Helaas heb ik de laatste dagen al last van bruine afscheiding gehad. Zag vanavond dat het rood is geworden... zitten geen stolsels bij, maar ben ook niet meer misselijk zo als de laatste dagen. ondanks meerdere positieve testen... wat kan ik het beste doen? alsnog maandag naar een verloskundige om te kijken of er nog iets zit? of het gewoon even laten en afwachten? ik weet heel eerlijk gezegd even niet meer wat ik hiermee moet... Alvast bedankt, MvG, Beckje
Hallo, Helaas is er op de echo nog niks te zien, je ziet pas bij 6 wkn een zwangerschapsring en bij 7 wkn hartactie. Het beste is afwachten en over 2-3 weken een echo laten maken, bel wel alvast je verloskundige zodat ze op de hoogte zijn van het bloedverlies en dat ze afspraken kunnen maken van wanneer bellen en wanneer je de echo mag laten maken. Groetjes Ineke
Inmiddels heb ik 1 dag erg veel bloes verlies gehad... Nu is het alweer over. Heeft het nog nut om een test te doen om te kijken of hij duidelijker is?
Hallo, Het heeft nu geen zin om de test te herhalen, zolang je HCG in je lichaam hebt, geeft deze positief aan. Ook zegt een donkerdere of lichtere streep niks. Ik zou echt even geduld hebben en dan de test over 2 weken herhalen. Succes. Groetjes Ineke