Dit idd, na 16 uur ben ik niets meer waard. Daarvoor moet ik wel van alles met de kids. Als zij nog niet op school zouden zitten, zou ik mijzelf ook opsluiten in huis en de kids dus ook. Maar de misselijkheid is tijdelijk en misschien vind je kindje het wel heerlijk thuis coconnen met mama. @Lizzy02 ah bah bloedverlies wil je gewoon niet, snap je onzekerheid zo goed. Ik kan vertellen dat het niets hoeft te betekenen, maar dat weet je zelf ook wel. Maar dat het weg blijft is gewoon een stuk fijner. Nog 2 nachtjes en dan mag je gelukkig. @mothertobe1 ja als ik je verhaal zo lees, ben je misschien wel minder ver dan je dacht. Dat het hartje klopt is sws positief en super fijn dat je as vrijdag alweer mag en je niet weken in onzekerheid hoeft te zitten. Als het vrijdag een week is gegroeid, zal je eisprong en innesteling later zijn geweest. Hier is de misselijkheid echt irritant. Als ik niet eet ben ik misselijk, eet ik wel wordt ik daarna gelijk ook misselijk, last van mijn darmen en af en toe maagzuur. Echt drama, eet dus vrij weinig en niet de meest gezonde dingen en daar kan ik dan weer van balen. Grrr.
Erg vervelend bloedverlies! hopelijk niks aan de hand. İk had tijdens mijn vorige zwangerschap toen ik 15-16wk was 3 dagen lang bloedverlies met stolsels. İk ging toen met spoed naar vk waar we gelukkig het hartje hoorden. İk dacht namelijk dat we het niet meer zouden horen was zeer overtuigd. Moest toen wel naar het ziekenhuis voor een ctg scan. Alles was gelukkig goed. Hele nare ervaring is het, ik kan de emoties van die dag niet vergeten. Dames die momenteel in onzekerheid zitten veel sterkte maar probeer positief te blijven♥️
Ja het is inderdaad waarschijnlijk onschuldig maar zodra je bloed ziet weet je natuurlijk niet of het erger wordt en het begin is van een mk. Dus dan is het toch weer 2 dagen afwachten en als er dan geen bloedverlies is geweest pas weer wat gerust. Vind het ook wel apart nu al de 2e keer in een week tijd, mijn vorige zs geen druppeltje bloed verloren.
Zijn er ook vrouwen niet misselijk? Ik namelijk totaal niet, had ik overigens mijn vorige zwangerschap ook niet. Dus misschien ben ik 1 van de gelukkigen. Ik heb wel hele andere voorkeuren qua eten en eet ook minder. Bloed zien lijkt mij idd ook eng.. hopelijk is het niks geks.. zo spannend dat eerste trimester. Ik vind er af en toe echt helemaal niks aan.. tegelijkertijd probeer ik te beseffen dat het heel speciaal is en we allemaal zo klein zijn begonnen.
ik word niet misselijk heb ik ook niet gekend van de vorige. Zoals jij het ook beschrijft heb ik wel andere eet gewoonten momenteel. Wat ik wel heel goed heb gekend van mijn vorige zwangerschappen zijn buikklachten Vooral harde buiken waar je U tegen zegt. Mijn buik wordt dan ook meestal heel groot en gedurende een harde buik heb ik dus een heele grote harde pijnlijke bal voor me. Het begint vanaf een week of 29 en komt bij psy en lichamelijke inspanning
Ja ik! Bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet misselijk geweest. Wel vanaf een week of 8 dat ik warm vlees niet kon uitstaan, niet omdat ik er misselijk van werd maar omdat ik het écht vond stinken. De eerste 26 weken überhaupt geen symptomen/klachten gehad toen, maar dat kwam de laatste maanden tig keer zo hard terug Nu ben ik in de ochtend een heeeel klein beetje misselijk, maar noem het eerder een weeïg gevoel wat overgaat als ik even wat eet. Kan het niet echt misselijkheid noemen. Wees blij dat je er geen last van hebt!
Ik vind het eerste trimester gewoon niks aan. Ben best wel onzeker of alles goed is terwijl ik geen aanwijzingen heb dat het niet goed zou zijn. Ook goede eerste echo gehad. Maar toch onzeker.
Baby's verwacht 1 tot 14 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡ 1 Februari ♡ Ailey 2 Februari ♡ Kroon555 3 Februari ♡Chrissie1990 4 Februari ♡ Claprose 5 Februari 6 Februari 7 Februari ♡ Lizzy02 - 26 jaar - 2e kindje 8 Februari ♡ Caya ♡ Chantaa89 9 Februari ♡ Kiwietje85 - 35 jaar - 1e kindje - ICSI ♡ Anoniem2580 10 Februari ♡ VroegeLente ♡ Bloempie2 11 Februari ♡ iMum ♡ Mothertobe1 12 Februari ♡ Primavera ♡ LoisdeW - 26 jaar - 2e kindje 13 Februari ♡ GaiaMama 14 Februari ♡ Kaaat - 34 jaar - 4e kindje Afspraken vk/gyn: Juni 19 juni - FoxyDiamond - 1e echo - 7w 22 juni - Ailey - 1e echo - 8w 22 juni - Claprose - 1e echo 7w4d 22 juni - Lizzy02 - 1e echo - 7w1d 24 juni - Kiwietje85 - 1e echo - 7w 26 juni - Mothertobe1 - 2e echo - 7w2d 29 juni - GaiaMama - 1e echo - 7w2d 30 juni - Bloempie2 - 1e echo - 8w 30 juni - Vroegelente - 1e echo - 8w Juli 1 juli - iMum- 1ste echo - 7w5d 6 juli - Chantaa89 - 1e echo - 9w 7 juli - LoisdW - 1e echo - 8w4d 7 juli - GaiaMama - intake VK - 8w3d 9 juli - Kiwietje85 - intake - 9w 10 juli - Kaaat - eerste echo 8w5d 13 juli - FoxyDiamond - Termijnecho 10w 20 juli Caya - 1e echo - 10w6d 23 juli - GaiaMama - termijnecho - 10w5d 27 juli - Kaaat - termijnecho - 11w1d
Ik herken jouw symptomen precies. Ik heb dit ook zo. Ik eet ook niet gezond op dit moment en heel veel last van darmen en die misselijkheid is te overheersend om te kunnen functioneren. Wie van jullie zit eraan te denken om medicatie te vragen bij de dokter? En zo ja, welke en wat voor ervaringen heb je daarmee?
