Uitgerekend 16 t/m 31 december 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MissDonna, 5 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Oohh ga echt voor je duimen dat ze nu inderdaad blijft liggen! En anders stuitbevalling is geen optie?
     
  2. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Daar is het eigenlijk niet echt over gegaan. Maar ze lag voor de versie volgens mij ook niet in een gunstige stuit houding voor een stuitbevalling voor zover ik weet, dus ik denk het niet. We zien het morgenochtend wel.
     
  3. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Dank je!
     
  4. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Dank je!
     
  5. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Dank je!
     
  6. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat je je beter voelt :thumup:
     
  7. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Evelieng vindt dit leuk.
  8. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    Wat een gedoe, sterkte! Duim dat ze met dr koppie de goede kant op blijft liggen xxx
     
  9. Baby217

    Baby217 Actief lid

    13 apr 2018
    446
    595
    93
    Vrouw
    He getsie , nu nog :(. Beterschap! Xxx
     
  10. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Omg wat een dag. Was de versie gelukt, liep het weer anders. Toen de ctg erna goedgekeurd was toch even met een echo gecheckt en ja hoor, gewoon weer terug gedraaid! Binnen een half uur dus! Het voelde ook precies zoals afgelopen donderdag na de eerste versie, dus toen is ze ook al zo snel terug gedraaid. Ik barstte gewoon in huilen uit bij het idee dat ik al die pijn had doorstaan voor niks. Maar het is echt een eigenwijze meid dus... Er staat nu een keizersnee gepland voor volgende week woensdag. Voor de zekerheid hebben we nog een draaipoging gepland voor maandag, maar zoals ik er nu in sta ga ik die morgen of overmorgen afzeggen. Het begint erg als forceren en tegennatuurlijk te voelen om nog een keer te draaien nadat de baby 2 keer in korte tijd meteen weer is terug geschoten.
    Het was een enorm heftige dag, we landen nu langzaam weer een beetje op de grond. Hopelijk vinden we de komende dagen wat rust in dat de keizersnee gepland staat. Als ze maar niet dan ineens met het hoofd naar beneden ligt, haha, want dat hoeft van mij dan niet meer hoor :p
     
  11. Mama38

    Mama38 Actief lid

    28 apr 2018
    422
    599
    93
    Vrouw
    Ze wil gewoon niet ...
    Laat het dan lekker meis dan gewoon een keizersnede geen probleem toch als de kleine dan gewoon gezond ter wereld komt
     
    mroz vindt dit leuk.
  12. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    @mroz Precies wat @Mama38 zegt: als ze maar gezond geboren wordt, eigenwijze troela!

    Hier heeft mijn man de box neergezet en kat proof gemaakt :p:roflmao:

    IMG-20181210-WA0006.jpg
     
    babyhope, Mama38, Stormpy en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Stormpy

    Stormpy Bekend lid

    3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

    Jeetje dat is indd niet wat je hoopt! Keizersnee lijkt me niet fijn maar als je meisje toch al 2 x zo snel terug is gedraaid zou ik daar ook gewoon voor gaan!
     
    mroz vindt dit leuk.
  14. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Wat een eigenwijze dame @mroz !

    @Evelieng wat is ie toch schattig :D

    Niet fijn de extra kosten voor poezel!

    Hier vandaag weer goedgekeurd. Bloeddruk was keurig, was kilo afgevallen maar dat is te wijten aan stress en kan verder geen kwaad voor de baby. Had een knullige vk in opleiding die wel de situatie met m’n schoonvader had gelezen maar toch heel vrolijk het gesprek begon met: zo alweer 38 weken, en hoe voel je je, gaat alles goed? Op een heel blije vrolijke toon...was er meteen klaar mee :p
    Mocht ook naar het hartjesspreekuur komen als ik me zorgen maakte. Heb dr maar niet verteld dat dat het spreekuur is als je tussen de 13 en 24 weken zwanger bent. Als ik me zorgen maak bel ik de dienstdoende vk wel :cool:
     
  15. mroz

    mroz Bekend lid

    11 mrt 2014
    515
    438
    63
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, begin er al iets van rust bij te krijgen dat het gewoon een keizersnee moet worden :)
     
    Mama38 vindt dit leuk.
  16. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Heftig zeg, heel veel sterkte en doe gewoon wat goed voelt voor jou!
     
    mroz vindt dit leuk.
  17. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    @mroz ohhh.. Ik zou het echt begrijpen als je de volgende afspraak om te draaien af zou zeggen. Zoveel pijn en stress en de kleine laat duidelijk merken dat ze liever andersom ligt. Dan zou je toch denken dat dat met een reden is? Woensdag gewoon een keizersnede en dan weet je zeker dat de kleine gezond ter wereld komt.
     
    mroz vindt dit leuk.
  18. Lalalola

    Lalalola Niet meer actief

    Uitgerekend tussen
    15 en 31 december 2018

    16 december 2018
    Haagsmeisje
    (34 jaar) 2e kindje - It's a: BOY
    Juf1987 (31 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL

    17 december 2018
    Stormpy
    (25 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL

    21 december 2018
    boef12
    (31 jaar) 3e kindje - It's a: GIRL

    22 december 2018
    Mroz
    (29 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL
    Katsje (35 jaar) 2de kindje - It's a: BOY

