@GaiaMama bah schrikken en klinkt heel erg pijnlijk. Gelukkig ebte het snel weg. @Anoniem2580 ik zou even bellen idd, misschien zeggen ze dat je af moet wachten maar overleg kan nooit kwaad.
Ik zou bellen. Je hebt pijn en je hebt grote zorgen. Ik hoop dat het oké is. Het kan ook innesteling zijn!
Ik heb ook al 2 x soortgelijks meegemaakt. Ook heel erg zweten, duizelig, trillen en misselijk opeens. 1 x was het zoals jij had en de andere keer 4 uur op bed gelegen totdat ik me beter voelde. Misschien bloedsuikerspiegel? Nu zorg ik dat ik in de ochtend een cracker met kaas eet. Bij mij zijn mijn darmen helemaal in de war en is mijn buik soms ook echt niet normaal opgezet. Ik snap dat dat schrikken is!
Jeetje, wat naar voor jou. Ik zou ook bellen. Bij nood moet je gewoon bellen... heb je aan 1 kant pijn of je hele buik?
Hihi, ik moet sinds de bevalling van mijn eerste al veel vaker naar de wc. Het werkt allemaal niet meer zo goed als voor de bevalling maar ach ja..
@Anoniem2580 Ik zou bellen, wellicht kunnen ze sowieso een echo maken. Je hebt zoveel zorgen. Dan is er mogelijk meer duidelijkheid. Ik duim voor je dat alles goed is.
Schrikken al die hevige krampen hopelijk blijft Het goed gaan bij iedereen. Bij twijfels zou ik misschien ook wel bellen. Hier word de misselijkheid steeds erger. Ben dat al bijna bui, bij mijn eerste ook veel gehad.
Ja mee eens. Wat rot dames dat jullie zulke pijnen en krampen hebben. Dat maakt het niet makkelijker met de zorgen. En toch, je weet het niet, of je nou veel voelt of juist niet
En over misselijkheid gesproken. Die is bij mij vandaag veel erger geworden. Eerste keer boven de pot hangen is weer een feit.
Ik ook veel last van gehad toen. Heb nu sinds begin 5e week veel last van misselijkheid. Gelukkig nog niet hoeven over te geven. Bij mijn vorige kwam het meer met vlagen, nu blijft het de hele dag hangen.
Ik heb dat eigenlijk niet echt maar merk nu wel dat het opkomt bij inspanning. Ben een plafond eruit aan het slopen thuis en daar reageert mijn buik heel snel op! Probeer maar veel rust te nemen, kijken hoe het voelt.
Sterkte Anoniempje! Kiwietje goed naar je lijf luisteren is belangrijk Idd. Ik ben ook de hele dag weeïg/misselijk en niets smaakt mij. Dol op eieren nu niet meer bijvoorbeeld maar die lijst is een stuk langer. Dus verplicht mijzelf om te eten, maar probeer wel gezonde keuzes te maken.
Ik ben nu alleen maar moe. Maar mijn buik is weer rustig geworden. Sindsdien ook geen last meer gehad.