Ben ik hier de enige die nog geen kinderen heeft? Bij mij is er wel iets van misselijkheid door de dag heen maar echt niet zo dat ik aan overgeven denk. Ook geen veranderde smaak of geur. Alleen vermoeidheid en zwakjes soms in de ochtend, en mijn borsten zijn inmiddels wel gevoelig geworden. @mothertobe1 dat is een oude versie van de lijst want ik had mijn datum naar 10-2 aangepast. Wat heb je veranderd?
@Kiwietje85 lekker van genieten toch dat je kwaaltjes nog weinig zijn. Kwaaltjes zeggen helemaal niets. Wat ik nu ervaar heb ik bij mijn andere zwangerschappen ook niet op deze manier gehad. @primavera ik heb wel gedacht aan medicatie maar ik twijfel omdat ik niet daadwerkelijk overgeef. Het is bij mij het best als ik lig en mij zo min mogelijk beweeg. Als ik Snachts van mijn ene naar andere zij draai is de misselijkheid er gelijk. Vorige zwangerschappen was het vooral door bepaald eten of in de ochtend maar nu lijkt het met bewegingen te maken hebben. Ook auto rijden is een drama. Ik werk gelukkig nog thuis dus dit kan ik half liggend in bed doen met de laptop naast mij of zittend aan de keuken tafel. Maar door de kids moet ik toch heen en weer rijden naar school en sportclubjes enzo dus het is zwaar maar dat moet gebeuren dus daar zet ik mijzelf dan ook toe.
Ik had ook kleurtjes toegevoegd aan de lijst. Als hij vanavond helemaal klopt zal ik opnieuw kleurtjes toevoegen.
Nee hoor, ik ben ook in verwachting van ons eerste kindje! Hier geen last van misselijkheid, wel enorme vermoeidheid en zere boobies.
@Kiwietje85 misschien heb ik de verkeerde lijst aangepast.. heb alleen mijn uitgerekende datum veranderd en afspraak..
Ik heb precies hetzelfde.. Als mijn dochter op bed springt en ik lig erop word ik nog misselijker. Hetzelfde geldt voor licht, geuren en geluid. Alles is intens. Ik lig ook het liefst in een donkere kamer stil te liggen. Op mijn buik liggen word ik ook misselijk van. Ik twijfel ook over medicatie want ik geef ook niet over maar ik denk wel dat ik mij ziek moet gaan melden want een boodschapje doen is al veel te heftig.
Baby's verwacht 1 tot 14 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡ 1 Februari ♡ Ailey 2 Februari ♡ Kroon555 3 Februari ♡Chrissie1990 4 Februari ♡ Claprose 7 Februari ♡ Lizzy02 - 26 jaar - 2e kindje 8 Februari ♡ Caya ♡ Chantaa89 9 Februari ♡ Anoniem2580 10 Februari ♡ VroegeLente ♡ Bloempie2 ♡ Kiwietje85 - 35 jaar - 1e kindje - ICSI 11 Februari ♡ iMum ♡ Mothertobe1 12 Februari ♡ Primavera ♡ LoisdeW - 26 jaar - 2e kindje 13 Februari ♡ GaiaMama 14 Februari ♡ Kaaat - 34 jaar - 4e kindje ♡ verrassing ♡ meisje ♡ jongen Afspraken vk/gyn: Juni 19 juni - FoxyDiamond - 1e echo - 7w 22 juni - Ailey - 1e echo - 8w 22 juni - Claprose - 1e echo 7w4d 22 juni - Lizzy02 - 1e echo - 7w1d 24 juni - Kiwietje85 - 1e echo - 7w 26 juni - Mothertobe1 - 2e echo - 7w2d 29 juni - GaiaMama - 1e echo - 7w2d 30 juni - Bloempie2 - 1e echo - 8w 30 juni - Vroegelente - 1e echo - 8w Juli 1 juli - iMum- 1ste echo - 7w5d 6 juli - Chantaa89 - 1e echo - 9w 7 juli - LoisdW - 1e echo - 8w4d 7 juli - GaiaMama - intake VK - 8w3d 9 juli - Kiwietje85 - intake - 9w 10 juli - Kaaat - eerste echo 8w5d 13 juli - FoxyDiamond - Termijnecho 10w 20 juli Caya - 1e echo - 10w6d 23 juli - GaiaMama - termijnecho - 10w5d 27 juli - Kaaat - termijnecho - 11w1d
Nogmaals de lijst, is leuk als iedereen ook leeftijd, hoeveelste kindje enzo invult. Ik heb nu de datums waarop niemand uitgerekend was eruit gehaald, maar als mensen gaan schuiven met de termijn echo kunnen die natuurlijk gewoon weer terug worden gezet. @primavera ja boodschappen is echt een opgave. Ik moest net even naar de karwei, wij hebben een nieuw huis, die we nog aan het verbouwen zijn. Was echt drama. Toch wel verstandig om langs de huisarts te gaan ja. Misschien gewoon met een kleine dosis beginnen.