Uitgerekend 01-02-2021 - 14-02-2021

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by FoxyDiamond, Jun 2, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Claprose

Claprose Actief lid

Jun 9, 2020
    289
    490
    63
    Female
    Ja, je moet je energie verdelen lijkt wel hé!

@Kaaat zo leuk! Heel veel plezier!

@GaiaMama ik maak gemberthee en dit lijkt wel wat effect te hebben. Ik heb geen ervaring met tabletten. Ik ben benieuwd wat het voor je doet!

@Anoniem2580 ik ben na mk ook gewoon doorgegaan. Er is geen onderbouwd wetenschappelijk bewijs dat het beter is om eerst een cyclus af te wachten. Zet hem op meid, ik gun het je zo.

@LoisdeW leuk!! Veel plezier. Heerlijk om te kunnen delen!

@FoxyDiamond overgeven niet. Wel misselijk, in het bijzonder na inspanning. Maar ik merk ook vandaag dat het minder is dan in het begin van de week. Ik klop even af.

Broeken zitten me niet zo lekker meer merk ik. Ik krijg een buikje! Mijn buik rommelt en bommelt ook en is overstuur. Ik draag maar jurkjes en rokjes :cool:

Kaaat likes this.
  2. Claprose

Claprose Actief lid

Jun 9, 2020
    289
    490
    63
    Female
    @iMum ja! Niezen, snel opstaan, van zijligging naar mijn rug: au!!

3. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

May 1, 2013
    322
    241
    43
    Female
    Als ik nies of hoest, voel ik wel wat ja. Maar ik kan nog wel lopen gelukkig.

Mijn baarmoeder ligt trouwens naar achteren, geen idee of dat nog effect heeft op bandenpijn. Maar het duurt daardoor waarschijnlijk wel langer voordat ze een echo uitwendig kunnen doen of het hartje kunnen luisteren.

4. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

May 1, 2013
    322
    241
    43
    Female
    Ik heb nog 1 broek die goed zit. Ben ook veel aan de jurkjes nu. Maar toch maar vast twee broeken besteld voor als het echt niet meer wil. Dat trucje met een elastiekje om je knoop, werkt trouwens niet bij mij... Wel heel bijzonder hoe je lichaam al verandert :).

5. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

May 16, 2017
    500
    284
    63
    Female
    Ja niezen auw! Verder echt niet zo veel aan de hand hoor broeken passen ook prima. Ik wil zó graag even de bevestiging zien dat dat allemaal niets betekent, nog wachten tot woensdag, ieder uur waarin ik weinig te doen heb lijkt wel een eeuwigheid te duren o_O

@Anoniem2580 dat is dan in ieder geval nog wel redelijk snel gegaan, ik zat er maanden mee vorige keer. Maar omdat wij niet zonder ziekenhuis door kunnen hadden wij toen besloten maar een pauze in te lassen omdat Corona net zo heftig aan het oplaaien was. Had ook niet gekund uiteindelijk want al snel werden alle behandelingen stopgezet.

6. Claprose

Claprose Actief lid

Jun 9, 2020
    289
    490
    63
    Female
    @GaiaMama haha, dat knoopje! Ik heb dat ook geprobeerd maar mijn rits moet ook dicht dus het werkte bij mij ook niet. Ik ben niet in gewicht aangekomen, het is mijn buikje.

Ik heb er inmiddels anderhalve cupmaat bij gekregen. Ik ben maar even naar de bh-boer gereden. Zijn er meer die zo'n groei hebben?

@Kiwietje85 elke zwangerschap is anders, gelukkig! Zegt niks hoor! Succes met dat laaaaange wachten tot woensdag!

7. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

Jul 7, 2018
    189
    160
    43
    Female
    #807 Lizzy02, Jul 3, 2020
    Last edited: Jul 3, 2020
    Zo weer even bijgelezen, even lekker een paar daagjes weg geweest dus niet zoveel gereageerd.

@Kaaat veel plezier en succes met de echo vandaag!

@iMum ik heb wel wat last van bandenpijn en mijn bekken. Lopen doet soms veel pijn terwijl het andere dagen wel mee valt. Van de vorige zwangerschap weet ik nu waar ik op moet letten en welke oefeningen ik moet doen.

@Anoniem2580 fijn dat je cyclus zich snel weer heeft hersteld, ik hoop voor jou dat het snel raak is!

Sterkte voor iedereen die zo misselijk is, hopelijk zijn deze weken snel voorbij!

