Uitgerekend 01-02-2021 - 14-02-2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door FoxyDiamond, 2 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Hoi dames bedankt voor jullie medelevenS
    Ben zojuist geweest bij de gyncoloog en gelukkig was alles goed met de baby.
    De bloeding komt van een hematoom zit gelukkig bij de baarmoedermond en niet boven de baby.
    Ze houden het in de gaten.
    Aan de ene kant ben ik opgelucht maar aan de andere kant vind ik die hematoom ook wel eng.

2. Caya

Caya Actief lid

6 apr 2020
    134
    156
    43
    Vrouw
    Godzijdank dat het met de baby in ieder geval goed gaat! ❤️ Wat moet je geschrokken zijn zeg..
    Gelukkig houden ze het goed in de gaten nu.

3. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

7 jul 2018
    189
    160
    43
    Vrouw
    Gelukkig is met de baby alles goed!! Fijn dat ze het in de gaten houden maar snap dat je het ook wel eng vindt... blijf je nu ook volledig onder controle bij de gyn de rest van je zwangerschap?

4. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend fijn te horen dat met de baby alles goed is @Mother2Be, wat houdt een hematoom in? Kan het nadelig zijn?

5. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Ooooh gelukkig wat een opluchting!!!

6. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Deze heb ik vandaag getrakteerd op het werk.. een deel is nog op vakantie dus zullen het volgende week zien maar was weer leuk momentje :) Volgende week maak ik dezelfde voor mijn vriendinnengroep die echt het hele traject vanaf dag 1 mee hebben gevolgd!

En vanmiddag de verloskundige gebeld: NIPT was binnen en goed!! Ik ben zo opgelucht, weer een stapje waarmee ik het voor mijn gevoel beter durf te geloven.

Bijgevoegde bestanden:

primavera, VroegeLente, Kaaat en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    @Emmy30 hematoom is een bloedophoping in de baarmoeder.
    het heeft helaas nadelen als het blijft groeien en niet minder word.
    Het kan de ontwikkeling van de baby belemmeren als t groter word.
    Ik verlies nog steeds bloed en dat is een goed teken.
    Ook kan het gevaarlijk zijn als de bloedophoping boven het vruchtzak zit want als de bloedophoping er in grote hoeveelheid uit wil komen dan kan het zo de baby mee trekken waardoor je een miskraam krijgt.
    Gelukkig zit het bij mij bij de baarmoedermond.

8. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    @Lizzy02 dat hangt er vanaf. Heb nu wel een afspraak staan bij de gyn om te kijken of het groter of kleiner is geworden aan de hand daar van gaan ze beslissen of ik bij de gyn moet blijven.

primavera en Lizzy02 vinden dit leuk.
  9. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Succes @mothertobe1

Mijn dochter heeft me vandaag voor het eerst mama genoemd. Mijn dag kan niet meer stuk.

primavera, Kaaat en Kiwietje85 vinden dit leuk.
  10. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Dat klinkt in ieder geval hoopvol. Is het dan zo dat het bloedverlies betekent dat het kleiner aan het worden is en het daarom een goed teken is? We gaan met z'n allen keihard duimen dat het niet ernstig is!

@Chrissie1990 wat leuk, lekker momentje! Ik las net in een boekje dat mijn moeder voor me gemaakt heeft over mijn eerste jaar dat mijn eerste woordje 'papa' was... Arme mama!

primavera en Chrissie1990 vinden dit leuk.
  11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pfff geeft weer extra spanning dus... Gelukkig is de locatie 'gunstig'. Ik duim dat het gewoon heel snel verdwijnt en je daarna weer zorgeloos kunt genieten!

12. LoisdeW

LoisdeW Actief lid

6 jun 2020
    100
    57
    28
    Vrouw
    Gezondheidszorg
    @mothertobe1 Ik lees het nu pas, poeh wat zal jij geschrokken zijn zeg. Gelukkig is alles goed met de kleine!
    Hopelijk wordt het hematoom gauw kleiner!

primavera vindt dit leuk.
  13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ah gelukkig is je baby helemaal oke. Is er kans dat de hematoom helemaal verdwijnt?

Nog plannen dames? Wij hebben een rustig dagje in een huis waar alles eindelijk op zijn plek staat.

14. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

7 jul 2018
    189
    160
    43
    Vrouw
    Vanmiddag ook gebeld door de VK dat de NIPT goed was :) Dacht al waarom belt die me op zondag haha...

Vandaag heerlijk wezen lunchen en genoten van het weer nu ik weer wat meer eetlust heb :D

Kiwietje85, primavera en Kaaat vinden dit leuk.
  15. Claprose

Claprose Actief lid

9 jun 2020
    289
    490
    63
    Vrouw
    @mothertobe1 jeeeeemig ik schrok me een hoedje. Wist je dat je een hematoom had? Hoe gaat het nu?

@Lizzy02 heerlijk hé, weer genieten van een lekkere lunch oid! Ik heb soms nog wel wat moeite met geurtjes, ik kwam laatst in een winkeltje waar interieurparfum werd verkocht, man, ik kon wel over mijn nek gaan!

@Kaaat heb je de verhuizing achter de rug? En ben je gesetteld?

Mijn zoon zijn eerste woordje was "koekie". Het is goedgekomen met hem, haha.

primavera, Lizzy02 en Kaaat vinden dit leuk.
  16. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

7 jul 2018
    189
    160
    43
    Vrouw
    Ja sommige geurtjes zijn nog steeds echt verschrikkelijk. Mijn man zat gisteravond een kip-uienburger te eten, hij heeft het uiteindelijk in de tuin moeten opeten :$ Was echt niet te doen die geur :roflmao:

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je een goede nipt had @Lizzy02 ! Ik wacht nog op de uitslag van de mijne. Hoe lang heeft het bij jou geduurd?
    Haha ja die geurtjes. Ik moet je zeggen dat ik bijna alles lekker vindt ruiken en het dan ook direct wil eten... Weet niet wat gunstiger is ;)

18. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Nou ik had gisteren even een zware dag, flink misselijk en moe ineens en stevige hoofdpijn. Maar vandaag lekker naar meubelwinkel geweest samen en bij mijn oma langs geweest om het nieuws te delen, gelijk in tranen dat ze dit nog mag meemaken <3 het is maar druk zo als je met iedereen het nieuws wil delen hihi!

Nu wel wat last van steken, stuk boven het schaambot, maar een beetje Googlen stelt toch wel gerust dat het waarschijnlijk de groei vd baarmoeder is

19. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, ik kom net terug van een weekje Zeeland. Dat was heerlijk en heeft ons echt goed gedaan! Ik ben een stuk minder misselijk en ik heb zowaar weer voor de eerste keer gesport (bodypump). Oh, wat voelde dat weer lekker, zeg na 8 weken op bed.
    Zijn er meer dames die sporten?

Ook gisteren geluncht met een vriendin lekker op het terras. Daarna wel misselijk van het eten en het koken meteen op bed. Hoe voelen jullie je nu?

Volgende week donderdag hebben we de geslachtsecho. Spannend hoor!:)

Kaaat, Kiwietje85, Lizzy02 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Lizzy02

Lizzy02 Actief lid

7 jul 2018
    189
    160
    43
    Vrouw
    @Emmy30 bij mij duurde het 9 dagen maar volgens mij kan het max 2 weken duren.

@Kiwietje85 wat rot dat je je weer zo misselijk voelde. Wel leuk om het iedereen zo persoonlijk te kunnen vertellen!

@primavera gelukkig ben je nu wel minder misselijk. En als het dan af en toe nog is kan je tenminste nog iets. Ik doe ook Bodypump, ik probeer nu 3x per week te blijven sporten, 2 keer Bodypump en 1 keer fitness / yoga. Ook ivm de bekkeninstabiliteit vorige keer wil ik proberen zoveel mogelijk spieren te behouden door zo lang mogelijk door te sporten. Bodypump kan je ook met steeds minder gewicht doen dus ik ben benieuwd hoe lang ik dat kan blijven doen. Ik heb van de week een zwangerschapssportbroek gekocht, zit een stuk lekkerder maar man wat lijkt mijn buik daar al groot in... :roflmao:

primavera en Emmy30 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina