HAha ben dus niet de enige voel af en ook plopjes. Maar ik hou het bij dat het me darmen zijn. Bij me 2e zwangerschap voelde ik de baby bij 13weken
Wij hebben besloten de nipttest te doen zonder nevenbevindingen. We hebben wel even gekeken naar de nevenbevindingen maar het riep bij mij alleen maar meer onzekerheid op. heb vandaag bloed geprikt en binnen 10 werkdagen de uitslag. Maar ik verwacht niks geks.
Wij gaan voor de combinatie test omdat deze vanuit mijn zorgverzekering vergoed wordt. Wij doen hem omdat indien er iets mis is wij graag een bewuste keuze willen maken.
Zijn jullie op facebook het is zo rustig . İk ben niet zo een facebook fan. En het forum is wel laagdrempelig. Zou wel jammer vinden als hier leegloopt omdat veel naar facebook zullen gaan. Ook voor de eventuele nieuwkomers in het groepje.
Ik blijf ook liever hier schrijven. Heb alleen niet zoveel spannends te melden. Haha ja vannacht dacht ik dat ik Pamela Anderson was hahahaha. Die groeien lekker. Ik blijf onzeker merk ik, ondanks m'n 3 echo's al. En dagelijks het gevoel van een groeiende baarmoeder. Dus dat is allemaal heel positief. De laatst miskraam heeft er gewoon flink in gehakt... Vrijdag termijn echo, daar kijk ik enorm naar uit.
Haha ik dacht het ook al. Maar nieuwe mensen in t groepje krijgen we nu denk ik niet snel meer. Ik heb t vanochtend een vriendin verteld, de eerste persoon die t weet! Was wel grappig, ik liet haar dat bierpakketje zien, met het O.P.A. biertje als laatste weggestopt. Toen ze die zag even heel lang oogcontact zo van... Betekent dit iets... Daarna vielen de hints van de andere biertjes ook pas. Maar ik ben nog echt super voorzichtig, durf het niet voluit te vieren want ben weer echt heel onzeker voor de echo donderdag.
@Kiwietje85 ik ben ook zenuwachtig voor donderdag. En veel echo’s joh die dag hoe voelt het nu voor jou? Nadat je aan iemand hebt verteld.
Ja ik dacht ook al, waar is iedereen Hier leef ik ook enorm toe naar de termijnecho. Kwaaltjes zijn er nog steeds dus daar komt de onzekerheid niet vandaan, maar denk dat iedereen die weleens een miskraam heeft gehad niet kan genieten tot de 12 weken. Weet dat het bij mijn laatste zwangerschap pas kwam toen ik haar ging voelen. Zijn er dames die een geslachtsbepalingsecho gaan doen voor de 20 weken echo?
Ja was wel fijn om te doen, ik hoop gewoon heel erg dat het allemaal goed is en we het komend weekend ook met onze ouders kunnen delen. Heb vandaag het boek 'Verwachtingsvol haken' binnengekregen dat ik aan mn schoonmoeder wil geven
Baby's verwacht 1 tot 14 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡ 2 Februari ♡ Kroon555 3 Februari ♡Chrissie1990-29 jaar-2e kindje 4 Februari ♡ Claprose 6 Februari ♡ FoxyDiamond - 29 jaar - 2e kindje ♡ VroegeLente - 31 jaar - 3e kindje 7 Februari ♡ Lizzy02 - 26 jaar - 2e kindje 8 Februari ♡ Vlinder1421 - 29 jaar - 2e kindje 9 Februari ♡ Caya - 33 jaar - 1e kindje 10 Februari ♡ Kiwietje85 - 35 jaar - 1e kindje - ICSI ♡ Primavera - 36 jaar - 2e kindje ♡ Chantaa89 - 31 jaar - 2e kindje 11 