Hallo, Onze kleine is tegenwoordig een buikslaper, maar hierdoor heb ik het idee dat de luier sneller doorlekt. 'S ochtends is onze schat regelmatig nat, inclusief pyama. Dit vind ik wel sneu voor de kleine eigenlijk. Eerst gebruikten we Pampers baby dry nr. 4. Toen zijn we overgegaan op nr. 4+ en zelfs dat blijkt dus niet altijd voldoende, echter qua gewicht zit onze kleine nog lang niet aan nr. 5 en lijkt me ook wel erg groot. Hebben jullie nog tips?
Wat hier de oplossing bleek te zijn zijn luierbroekjes voor de nacht. Wil nu niet meteen beweren dat Kylian nooit meer doorlekt maar het is nu van elke nacht naar hooguit 1 x per week gegaan. Kylian heeft van gewone luiers 4+ aan en van luierbroekjes 5 (van de C 1000) Groetjes Anita
Kortgeleden stond zo'n zelfde vraag hier op het forum en iemand had met de informatielijn van pampers ofzo gebeld hierover. Zij kreeg daarvan de tip om de luier 's nachts omgekeerd aan te doen, omdat de achterkant beter schijnt te absorberen. Dus je zou dat eens kunnen uitproberen.
En een andere tip die ook werkt: De kleinste Tena Lady in de luier.... is wat bizar , maar het schijnt ontzettend goed te werken, omdat het ook gemaakt is om urine te absorberen. Hier redden we het voorlopig met een 4+ luier snachts, maar als dat niet meer helpt, gaan wij dus voor de tena's