Hi dames, Ik stond eigenlijk op het punt om m'n voetjes in te smeren met vicks, sokken aan te doen en lekker m'n bed in te duiken. Ben namelijk erg verkouden! Ik lees op internet verschillende meningen, vicks kan weeën opwekken etc. Hebben jullie enig idee of ik het wel onder de voeten mag gebruiken? Zal er niet mee stomen... Of andere oplossingen om van m'n verkoudheid af te komen? Liefs!
Ooh ik heb het ook gebruikt in de zwangerschap, alleen bij mij had het geen resultaat, alleen maar kleffe voeten haha
Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap veelvuldig gedaan, ik denk bijna 10 weken en ben op een normale termijn bevallen. Zou het nu zo weer doen als ik slechter slaap. Goed slapen is erg belangrijk
Ooh ik heb het aantal weken geleden ook een week lang gebruikt. Gewoon op borst rug keel. Baby zit er nog gewoon. Wist niet dat dit niet mocht.
Zou het niet onder je voeten doen, omdat van de werking hier nog relatief weinig over bekend is. De normale manier zoals in de bijsluiter wordt aangegeven kan wel.