Eerste zwangerschap zwanger en for gedaan. Ook leuke contacten aan overgehouden. laatste zwangerschap mom in balance daar waren de meiden die mee deden allemaal heel uiteenlopend qua hoe lang ze zwanger waren of al bevallen dus niet echt contacten aan overgehouden. Groet wel de mensen als ik ze tegen kom haha Nu twijfel ik dus zwemmen of toch iets anders. Wil wel echt actief bezig zijn.
Ik ga bij mij in de buur zwemmen. 17 augustus voor het eerst (@LoisdeW ga je mee?). Daarnaast heb ik mijn vroegere yogajuf gemaild. Zij geeft ook zwangerschapsyoga en heeft dan groepen die max. 6 weken schelen in zwangerschapsduur. Ben erg benieuwd.
De vorige keer zwangerschaps yoga gedaan. Vond wel fijn om inderdaad wat oefeningen te hebben tijdens de bevalling. Nu denk ik dat ik wil gaan zwemmen. Heb me verder nog niet echt verdiept waar. Maar waarschijnlijk wel een dorp verderop. Hier hebben we geen zwembad.
Haha dat klinkt best als een goed idee! Anders moeten we elkaar ff toevoegen op Facebook, kunnen we kijken hoe en wat.
De vorige zwangerschap heb ik zwangerschapsyoga gedaan. Hele leuke groep aan overgehouden. Ik weet niet of ik het weer ga doen, doe misschien toch liever wat meer actiefs. De ademhalingsoefeningen enzo die ken ik toch nog wel. Misschien zwangerschapszwemmen, nadeel daarvan is ook wel dat de groep heel uiteenlopend is qua zwangerschapsduur. Voorlopig blijf ik gewoon nog lekker ‘normaal’ sporten.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap niets gedaan en ik denk ook niet dat ik nu iets ga doen Ik heb totaal geen doorzettingsvermogen. Mijn verloskundige praktijk heeft wel 2 keer per maand sessies met anderen zwangeren die even ver zijn, om met elkaar te praten enzo. Ik wilde me wel opgeven maar denk dat ik nu al te laat ben
Nee nog niet. Ik wacht even tot alle 'belangrijke' mensen het weten. Nee correctie, ik wacht tot de ex van mijn vriend het weet... Die gaat ontploffen. Dus vriendlief wil nog een paar weken wachten met het haar vertellen. En een stel vrienden die ook vrienden met haar zijn, mogen het dan ook nog niet weten, want die vertellen blijkbaar alles aan haar door.... Ik merk dat ik er een beetje cynisch van word. Ik kan niet vrijelijk genieten. Terwijl ik me fysiek veel beter voel. Ik wil het zo graag van de daken schreeuwen.
Wauw... Waarom is de ex van je vriend daar zo bepalend in? Snap dat je cynisch wordt daarvan. Klinkt in mijn oren belachelijk. Dat het een bittere pil kan zijn, oké... Haha sorry! Heb nogal een allergie voor bepalende exen...
Ik ben er ook afschuwelijk allergisch voor. Ze heeft er een handje van om ontzettend veel drama te schoppen en mijn vriend het leven zuur te maken door hem dingen te onthouden met zijn zoon. Maar dit kind gaat er komen en hoe eerder ze het weet hoe eerder ze er aan kan wennen, denk ik dan.
Aaaa, zij hebben samen een zoon. Dus blijven verbonden. Wat afschuwelijk dat hij dan wordt ingezet als chantage middel... Veel succes met deze situatie!!
Ik word er ook gewoon verdrietig van. Dat je je zoon inzet om je ex een hak te zetten. Ik heb zo vaak al op mijn tenen moeten lopen. De enige reden dat ik dat doe, is voor dat kleine jochie
Wat verschrikkelijk dat ze daar zo bepalend in is! Ik heb het gister naar wat mensen geappt waarvan ik vond dat het niet netjes is als ze het via fb of insta horen. Op mijn werk weet ook nog niemand het behalve mijn directe collega, daar zal ik het na mijn vakantie aan de rest vertellen. Verder hebben wij met 16 weken een geslachtsbepalingsecho en willen dan foto of filmpje van kids maken als zij achter het geslacht komen en deze op insta zetten.
