Uitgerekend ❤️ 1-15 oktober '24 ❤️

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bubblybaby, 26 jan 2024.

  1. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.053
    1.027
    113
    Vrouw
    Hoi! Ik zag nog geen draadje voor oktober en ik ben als het goed is rond 4 oktober zoiets uitgerekend.

    Anyway, het is nog pril en spannend natuurlijk, maar vind het wel fijn om te kletsen met andere zwangere dames die in hetzelfde schuitje zitten :D.

    Ik ben zwanger van ons hopelijk vierde kindje!
    Dit is mijn testje van vandaag (sensitest, de normale van 25 mIU/ml hcg - niet de early dipstick haha).

    Ik word vandaag terug gebeld door de vk. Echt spannend allemaaaal.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.053
    1.027
    113
    Vrouw
    ❤️ Uitgerekende datum ❤️

    1 oktober

    2 oktober

    3
    oktober

    4 oktober
    bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje

    5 oktober

    6 oktober

    7 oktober

    8 oktober

    9 oktober


    10 oktober

    11 oktober

    12 oktober

    13 oktober

    14 oktober

    15 oktober


    ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing


    Echo's/ afspraken:
     
  3. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Hoi!

    Wat een mooi streepje!!! :rolleyes:

    Dit is mijn 1ste bericht hier via dit account. Ik heb een ander account waar ik al veel op heb gezeten, maar owv herkenbaarheid door mensen die mij in het echt kennen, verkies ik er toch voor om voorlopig onder een andere naam verder te gaan :)

    Ik zit nu normaal gezien 10 of 11 dpo. Als ik ervan uitga dat de dag na mijn positieve test mijn eisprong is geweest, is het 11 dpo.

    Hierbij mijn testjes van vandaag!

    Het is trouwens ons 3de kindje.

    Ik heb in het verleden veel miskramen gehad, dus de kans is wel reeël dat het niet goed gaat lopen, maar ik had ook even de behoefte om wat van mij te laten horen. :roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bubblybaby vindt dit leuk.
  4. Dolyko

    Dolyko Lid

    25 okt 2023
    37
    113
    33
    Vrouw
    ❤️ Uitgerekende datum ❤️

    1 oktober

    2 oktober

    3
    oktober
    Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje

    4 oktober
    bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje

    5 oktober

    6 oktober

    7 oktober

    8 oktober

    9 oktober


    10 oktober

    11 oktober

    12 oktober

    13 oktober

    14 oktober

    15 oktober


    ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing


    Echo's/ afspraken:
     
  5. Dolyko

    Dolyko Lid

    25 okt 2023
    37
    113
    33
    Vrouw
    Ik sluit mij graag hierbij aan.
    Afgelopen donderdag 25-01 was mijn NOD. Ik heb al 1 week lang iedere ochtend een positieve test die steeds oploopt. Ik merk wel dat ik het erg spannend vind.

    16 februari de eerste echo in het ziekenhuis!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bubblybaby en Funfetti vinden dit leuk.
  6. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Spannend! Je 1ste keer een kindje als ik het goed lees in je onderschrift?

    Ik had 16 februari ook een afspraak in het ziekenhuis staan, maar dat was eigenlijk om een uitstrijkje te laten maken voor controle nog eens. Ik had nooit gedacht met mijn voorgeschiedenis dat ik na de 1ste ronde al zwanger zou zijn. Maar ik ga vroeger naar het ziekenhuis moeten, want ik heb niet genoeg medicatie. Ik heb nog maar medicatie voor 9 dagen. die is nog van mijn vorige zwangerschappen. Als mijn testje morgen opnieuw gestegen is (al elke dag wat donkerder) dan stuur ik een mail naar mijn gynaecoloog.

    Ik nam toen medicatie voor schildklier, utrogestan 3 x per dag en cardio aspirine (bloedverdunner) om miskramen te voorkomen.
     
    Dolyko vindt dit leuk.
  7. Dolyko

    Dolyko Lid

    25 okt 2023
    37
    113
    33
    Vrouw
    Idd ons eerste kindje. Heel spannend en veel sneller gegaan dan verwacht.

    Bij jullie de 3e zie ik. Spannend met jouw geschiedenis zeg!

    Wat bijzonder na de eerste keer meteen raak! Gefeliciteerd, probeer er van te genieten.
     
    bubblybaby vindt dit leuk.
  8. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.053
    1.027
    113
    Vrouw
    Hee gezellig :)

    Ik ben ervan overtuigd dat deze zwangerschap toch niet goed gaat aflopen. Heb nu even geen testen meer in huis, maar ze lopen niet meer op. Bij al mijn zwangerschappen, zelfde die uiteindelijk een missed abortion werd, had ik met 4 weken echt knal testen.

    weet nou niet of ik een biochemische zwangerschap moet verwachten (vroege mk) of dat ik mss een bbz heb :confused:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Spannend hè zo'n 1ste kindje.
    Alles is nog heel nieuw en je weet nog niet goed verwachten. Maar het is zalig vind ik :rolleyes:

    Ik heb een mailtje naat gyn gestuurd en die heeft mij medicatie voorschriftjes electronisch doorgestuurd. De afspraak van 16 februari laten we staan, dus we hebben op dezelfde dag een eerste echo! Spannend!

    Ik heb deze morgen (14dpo) nog eens getest en ik werd al wat ongelukkig, omdat het streepje lichter was. Maar bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook wel beter met 2de urine, dus na 40 minuten nogmaals gedaan.

