Zijn jullie ook zo moe? Ik zit op mijn werk soms bijna te slapen voor mijn gevoel.... Ik slaap ook minder vast en droom best intens. Dat helpt ook niet echt. Verder kwam gisteren mijn avondeten er bijna uit.... Appelmoes werkt op de een of andere manier best goed tegen mijn misselijkheid en gisteravond een banaan. Maar het is soms wel even zoeken... En (even klagen), ik word helemaal gestoord van het gejojo met de symptomen. De ene dag totaal anders dan de andere dag. Maakt me onzeker. Dus tel de dagen af naar maandag, de echo.
Mijn misselijkheid is sinds gisteren en vandaag bijna weg. Eergisteren had ik er veel last van. Ben wel erg moe. Doe echt een middagdutje terwijl ik vakantie heb en ook al werk ik wel, ik doe never nooit middagdutjes. Ben vandaag weer zo onzeker. Weet alleen echt niet waarom.
Ik ben heel moe maar die misselijkheid overheerst alles en legt alles plat. Ik kan niemand in mijn buurt verdragen omdat ik dan moet kokhalzen. Ook het slapen lukt niet goed omdat ik zo misselijk ben.
@Kiwietje85 heel veel succes met de echo. Ik duim voor je. Ik herken die misselijkheid wel, had gehoopt dat het met paar dagen vrij minder werd, maar helaas. Soms even momenten dat het minder is, dan maar even kind vermaken en huis bijwerken en daarna weer naar de bank. Ben hierdoor ook best prikkelbaar en niet heel gezellig voor mijn parner Kwa eten lijken rijstwafels wel te werken. Verder telkens kleine beetjes.
Hey meiden, ik lees veel mee maar schrijf nog niet zoveel. Ben zo onzeker na mijn laatste miskraam. Maarrr... Voor nu goed nieuws!! Het hartje klopt! Ik had gister een beetje bruinige afscheiding en werd direct heeeel onzeker. Mocht vanmorgen bij mijn vertrouwde verloskundige langskomen en we zagen een prachtig mini prupje met kloppend hartje met een mooie vruchtzak ernaast. Heb heerlijk gejankt haha. ❤️
Wat fijn Emmy!! De kansen op miskraam dalen aanzienlijk na kloppend hartje, hou je daaraan vast. Wanneer ging het de vorige keer mis? ja de misselijkheid heb nu emesafene gekregen maar je mag dan de eerste 3 dagen niet auto rijden. Wat dus niet te doen is hier. Maar mijn vader zei al dat zijn richtlijnen als jij je goed voelt kan je rijden anders niet. Dus vanavond toch mijn nemen. Heb mijn ouders anders als back up voor de kids en vrijdag en zaterdag is mijn man vrij. Vermoeidend begint hier ook erger te worden, top in combi met de misselijkheid en dan weer hoofdpijn door de misselijkheid top. Zie uit naar het tweede trimester.
Ja daar wil ik ook aan vasthouden. Grote verschil is dat ik vorige keer op tilt geslagen hormonen/cystes had door IVF punctie. En nu is het in een natuurlijke cyclus gegaan. Dus alles ziet er heel rustig uit. Vorige keer bleek op de echo bij 8+3 dat het hartje op 7+5 was gestopt. Had toen met 6+3 ook een kloppend hartje, maar grote verschil met nu is de hoeveelheid cystes... Nu ga ik proberen vertrouwen te hebben!!
@Kiwietje85 heel veel succes!! @Emmy30 wat fijn! Ik ben vandaag weer misselijker dan afgelopen 2 dagen hahaha. Maar kan wel wat eten zonder ontzettend veel tegenzin zeg maar.
Wat fijn gefeliciteerd!! Hier ook goed nieuws! Mooi beeld en kloppend hartje! Ik merk de laatste dagen wel dat ik meer emotioneel ben, voel snel tranen opkomen en dat heb ik normaal niet zo. Maar nu echt helemaal niks ik ben totaal afgesloten. Blijven afwachten en over 2 weken mogen we opnieuw even kijken als we intake hebben. Ben in ieder geval wel opgelucht!
@Emmy30 super fijn zeg! Een kloppend hartje is iig positief voor nu! De kans is het grootst dat het nu goed blijft gaan. @Kiwietje85 Ik hoop zo dat je een mooi kloppend hartje ziet of hebt gezien! Ik heb vandaag ook een off day na 3 dagen werken. Heb sochtends steeds flinke koppijn als ik op sta en krijg daardoor ook (extra) last van mn maag. Erg irritant. Zoveel dingen vind ik vies waarvan ik denk dat ik ze wel lekker vind haha.. af en toe knap lastig. Ik kan ook echt minder eten dan normaal. Het is allemaal maar bijzonder dat zwanger zijn en wat het met je lijf en hoofd doet!
@Emmy30 e @Kiwietje85 wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Ik blijf maar eten door de misselijkheid pff.. heb eigenlijk geen zin en trek maar als ik eet voel ik het even niet. mijn borsten zijn gevoelig en voelen gespannen aan.. zijn ook mooier nu
O wat fijn ben zo blij voor je. Zat hier al te kijken of er al nieuws over je was. Ik ben ook wat emotioneler dan normaal. Zullen de hormonen wel zijn haha.
Jaaaa! Gefeliciteerd @Kiwietje85 en @Emmy30 ! Wat een mooie echo’s! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap emesafene gekregen en primperan en beiden deden me geen goed. Ik werd alleen maar nog slomer en ze hielpen niet tegen de misselijkheid. Dus hier maar de hele dag op bed.. En dat met 28 graden..