Goedenavond, Sinds maandag heb ik wee-en. Deze nemen toe en af. Ik blij 1cm ontsluiting te hebben en een blaasontsteking. Hier krijg ik antibiotica voor. Afgelopen maandag was ik in het ziekenhuis, omdat ik nog net geen 37 weken was. Hier kreeg ik na een aantal uur een pil mee naar huis voor het slapen. Er werd tegen mij gezegd als deze niet voldoende zou werken, ik de dag erna een nachtje in het ziekenhuis zou blijven slapen en daarna een afspraak zou krijgen met de gyneacoloog om te kijken of ik kon worden ingeleid. Nu heb ik een blaasonsteking en willen zij dit niet doen. Mijn verloskundige wil me ook niet strippen, omdat het beter is dat het kindje zo lang mogelijk blijft zitten. Snap ik! Maar.. Hoelang moet ik zo rond blijven lopen voor er iets gebeurd? Zijn hier richtlijnen voor? Ik zie het echt niet zitten om zo nog dagen rond te moeten lopen.. Ik ben helemaal op! Alvast bedankt voor het lezen en antwoorden van mijn vraag..
Hoi Neeltje, Wat vervelend voor je! Vaak is een blaasontsteking de veroorzaker van harde buiken en als de antibiotica werkt dan neemt het vaakt af. Dit lijkt bij jou,begrijp ik, niet het geval te zijn. Het zouden weeen kunnen zijn maar het zijn geen goede weeen ander zou je wel gaan bevallen. Het is helaas niet aan mij om antwoord te geven op de vraag hoe lang je nog moet door lopen. Dit moet je toch met je gyn/ verloskundige regelen.....sorry. Een nachtje slapen in het ziekenhuis kan soms wonderen doen! Imke