Februari ♡ Mothertobe1 ♡ Bloempie2 - 26 jaar - 2e kindje ♡ LoisdeW - 26 jaar - 2e kindje 12 Februari ♡ Emmy30 - 36 jaar - 2e kindje (zelfde donor vader) 13 Februari ♡ GaiaMama - 28 jaar - 1e kindje 14 Februari ♡ Kaaat - 34 jaar - 4e kindje ♡ verrassing ♡ meisje ♡ jongen Juli 20 juli - Vlinder1421 - termijnecho - 11w 20 juli - Lizzy02 - termijnecho - 11w1d 21 juli - Caya - termijnecho - 11w 22 juli - bloempie2 - termijnecho 10w7d 23 juli - GaiaMama - termijnecho - 10w5d 23 juli - Primavera - termijnecho - 11w 23 juli - VroegeLente - termijnecho - 11w5d 23 juli - Kiwietje85 - termijnecho - 11w1d 24 juli - Emmy30 - termijnecho - 11w 27 juli - Kaaat - termijnecho - 11w1d 27 juli - LoisdW - termijnecho - 11w4d AUGUSTUS 03 augustus - Chantaa89- termijnecho + combinatie test ⭐ iMum - 9 weken. GESLACHT wat denken we?! Emmy30 - meisje - ? Kaaat - meisje - ? Kiwietje85 - geen idee - ? Chrissie 1990 - jongen - ? LoisdeW - meisje - ? Claprose - meisje - ? Gaiamama - meisje - ? VroegeLente - geen idee - ? Foxydiamond - meisje -? Kroon555 - jongen - ? Lizzy02 - meisje -? Vlinder1421 - Caya - Primavera - jongen - ? Chantaa89 - meisje -? Mothertobe1 - meisje -? Bloempie2 - jongen - ?
@Kaaat Wij laten geen geslachtsbepaling doen. Zonde van het geld en tijd, paar weken extra wachten en dan heb je toch de 20wk echo.
Wij weten nog niet of we een geslachtsbepaling echo doen. Hebben we de vorige keer wel gedaan. Was erg leuk. Maar we zien het wel tegen die tijd. Doen ze trouwens weer pretecho’s ondanks Corona?
Ja volgens mij doen ze het wel weer. Wij twijfelen. Als we gaan gaan we naar iemand waar we bij de eerste 2 ook zijn geweest hij checkt ook veel dingen van de 20 weken echo al. Maar eerst de termijnecho en dan beslissen.
Echt he! Ben heel benieuwd naar alle mini's! Hier denk ik voor 't eerst echt bandenpijn, probeerde net iets te tillen, maar was te zwaar. Daarna een soort steken, rotgevoel rondom m'n baarmoeder. Nu ik rustig lig is 't weer weg... Hebben jullie ook dat je darmen weer wat meer in proportie komen en dus je buik iets minder bol is?
Mijn buik groeit en groeit. Ik kan mijn eigen broeken niet meer aan. Maar mijn darmen zijn wel lekker rustig geworden. Ik schrok me gisteren helemaal kapot. Had bruinverlies met afvegen (na de seks, dus ik snap waarom). Is nu weer gestopt, maar je schrikt toch. Maar verder geen rood bloed, geen krampen ed. Vk zegt dat dat normaal is.
Goedemorgen! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Hoe is het met de misselijkheid? Bij mij gisteren weliswaar in de woonkamer gezeten met familie. Wow, wat fijn! Ook al was ik misselijk, het was te handelen. Daarna snel weer in bed gekropen. Ik hoop dat het nu steeds wat beter wordt. Donderdag termijnecho. Ik vind het ook zo spannend!!! Succes iedereen! Wij doen wel pretecho geslachtsbepaling. Kost 30 euro, vorige keer ook gedaan. Was erg leuk en toch een extra echo vind ik leuk zo voor die 20 weken.
Oei, het is te begrijpen dat je schrikt. Goed dat je de vk hebt gesproken. Gelukkig is het normaal en kan het geen kwaad.