Uitgerekend ❤️ 1-15 oktober '24 ❤️

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bubblybaby, 26 jan 2024.

  1. MomtobeW

    MomtobeW Actief lid

    18 jul 2023
    250
    167
    43
    Vrouw
    Heerlijk! Wat grappig allemaal jongens in de groep.
     
  2. Dolyko

    Dolyko Lid

    25 okt 2023
    37
    113
    33
    Vrouw
    Sorry voor mijn late reactie. Ben niet meer zo actief op dit forum.
    Onze echo was erg leuk en we krijgen een meisje! Beide hadden we al een sterk voorgevoel en ook wel een hele lichte voorkeur (denk ook door het voorgevoel)
     
  3. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    Wat leuk een meisje!
     
  4. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    Wat een stilte hier..

    Hoe gaat het met jullie allemaal? Beginnen de buiken al te groeien? En al over namen aan het brainstormen?

    Hier voelt het heel gek dat we gewoon bijna op de helft zitten :eek:
     
  5. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Hier al een mooi buikje ❤️

    Wij hebben de naam eergisteren gekozen :D Nu kan het kiezen van een geboortekaartje beginnen en de doopsuiker samenstellen, leuk!

    De tijd vliegt echt vooruit vind ik! Misschien ook omdat er al 2 andere kids rondlopen :roflmao:

    En sinds een weekje voel ik af en toe kleine plopjes/stampjes ❤️
     
  6. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    Ja de tijd gaat snel he! Dat ervaar ik hier ook zo met nog 2 kids. Je hebt zoveel om handen, dat ik af en toe verbaasd ben dat het zo snel gaat en de baby zo snel groeit.

    Mijn buik is echt al mega... ik moet ff slikken als ik besef dat ik nog 21 weken te gaan heb en die buik dus nog groter dan groot wordt.. de verloskundige zei dat dit een van de dingen is van een 3e zwangerschap.


    Hier ook al kriebeltjes gevoeld en plopjes en sinds gisteren hele doffe schopjes.
    Wij zijn nog aan het denken over een naam, toch lastig na 2 meiden om ineens een jongensnaam te bedenken:roflmao: we hebben wel een potentiële naam, maar die moet nog even landen denk ik.
     
  7. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Ik snap ook niet hoe mijn buik NOG groter gaat moeten worden dan hij al is :roflmao: Dus ik snap het gevoel helemaal, haha!
    Ik vind het enorm leuk om zo'n zichtbare buik te hebben, maar dan kom ik back to reality dat we idd nog maar in de helft zitten o_O

    Leuk dat jullie een potentiële naam hebben! Veel luidop zeggen thuis en dan horen of het leuk blijft klinken :D
     
  8. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    Ik vind het ook echt leuk die zichtbare buik, loop echt wel trots nu.:D
    Haha dat luidop zeggen moet wel stiekem, want als onze dochters het horen vertellen ze het iedereen en we willen het eigenlijk nog geheim houden.
     
  9. Plukdedag24

    Plukdedag24 Actief lid

    30 jan 2024
    315
    70
    28
    Vrouw
    Zijn hier trouwens dames die iets meer weten van de vaccinatie tegen kinkhoest voor zwangeren?
    Ik begreep onlangs dat deze er is, maar weet eigenlijk verder niet hoe je een oproep krijgt of iets dergelijks!
     
  10. MomtobeW

    MomtobeW Actief lid

    18 jul 2023
    250
    167
    43
    Vrouw
    Goedemorgen, Ja erg stil. Geen bericht is goed bericht zeg ik altijd jullie al de 20 weken echo gehad? Zo bizar dat we al op de helft zitten he?! Wij hebben hem woensdag de naam hadden we voor het zwanger worden al klaar van beide dus is lekker makkelijk. Hier ook een mega buik ik krijg elke dag opmerkingen maar ik loop er trots mee rond te paraderen hoor heb er lak aan gekregen wat mensen vinden wat het is toch nooit goed. Ik neem fe vaccinatie wel tegen kinkhoest je kunt zelf een afspraak maken bij het consultatiebureau na 22 weken. Scheelt weer een prikje na de geboorte ook.
     
