Hoi dames sorry dat ik jullie in spanning heb gehouden! Ik had 17uur en het was heel erg uitgelopen dus als een speer naar huis moest nog koken. ze kon het weer niet duidelijk zien met uitwendige echo dus moest uiteindelijk inwendig omdat er heel wat darmen in de weg zaten (dat merk ik ook heel erg) Daar was een kloppend hartje te zien en het was ook gegroeid ze schat het op 7 weken nu. Het embryo zat aan de wand van de baarmoeder genesteld helemaal in de hoek. Alles zag er goed uit voor nu. @Kroon555 wat fijn dat je een goeie echo hebt gehad vandaag! Nu lekker van genieten.
Wat fijn dat we weer 2 goede echo’s hebben. Blijft toch spannend. @primavera ik ben heel blij met de airco. Vanmorgen buiten geweest maar zo beroert van de hitte. Vanmiddag heerlijk in een koel huis. in slaap komen is ooit lastig, verder slaap ik gelukkig nog vrij goed.
Goedemorgen Hoe is het met iedereen? En wat zijn de weekendplannen? Ik ga zo mijn dochter naar paardrijden brengen en dan naar de stad voor een cadeautje want mijn zoon gaat om verjaardag bij een vriendinnetje vanmiddag en wij gaan dan in ons nieuwe huis schoonmaken. Schilder komt er maandag in en die is dan over 2,5 week klaar dus kunnen wij 20-7 eindelijk verhuizen En morgen ga ik ons vakantiehuisje schoonmaken waar we al zitten vanaf november, we gaan dinsdag voor de laatste 3 weekjes naar mijn ouders, zij gaan zelf op vakantie dus kwam goed uit zo.
Ik ga dit weekend vrij weinig doen. Ik denk in huis schoonmaken en het huis laten luchten aangezien het binnen nog bloed heet is vanwege de afgelopen warme dagen.
Wat fijn, goede echo's! Van harte! Ik werk dit weekend late diensten dus de ochtenden doen we kalm aan.
Hier nu even rustig aan, vanavond komen er wat vrienden voor mijn verjaardag en morgen familie. Word dus druk genoeg. Nog even bedenken hoe ik verklaar dat ik niet drink. Smoes dat ik nog moet rijden gaat niet op, vrienden houden me in de gaten
Ik zit heerlijk in het vakantieappartement van mijn schoonvader in Knokke met vriendlief. Even een weekendje er tussen uit. Ben super moe. Echt niet leuk. En gespannen voor maandag de echo. Maar de misselijkheid valt mee vandaag.
Wat heerlijk voor jullie dat jullie nog zoveel kunnen ondernemen. Ik helaas de hele dag ziek op bed. Ben het behoorlijk zat.
Wij hadden vanmorgen een hypotheek gesprek voor onze verbouwing. Daarna gaan lunchen en toen weer snel onze dochter ophalen bij oma. Ben wel blij dat het nu iets minder warm is. Het was niet te doen meer in huis met die hitte.
Werken moet ook gewoon he! Bloempje ja wat is dan een goede smoes. Dat je aan de antibiotica zit zeggen ze weleens. Lastig hoor. Lekker Gaiamama een weekendje weg, maar die vermoeidheid is zo naar en overheersend soms. Primavera super vervelend, ben je al bij de huisarts geweest, misschien heeft hij iets anders dan emasafene voor je? Lekker Chrissie zo een rustig weekend, ik verlang er naar
Hoi dames ik heb gebruik ook sinds gisteren emasafene maar helaas begon de misselijkheid weer vanmiddag en ligt ik nu op bed. Vandaag wel de benedenverdieping kunnen schoonmaken morgen de bovenverdieping en van de week de zolder.. heb echt al 2-3 weken niet zoveel gedaan in huis. Jullie ook?