    23 december 2018
    Krulletje87
    (30 jaar) 6e kindje - It's a: BOY
    Clur (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY

    24 december 2018
    Droomwens79 (
    39 jaar) 2e kindje - It's a: BOY

    25 december 2018
    Baby217
    (36 jaar) 2e kindje - It's a: BOY
    Cherubin (30 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL

    27 december 2018
    Fennec
    (31 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL

    28 december 2018
    KakieLakie
    (38 jaar) 2e kindje - It's a: GIRL
    Lalalola (25 jaar) 1e kindje - It's a: BOY

    29 december 2018
    MissDonna
    (28 jaar) 2e kindje - It's a: BOY
    xSuzan (26 jaar) 1e kindje - It's a: GIRL

    30 december 2018
    Mama38 (39 jaar) 4e kindje - It's a: GIRL
    Sweetlove80 (37 jaar) 4e kindje - It's a: BOY

    BOY (9) - GIRL (9) - Totaal (18)

    Afspraken en echo’s

    December
    11 december
    Droomwens79 - vervolg gesprek met de gyn
    12 december
    Mama38 - controle gyn zkh
    Katsje - keizersnede
    Droomwens79 - controle VK

    13 december
    Haagsmeisje - keizersnede
    Boef12 - keizersnede
    19 december
    Mroz - keizersnede
    20 december
    Lalalola - controle vk


    Geboren

    Zonnestraal (27.2) - 27 sept - It's a: BOY(☆ 4 wk) & BOY
    Twinmama4 (35.2) - 13 nov - it's a : GIRL & GIRL
    Riverdale87 (35.6) - 18 nov - They’re: GIRLS
    Layali01 (35.3) - 20 nov - It's a: BOY & GIRL

    Mommy2016and2018 (35.4) - 26 nov - It's a: BOY
    Littlemunchkin ( ) - 29 nov - It's a: GIRL

    Evelieng (38.1) 3 dec - It's a: BOY
    FoXii (38.3) - 4 dec - It's a: GIRL

    BOY (5) - GIRL (7) - Totaal (12)

    ☆ Sterretjes
    SunnyShineS - Linda89 - Babyhope - Monique93 - Wistaire - Annalina - Momim - MamaZijnIsDeBom - baby S. (Zonnestraal)
     
  19. Clur

    Clur Actief lid

    6 dec 2018
    177
    96
    28
    Vrouw
    Gewoon nieuwsgierig... voor degene die in verwachting zijn van hun 2e (3e, 4e, 5e etc.) kindje, hoe begon bij jullie de bevalling en wanneer?
    Gewoon leuk om te weten
     
    Mama38 vindt dit leuk.
  20. Evelieng

    Evelieng Bekend lid

    2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    Bij de eerste zaten we met de kinderen van mijn man en mijn ouders op een vakantiepark (zodat mijn ouders evt op de kinderen konden passen als ik naar het ziekenhuis moest) en begon het om één uur met weeën die langzaamaan heftiger werden, uiteindelijk rond 8 uur ‘s ochtends naar het ziekenhuis en om 12:30 bevallen, na anderhalf uur persen, met na een uur een infuus met weeenopwekkers omdat de persweeen wegzakten, mijn zoontje steeds weer omhoog ging en het voor hem toch wel te lang begon te duren. Bij mijn tweede werd ik om half zeven ‘s ochtends wakker van mijn zoontje, toen ik mijn bed uit rolde braken mijn vliezen, nog niet echt weeën toen, man gebeld (die was al onderweg naar Amsterdam voor zijn werk), verloskundige gebeld, mijn man had zijn ouders gebeld voor de opvang van ons zoontje (zijn oudsten waren er toen niet) daar hebben we nog rustig een kopje thee mee gedronken en toen om 10 uur afspraak bij de verloskundige en toen ik daar in de spreekkamer zat begon ik echt weeën te krijgen en moest ik blijven (3 cm ontsluiting ook toen) en om half 2 5 cm ontsluiting en om kwart voor twee bevallen na 2 of drie keer persen.
    Deze keer werd ik om drie uur ‘s nachts wakker omdat ik iets voelde knappen, en Jahoor, weer mijn vliezen gebroken, wel het bed netjes schoon gehouden want ik vroeg mijn man ook snel om extra onderleggers, omdat Valentijn in het vruchtwater gepoept had gebeld met de verloskundige, van haar moest ik omdat hij nog niet ingedaald was met de ambulance naar het ziekenhuis en vooral plat blijven liggen, om vier uur was ik in het ziekenhuis, ik had lange, heftige weeën maar er zat voor mijn gevoel nog best wat tijd tussen, ook wilde hij niet echt indalen en heeft de ene verloskundige van buiten zitten duwen terwijl de andere aan van binnen voelde of hij goed lag (echt niet fijn trouwens) om half negen 4-5 cm ontsluiting, om 09:01 bevallen, om half negen gevraagd om pijnstilling maar ze dachten dat het allemaal nog wel even zou duren dus ik kon het volgens hun beter niet te snel doen:roflmao: uiteindelijk dus niet gelukt want hij was er gewoon al heel snel. Ik had hele heftige persdrang en ze bleven maar zeggen dat ik niet mocht persen en toen het dan toch mocht probeerden ze me tussendoor te laten pauzeren maar dat ging echt niet dus hij was er na één hele lange, hele heftige perswee.
     

Deel Deze Pagina