uitgenodigd voor o&n wel of niet gaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb het er nog eens met mijn man over gehad en hij zegt nu, waarom blijven we niet lekker thuis. Met zijn tweetjes op de bank (en misschien met de kids als ze wakker worden) is toch ook gezellig? Nou werkt mijn man meestal s avonds dus we hebben niet heel veel avonden samen dus dit is misschien juist wel een keer leuk dan...
    maar we denken nog even verder na...

2. iMama

iMama Actief lid

21 okt 2011
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou 't niet doen. Want als die vrouw om half 7 alweer moet werken, zullen jij en je kinderen misschien ook nog wakker worden van haar gestommel. Daar zit je vast niet op te wachten als het een latertje is geworden.
    Ik kon zelf een keer toen de oudste net een half jaar was middenin de nieuwjaarsnacht naar huis gaan rijden, omdat hij weigerde te gaan slapen. Werd ik ook niet blij van dat we om 2 uur 's nachts nog een stuk konden gaan rijden.
    Als ik jou was zou ik gewoon lekker Oud en Nieuw thuis vieren.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Je kinderen uit logeren doen met o&n?;) Vind ik heeeel raar...ik zou ze lekker bij me willen hebben om samen het nieuwe jaar in te gaan

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Oeh dat vind ik ook sneu ja.
    Ze horen er toch bij.

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Wij hebben afgelopen 4 jaar niet thuis gevierd. Vorig jaar was ik er zo klaar mee. Snachts lopen zeulen met dochter en zooi (bedje, beddegoed etc) als de kids van de vrienden wakker worden leg je die gewoon op bed, als je met je eigen kind bij andere bent zijn de kinderen toch ook anders..Drukker, slechter willen slapen..Je blijft automatisch zelf ook tot veel later wakker etc...

Toen mijn man vroeg of we dit jaar dus weer naar anderen zouden gaan was mijn antwoord dus ook gelijk nee:)Ik kijk er al helemaal naar uit, lekker op mijn eigen bankie hangen en lekker relaxed...

6. Milujem

Milujem Niet meer actief

Wij blijven nu voor het derde jaar lekker thuis! Ons dochtertje slaapt overal doorheen.
    Ook hebben wij mensen verteld dat wij het dit jaar eens lekker met z'n 2tjes vieren! We gaan lekker uitgebreid koken voor elkaar, dan zetten we gezellig een filmpje op, glaasje wijn erbij en later op de avond wat stokbrood met smeerseltjes.

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Slechte ervaring met een baby en oud en nieuw bij een ander vieren.
    Ik was boven madammetje aan het troosten de hele avond en hun zaten met een ander stel een spelletje te doen.
    Man lief was op uitzending dus ik voelde me echt een 5e wiel aan de wagen. Ik had gewoon naar huis moeten gaan of naar mijn ouders.

Afijn als jij geen zin heb om de hele avond boven te spenderen dan zou ik het niet doen.
    Wordt er dan ook niet gezelliger op en daar kom je wel voor die kant op.

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij vieren het dit jaar voor het eerst niet thuis, ons zoontje is nu 3 en slaapt nu wel goed bij andere.
    Wilde dit risico niet nemen de afgelopen jaren.
    We kunnen nu ook echt genieten van een feestje wetende dat hij toch wel lekker slaapt :)

Deel Deze Pagina