weer aan de betere hand lijkt te zijn. Hopelijk zet deze trent door. Heel veel beterschap voor je lieve meisje.

17. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Wat fijn goed nieuws.

18. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    wat fijn!
    hopelijk is ze nu snel weer helemaal beter!

19. Knuffie85

Dank je wel iedereen.
    Ze doet het nog steeds erg goed gelukkig.
    Vraagt zelf om eten en drinken.
    Merk wel dat ze een stuk banger is. Gaat niet meer alleen de trap af. Durft niet op de commode te staan zonder dat ik haar vast houd.
    Alles wat haar zusje of honden verkeerd doen begint ze te mopperen of te huilen.
    Oftewel ze is herrlijk thuis maar moet echt weer de oude worden.
    Dat lieve kleine schattige pittige bijdehante dametje :D

20. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113
    Gelukkig dat het weer wat beter gaat! Zal nog wel even duren voorze weer zich zelf is.

Deel Deze Pagina