    Wat een verschil tussen 1ste en 2de urine test!!! (Zie foto).Nu ben ik terug gelukkig, haha. De donkere is met de 2de urinetest.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bubblybaby vindt dit leuk.
  10. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.053
    1.027
    113
    Vrouw
    voor jou ook spannend allemaal zeg! Duim voor je dat alles goed zal blijven gaan :)
     
  11. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.053
    1.027
    113
    Vrouw
    Wat een mooie test zeg!
     
  12. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat het niet in stijgende lijn gaat.

    Mijn 1ste voldragen zwangerschap had ik ook wel geen knaltesten en is toch goed gekomen uiteindelijk.

    Maar ik snap de onzekerheid maar al te goed... wanneer kan je weer nieuwe testjes in huis halen?

    Sorry voor mijn vorig euforisch berichtje, is wat misplaatst nu... maar we hebben blijkbaar op hetzelfde moment gestuurd.
     
  13. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.053
    1.027
    113
    Vrouw
    Geeft helemaal niks hè! Ben blij voor jou!

    morgen heb ik weer een heleboel testen in huis. Als t mis gaat ook alvast voor volgende ronde. Heb pre mom testen besteld bij Amazon, echt meeega goedkoop.

    Ja ik heb er geen goed gevoel bij. De CB digital zei op 11/12 dpo 1-2 weken en dat klopt. Maar gister met 16 dpo zei hij ook nog steeds 1-2 weken. Dus extra reden tot zorgen.
     
  14. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.053
    1.027
    113
    Vrouw
    ED5CC601-221E-482F-AF04-1C4C90EE7FD9.jpeg
    nou, t test streepje is iig een stuk lichter van de clear blue (ik had die nog liggen!! Helemaal vergeten! Wilde die aan m’n zusje geven..)

    dan gaat mijn lichaam het vast zelf opruimen
     
  15. Dolyko

    Dolyko Lid

    25 okt 2023
    37
    113
    33
    Vrouw
    Wauw wat een verschil idd!
    Leuk dat we op de zelfde dag de eerste echo hebben.
    Ik heb 2 vriendinnen die vorig jaar juni en januari een kleintje hebben gekregen en ik werk al 10 jaar in de kinderopvang dus op zich weet ik redelijk wat.

    Maar om het nu zelf te mogen meemaken is wel heel bijzonder en speciaal en vooral spannend haha.
     
  16. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Lieve knuffel!
    Nooit fijn om zoiets te moeten verwerken, ook al was het nog zo pril. Verwen jezelf maar extra goed in deze moeilijkere tijd!
     
  17. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    #17 Plukdedag24, 30 jan 2024
    Laatst bewerkt: 30 jan 2024
    Goedemorgen,

    Ik sluit me graag aan bij dit lijstje.
    Ik testte positief op 11, 12 en 13 DPO, de eerste was een heel licht streepje. Maar vandaag op mijn NOD een clearblue duidelijk positief.

    Bij een voorzichtige schatting kom ik uit op 7 oktober als uitgerekende dag. Dus ik denk dat ik hier thuis hoor. Mogelijk wordt ik door de VK iets vroeger of later gezet, maar dat zien we dan wel.

    Ik zie al aantal leden hier, met blije maar ook angstige berichten. Een voorzichtige gefeliciteerd! Ik gun jullie dat het allemaal goed mag blijven gaan
     
  18. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    ❤️ Uitgerekende datum ❤️

    1 oktober

    2 oktober

    3
    oktober
    Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje

    4 oktober
    bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje

    5 oktober

    6 oktober

    7 oktober
    Plukdedag24 -33 jaar - 3e kindje

    8 oktober

    9 oktober

    10 oktober

    11 oktober

    12 oktober

    13 oktober

    14 oktober

    15 oktober


    ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing


    Echo's/ afspraken:
     
  19. bubblybaby

    bubblybaby Fanatiek lid

    3 sep 2013
    3.053
    1.027
    113
    Vrouw
    Welkom Plukdedag! Leuk en spannend!

    Ik praat hier nog even mee, bloeden is nog niet begonnen dus officieel nog zwanger.. straks testje doen om te zien of tie nog verder is afgelopen. Heb allemaal steekjes, krampjes in m’n onderrug, onderbuik, bovenbeen.

    voelt trouwens wel echt anders dan gezonde zwangerschap, wat dan mss in de toekomst fijn is om te weten als ik wel een goede zwangerschap heb weer zodat ik vertrouwen heb. Ben gewoon blij dat het anders voelt.

    Heb in 2015 een missed abortion gehad en dat is ook weer anders. Bleef juist knal testen houden toen t kindje al niet meer leefde. Maar intuïtief wist ik toen ook dat t niet goed was.
     
  20. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    ❤️ Uitgerekende datum ❤️

    1 oktober

    2 oktober

    3
    oktober
    Dolyko - 28 jaar - 1ste kindje

    4 oktober
    bubblybaby - 33 jaar - 4e kindje

    5 oktober

    6 oktober

    7 oktober
    Plukdedag24 -33 jaar - 3e kindje
    Funfetti - 33 jaar - 3e kindje

    8 oktober

    9 oktober

    10 oktober

    11 oktober

    12 oktober

    13 oktober

    14 oktober

    15 oktober


    ♡ Meisje ♡ Jongen ♡ Verrassing


    Echo's/ afspraken:
    Januari

    16/01 Funfetti - 1ste echo


    Februari
     

Deel Deze Pagina