Mijn buik is de afgelopen 2 dagen ineens flink gegroeid. Nu 8,5 week maar echt duidelijk zichtbaar. Voelde vanmorgen bij mijn voorste buikspieren en die zijn ook al iets naar buiten geschoven, kon ineens mijn vinger er een soort van tussen stoppen:roflmao:

Claprose likes this.
  8. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

Jul 7, 2018
    189
    160
    43
    Female
    Foto van gisteren met 8.4

Attached Files:

Kiwietje85 and Claprose like this.
  9. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

May 1, 2013
    322
    241
    43
    Female
    Mijn borsten zijn ook veel voller, maar ik was wat afgevallen hiervoor en mijn Bh's zaten wat ruim. Dus die zitten nu perfect :p.

Claprose likes this.
  10. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

Jan 23, 2017
    637
    231
    43
    Mijn buik is ook echt zichtbaar als ik iets straks aan heb, broeken gaan sinds vorige week niet meer dicht. Het zijn natuurlijk nog je darmen etc. Draag vooral wijdere jurkjes nu, ga mijn zwangerschapsbroeken maar is zoeken. Zit toch een stuk fijner. Vorige keer had ik ook al heel snel een zichtbaar buikje

Claprose likes this.
  11. Claprose

Claprose Actief lid

Jun 9, 2020
    289
    490
    63
    Female
    Oh, ben niet de enige dus. Ik heb heb geen zwangerschapskleding, maar anders had ik dat ook aangetrokken ja :thumup:

12. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

Jul 7, 2018
    189
    160
    43
    Female
    Ja ik heb gisteren mijn zwangerschapsbroek maar weer uit de kast gepakt. Mijn broeken passen nog prima, zitten zelfs nog wat wijd omdat ik eerst ben afgevallen de afgelopen maanden maar het zit toch gewoon niet lekker als ik zit.

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,052
    941
    113
    Female
    Ik draag vooral veel sport legging die lekker hoog zitten. Vooral in de avond al een klein bolletje.

Weinig last van banden of bekken.

Net een prachtige echo gehad, ik denk 7w5d en zij meette op 8 weken, altijd fijn :)

Attached Files:

14. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

Aug 26, 2016
    1,195
    1,084
    113
    Hulpverlener
    Gefeliciteerd

Kaaat likes this.
  15. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

May 1, 2013
    322
    241
    43
    Female
    Ik loop vanaf een kwartiertje hierin rond. Zo lekker haha.

Attached Files:

Kiwietje85 likes this.
  16. GaiaMama

GaiaMama Actief lid

May 1, 2013
    322
    241
    43
    Female
    Jeej fijn!

Kaaat likes this.
  17. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

May 16, 2017
    500
    284
    63
    Female
    Top @Kaaat !! Lekker als het nog harder groeit zelfs dan je denkt :D

Mijn buik is weer best strak te noemen, buikspieren ook nog wel stevig, ik krijg er geen vingers tussen in ieder geval (zat iedereen te voelen bij het lezen van @Lizzy02 's post? :roflmao:). Wel apart dat het met momenten kan verschillen. Woensdag na het sporten vond ik mijn buik wel ineens best groot. Scheelt natuurlijk ook dat t mijn eerste zwangerschap is en ik van mezelf niet veel vetjes heb (hoewel het verschil dan natuurlijk wel sneller opvalt hehe). En ik ben heel lang dus het heeft naar boven toe ook allemaal wat meer ruimte denk ik!

Mijn moeder was gisteren hier, ik had haar nog een beetje ontweken tot nu toe uit angst dat ze iets zou zien.. ik vond het wel spannend heb ook 10x nagedacht of er niet nog iets in huis stond dat t zou verraden haha. Ze heeft in ieder geval niks gezegd, ben benieuwd wat ze zegt straks. Mijn vader komt morgen, maar daar maak ik me niet druk om die heeft toch niks door denk ik :p

Lizzy02 and Kaaat like this.
  18. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

Jul 7, 2018
    189
    160
    43
    Female
    Iemand nog tips voor koude maaltijden? En dan niet een salade. Ik ben totaal niet misselijk oid maar moet van warm eten echt niks weten. Mijn man vroeg vanmiddag wat ik wilde eten vanavond en het enige wat ik kon bedenken was mango en ananas :rolleyes: Goeie maaltijd :p

Kaaat likes this.
  19. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

Jul 7, 2018
    189
    160
    43
    Female
    Altijd fijn als je iets verder blijkt te zijn!

Kaaat likes this.
  20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,052
    941
    113
    Female
    Warm eten gaat hier ook heel slecht. Ik eet veel broodjes ei, want brood ben ik nu ineens dol op. En heb veel behoefte aan zout eten. Eet dus ook heel eenzijdig en daar baal ik van, maar het gaat over daar hou ik mij aan vast.

Share This Page