  11. MomtobeW

    MomtobeW Actief lid

    18 jul 2023
    250
    167
    43
    Vrouw
    Hier een buik foto!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Funfetti vindt dit leuk.
  12. MomtobeW

    MomtobeW Actief lid

    18 jul 2023
    250
    167
    43
    Vrouw
    Ze is trouwens nog hoger gekomen sinds deze week dus de buik is nog een stukje groter dit was 18 weken.
     
  13. MomtobeW

    MomtobeW Actief lid

    18 jul 2023
    250
    167
    43
    Vrouw
    Kleine meid is helemaal goed gekeurd! Ze loopt een beetje voor 335 gram is ze en lange beentjes maar dat heeft ze niet van een vreemde! Ze is ook erg beweeglijk, heerlijk dat getrappeld elke keer!
     
  14. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Ik zal deze week ook eens ergens een foto trekken :D
     
  15. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Hier heb ik gisteren ook een goede echo gehad. De baby woog hier (met een foutmarge van 50 g) een 341 g op 20 weken en 1 dag :)
    Dat komt overeen met de 50ste baby. Dus als je een schaal neemt van 0 tot 100 baby's, is hij qua gewicht net in het midden :roflmao:

    Maar uit ervaring weet ik dat die metingen niet altijd kloppen, haha! Dus ik staar mij er ook niet blind op.

    Onze dochter was bijna 500 gram meer geschat dan ze uiteindelijk was o_O

    Onze zoon kwam wel perfect overeen met de meting.
     
    MomtobeW vindt dit leuk.
  16. BizzyBijtje

    BizzyBijtje Actief lid

    25 sep 2020
    234
    221
    43
    Vrouw
    Hier gaat het ook goed! Een goede 20 weken echo gehad en buiten de vermoeidheid om voel ik me top. Wel heb ik opnieuw ischias klachten, dat had ik in mijn eerste zwangerschap ook. Maar ik ga sinds een aantal weken weer wekelijks langs de fysio en gelukkig werpt dat zijn vruchten af.

    Ongelofelijk dat ik vandaag al op de helft ben!!
     
    MomtobeW vindt dit leuk.
  17. MomtobeW

    MomtobeW Actief lid

    18 jul 2023
    250
    167
    43
    Vrouw
    Ja volgens mij is dat prima toch de kleine meid is 335 gram en 25 cm lange beentjes ik ben sinds deze week verminderd gaan werken ivm de aanhoudende rugklachten en zwaar werk. Heerlijk de halve dagen zo kan ik het thuis ook nog combineren
     
  18. MomtobeW

    MomtobeW Actief lid

    18 jul 2023
    250
    167
    43
    Vrouw
    Oh en nog even een vraagje, ik lek sinds week 19 wat colostrum erg vroeg al ik weet het hahaha. Zou dit een goed teken zijn voor de borstvoeding of zegt dit nog helemaal niks voor de productie. Opvangen zou nu nog te vroeg zijn denk ik he
     
  19. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Hierbij ook een belly picture van mij!
    21 weken en 3 dagen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MomtobeW vindt dit leuk.
  20. Funfetti

    Funfetti Lid

    26 jan 2024
    91
    35
    18
    Vrouw
    Ik produceerde pas effectief vanaf het moment dat ze geboren waren (tijdens de zwangerschap hier niets van gemerkt), dus hier weet ik niets vanaf sorry :)

    Maar lijkt mij alleen maar een goed teken, toch?

    De hoeveelheid is altijd wat afwachten denk ik... en het moet ook nog afgestemd worden op het kleintje zelf. Dus vraag-aanbod.
     
    MomtobeW vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina