Hier ook niks in het huis gedaan en ben nu op zoek naar een schoonmaker want ik kan het zelf niet. Gember werkt niet, emasafene en Primperan ook niet. Sommige medicijnen onderdrukken bijv overgeven maar ik geef niet over maar heel de dag misselijk en kokhalzen. Ik hoop gewoon elke dag dat het een beetje meer stabiliseert en rustig aan wat beter gaat..Wel fijn dat die warmte weg is. Hoe gaat het bij jullie?
Primavera ik voel met je mee. Ik vind het zo rot voor je dat de medicatie niet aan lijkt te slaan. Had de hoop dat je zou opknappen! Volhouden vrouw!! Er komen betere tijden zeggen ze!! Ik ben ook erg misselijk. En moe. En suf. En lamlendig. En soms word ik er verdrietig van en vraag ik me af of het ooit nog goed gaat komen. Ik ging gisteren zowaar over mijn nek bij een patiënt. Erg gênant, al had de patiënt het niet door en nam een collega het over. Maar vedorrie, wat sta je dan lullig erbij zeg.
Ohh daar maak ik me dus ook zorgen over alleen bij mij kan geen collega het zomaar overnemen. Maar tot nu toe gaat het gelukkig nog aardig goed. Vrijdag echt opvallend goed maar toen werd ik 's nachts wel even ingehaald, helemaal zwak en het gevoel dat ik ging flauwvallen terwijl ik al plat in bed lag. Nu het weekend met name vanaf de middag steeds wel misselijkheid maar gelukkig zonder kokhalzen of overgeven. Ik functioneer nog best aardig maar hoef ook echt niet veel dus kan ook veel op de bank gaan liggen. Ik merk dat mijn vriend zich wel meer openstelt voor het idee van zwanger zijn. Zelfs voor het zien van de echo had ie er al meer vertrouwen in dan de vorige keer, hij zei dat ie de indruk had dat ik vorige keer ergens eigenlijk al vroeg wist dat het niet goed zat. Als ik het vergelijk met nu was het ook inderdaad wel anders, ik heb toen een nacht echt liggen huilen om de krampen die ik voelde en dat dat zo voelde alsof het verkeerd was, later ook verschillende keren krampen nadat ik in bad was geweest waar ik me toen zorgen om maakte ( ik durf nu ook niet meer in bad te gaan, we hebben zo'n luxe jacuzzi bad voor binnen). Nu heb ik ook wel wat krampen gehad maar heb er niet zó veel zorgen bij gehad. Nu we kloppend hartje hebben gezien durft mijn vriend echt wat meer toe te laten maar nog steeds heel voorzichtig, hij ziet het bv nog niet zitten als ik iets wil kopen om t mijn moeder te vertellen. Ik ben er zelf ook wel erg over in dubio wanneer ik dat aan zou durven en merk dat het me wel veel verdriet doet dat we hier zo voorzichtig mee om moeten springen van onszelf. De onbezorgde blijdschap waar ik toen we begonnen van droomde is echt verloren Maar goed we hopen gewoon heel hard dat alles goed blijft gaan en het na de 12 weken dan wel mag komen.. Heel veel sterkte aan alle dames die zo erge last van de kwaaltjes hebben, wel rot als je zo moeilijk de dag doorkomt daardoor
@primavera hier precies hetzelfde overgeven doe ik niet maar ben 24/7 misselijk en aan t kokhalzen. Heb nu 2 dagen emasafene ingenomen maar vind niet het echt helpt. alleen als ik nog in bed ligt voel ik niks maar zodra ik opsta begint het meteen. Hier ook opzoek naar een schoonmaakster kan amper me was draaien
Bij mij beginnen de klachten ook toe te slaan. Dagelijks vanaf een uur of 12.00 misselijk gevoel, zweet aanvallen, maar niet spugen. Ontbijten gaat goed, lunchen gaat redelijk, avond eten gaat niet meer.
Waarom noemen ze het überhaupt ochtend misselijkheid? Bij mij is het middag of avond of ochtend of hele dag of halve dag of helemaal niet haha.
Mee eens. Ik heb het de hele dag door, nog niet eens zozeer in de ochtend. @Kiwietje85 lastig, dat je jezelf bijna toestemming moet geven om te gaan genieten. Nogmaals; begrijpelijk gezien je lange voorgeschiedenis. Misschien helpt het dat het kopen van iets of het vertellen van je zwangerschap geen enkele invloed heeft op de afloop. Ik kan me voorstellen dat je hierin niet samen (nog) op één lijn ligt hoor!
Nou, het heeft wel invloed op het verloop voor bv mijn moeder, want als we het nu vertellen en dus ook de blijdschap van oma worden planten, neem je haar ook mee in dat verlies als het misgaat, wat goed kan betekenen dat ze helemaal nooit oma zal worden, want we zijn niet zomaar even opnieuw zwanger. Daarnaast is voor onszelf dat verlies mogelijk ook zwaarder als je door te vertellen het idee al 'echter' hebt gemaakt. Dus die overwegingen van hem snap ik heel goed en deel ik ook deels, terwijl ik het aan de andere kant ook wel erg zonde vind om mezelf al dit soort dingen te ontzeggen uit angst, en ik ook weet dat mijn moeder het eigenlijk wel met me zou willen delen. Tis gewoon verdrietig dat je daar allemaal zo erg over na moet denken.
Kiwi: maar het blijft hetzelfde. Je houdt rekening met externen. Ik ken je niet en je overweging snap ik. Herkenbaar ook! Ik heb ook gedacht niets te zeggen om anderen eventueel verdriet te besparen. Maar ik heb gekozen wel het te vertellen, mijn moeder zou het erg vinden als ik haar niet betrok en ik vond dat ik niet voor haar mocht beslissen wat ze aankon en wat niet. Maar het is voor iedereen anders hoor!
We zijn weer terug van een heerlijk weekendje Knokke. Ga zo al wel naar bed...vermoeidheid ofzo... Morgen heb ik de echo pas om 18:00 uur. En wordt niet bang als ik niet gelijk iets van me laat weten. We moeten ook nog eten en moeders bellen ed. Ben wel super gespannen. Hoop zo dat alles goed is.
Wat een verhalen allemaal dames! Echt naar dat een aantal van jullie zo misselijk zijn, hopelijk wordt dat gauw minder. Hier blijft het een beetje hetzelfde. Eten en vooral vlees stinkt, maar smaakt opzich redelijk. Ene moment veel trek andere moment totaal niet. En regelmatig al na 5 happen vol haha. Ik heb wel een lekker weekend gehad, verjaardag en nog wat bezoekjes hier en daar. Krijg wel steeds meer zin om het te vertellen maar dat kan over 2 weken wel. Aan de mensen dicht om ons heen dan. Nog 9 nachtjes tot de echo haha. Ik vind de tijd nu wel sneller gaan dan aan het begin.
Baby's verwacht 1 tot 14 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡ 1 Februari ♡ Ailey - 30j - 3de kindje 2 Februari ♡ Kroon555 3 Februari ♡Chrissie1990-29 jaar-2e kindje 4 Februari ♡ Claprose 7 Februari ♡ Lizzy02 - 26 jaar - 2e kindje 8 Februari ♡ Chantaa89 ♡ Vlinder1421 - 29 jaar - 2e kindje 9 Februari ♡ Caya - 33 jaar - 1e kindje 10 Februari ♡ VroegeLente - 31 jaar - 3e kindje ♡ Bloempie2 - 26 jaar - 2e kindje ♡ Kiwietje85 - 35 jaar - 1e kindje - ICSI ♡ Primavera - 36 jaar - 2e kindje 11 Februari ♡ iMum ♡ Mothertobe1 12 Februari ♡ LoisdeW - 26 jaar - 2e kindje 13 Februari ♡ GaiaMama - 28 jaar - 1e kindje 14 Februari ♡ Kaaat - 34 jaar - 4e kindje ♡ verrassing ♡ meisje ♡ jongen Afspraken vk/gyn/echo 29 juni - GaiaMama - 1e echo - 7w2d 30 juni - Bloempie2 - 1e echo - 8w 30 juni - Vroegelente - 1e echo - 8w 30 juni - Caya - 1e echo - 8w Juli 1 juli - iMum- 1ste echo - 7w5d 6 juli - Chantaa89 - 1e echo - 9w 6 juli - Vlinder1421 - 2e echo - 8w6d 7 juli - LoisdW - 1e echo - 8w4d 7 juli - GaiaMama - intake VK - 8w3d 7 juli - Kaaat - vitaliteitsecho 8w2d ziekenhuis 9 juli - Kiwietje85 - intake - 9w 10 juli - Kaaat - 1e echo vk 8w5d 13 juli - FoxyDiamond - Termijnecho 10W 14 juli- chrissie1990-termijnecho 10w 15 juli - Claprose - termijnecho - 11 w 21 juli Caya - termijnecho - 11w 23 juli - GaiaMama - termijnecho - 10w5d 23 juli - Primavera - termijnecho - 11w 27 juli - Kaaat - termijnecho - 11w1d
We zullen (ongeduldig) op je wachten hoor GaiaMama! Mijn misselijkheid wordt wat beter te doen. Is er nog steeds wel de hele dag en eet vrij weinig, maar wel beter te doen. Mijn hoofdpijn wordt wel steeds erger voor in de middag en dat neemt dan toe naar de avond toe. Dit is zo een kwaal die ik alle zwangerschappen hebt gehad. Tanden op elkaar en op tijd naar bed, als slapen wilt lukken.
Dinsdag trouwens 3 echo's!! Wordt helemaal enthousiast van al die echo's! Maakt het wachten wat makkelijker
Goedemorgen meiden, wat een lieve berichten allemaal. En fijn om van een ieder te horen. Ik heb vanochtend overgegeven en echt veel. Luchtte voor 5 min op en daarna hetzelfde gevoel. Voel me zwak dus kan niet altijd reageren maar lees zeker wel mee. @GaiaMama heel veel succes met de echo vandaag en andere meiden heel veel sterkte met de misselijkheid, vermoeidheid, hoofdpijn enz.
haha klopt! En alle 3 toevallig op precies 8 weken İk moet om 18.45 uur, na het werken moet ik direct door naar de Vk. Hoef ik dus gelukkig niet heel de dag thuis te wachten.
@GaiaMama veel plezier en succes vandaag! Ik ben het hele weekend weer beroerd geweest, vanochtend weer overgegeven. Ik ben dus even niet zo actief hier momenteel. Verder gaat het, ondanks de prive situatie (die ik verder zal toelichten als we in een FB groepje zitten) wel oke. Probeer gewoon in het nu te leven en de toekomst zien we later wel.