8 jarig meisje uit kermisattractie gevallen.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door charity2010, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Een achtjarig meisje uit Beers (gemeente Cuijk) is zaterdagavond uit een kermisattractie gevallen.

Ze zat in de zogenaamde 'Crazy Wave', een bankje dat met hoge snelheid rondjes draait. Tijdens de rit schoot de veiligheidsbeugel open. Het meisje is naar het ziekenhuis afgevoerd. Gelukkig vielen de verwoningen mee. Wel is de attractie stilgelegd en wordt een onderzoek gestart naar de oorzaak van het ongeluk.

Weet de bron van het bericht niet, las dit net op hyves. Gelukkig maar dat de verwondingen mee vielen, begin steeds meer een hekel aan die attracties te krijgen!

2. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje.. ik durf dan ook nergens meer in ! zelfs in de efteling vind ik het altijd eng en ben altijd weer blij als ik met beide benen op de grond sta.. gelukkig vielen de verwondingen mee zeg !

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wij wonen in de buurt. Volgens mij vielen haar verwondingen mee, maar dan nog mag zoiets gewoon niet gebeuren!

4. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier in mijn stad is dat ook eens gebeurd bij dezelfde atractie!!!:$
    Hmm.....:(

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb het ook vaker gehoord bij die attractie. Járen geleden ook in bobbejaanland - de attractie bestaat daar ook niet meer volgens mij.

Zelfs heb ik ook wel altijd dat soort beelden in m'n hoofd :p angsthaas die ik ben - maar houd daarom altijd stevig de beugels vast :p

6. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bah, wat eng. Dit doet me denken aan toen ik 13 was (heel klein en super mager) ik een keer in een kermisattractie ging, waarbij je met 4 man in een bakje zat. Eén van deze mensen was juist heel groot en heel dik en hoe strak de beugel kon was afhankelijk van de dikste persoon in het bakje (er waren verschillende standen). Gevolg was dat ik me de hele rit echt totaal schrap moest zetten en de andere mensen mij vast moesten klemmen om te zorgen dat ik er niet uitviel. Gelukkig ging die attractie niet over de kop en draaiden ze ook neit heel heftig, alleen stonden de bakjes wel zo schuin dat ik er zonder hulp dus echt uitgedonderd was. Kwam er helemaal overstuur uit en ben sindsdien heel voorzichtig (hoewel ik tegenwoordig niet snel de dunste zou zijn ;)). De jongen die de beugels had dichtgedaan was ook heel erg geschrokken en gaf me me geld terug. Achteraf had ik natuurlijk meer stappen moeten ondernemen, maar ja, een 13 jarige is snel afgeleid... ;).

Deel Deze Pagina