Ohhh dat is naar als ze samen een zoon hebben. Moet je er toch uitkomen op de een of andere manier. Ik heb niets op Facebook gedeeld, ik heb zelfs in september nog een afspraak staan waar ik mensen wil verrassen. Zal niet lang duren want ik neem aan dat tegen die tijd mijn buikje wel moeilijk te verbergen zal zijn haha! Maar dat is juist wel grappig, want er zijn er 2 zwanger en als reden om af te spreken heb ik gezegd dat ik nieuwsgierig ben naar hun buikjes Ik heb voor volgende week een pretecho ingepland met geslachtsbepaling, zal ook wel heel fijn zijn om even te kijken of alles oké is.
♡♡♡♡♡♡ 2 Februari ♡ Kroon555 3 Februari ♡Chrissie1990 - 29 jaar - 2e kindje 4 Februari ♡ Claprose ♡ Lizzy02 - 26 jaar - 2e kindje ♡ VroegeLente - 31 jaar - 3e kindje 5 Februari ♡ FoxyDiamond - 29 jaar - 2e kindje 8 Februari ♡ Vlinder1421 - 29 jaar - 2e kindje 9 Februari 10 Februari ♡ Kiwietje85 - 35 jaar - 1e kindje - ICSI ♡ Primavera - 36 jaar - 2e kindje ♡ GaiaMama - 28 jaar - 1e kindje ♡ LoisdeW - 26 jaar - 2e kindje 11 Februari ♡ Chantaa89 - 31 jaar - 2e kindje 12 Februari ♡ Emmy30 - 36 jaar - 2e kindje (zelfde donor vader) 13 Februari ♡ Kaaat - 34 jaar - 4e kindje ♡ Bloempie2 - 26 jaar - 2e kindje 14 Februari ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje ♡ Caya - 33 jaar - 1e kindje ♡ verrassing ♡ meisje ♡ jongen AUGUSTUS 04 augustus - Vlinder1421 - hartje luisteren 05 augustus - Chantaa89 - afspraak vk 10 augustus - VroegeLente-hartje luisteren 12 augustus - Emmy30 - echo met dochter erbij 12 augustus - Kiwietje85 - pretecho met geslachtsbepaling 17 augustus - Mothertobe1-hartje luisteren 20 augustus - Kiwietje85 - consult+hartje luisteren 24 augustus - LoisdeW - afspraak vk 27 augustus - Kaaat - afspraak vk 27 augustus - bloempie2 - afspraak vk 28 augustus - Kaaat - geslachtsbepaling echo SEPTEMBER 03 september - GaiaMama - controle 17w1d 04 september - Caya - controle vk 05 september - Lizzy02 - 20 weken echo 21 september - GaiaMama - 20 weken echo zh 23 september - LoisdeW - 20 weken echo zh 24 september - bloempie2 - 20 weken echo 28 september - Chantaa89- 20 weken echo OKTOBER 1 oktober - Kaaat - 20 wekenecho ⭐ iMum - 9 weken. GESLACHT wat denken we?! Emmy30 - meisje - ? Kaaat - meisje - ? Kiwietje85 - geen idee - ? Chrissie 1990 - jongen - ? LoisdeW - meisje - ? Claprose - meisje - ? Gaiamama - meisje - ? VroegeLente - geen idee - ? Foxydiamond - meisje -? Kroon555 - jongen - ? Lizzy02 - meisje -? Vlinder1421 - geen idee - ? Caya - geen idee - ? Primavera - jongen - ? Chantaa89 - meisje -? Mothertobe1 - meisje -? Bloempie2 - jongen - ?
@GaiaMama wat een rot situatie zeg Nu wil je eindelijk gaan genieten kan het nog niet omdat het deels geheim moet blijven. Verschrikkelijk ook dat ze haar zo’n gebruikt om hem / jullie een slecht gevoel te geven. Hij heeft een nieuw leven toch, dus niet gek dat er dan ook kinderen komen... @Kiwietje85 ben benieuwd hoe ze gaan reageren in september! Denk idd dat je buikje dan niet meer te verbergen zal zijn Wat leuk al die geslachtbepalingsecho’s! Vorige keer ook gedaan maar nu willen we het geslacht niet weten en toch jammer dat je dan die extra pretecho mist Wij hebben nog niks op instagram gezet. Ik denk ook pas na de 20 weken iets maar niet een ‘officiële’ bekendmaking. Alle mensen die het moeten weten weten het toch al of weten het binnenkort.
♡♡♡♡♡♡ 2 Februari ♡ Kroon555 3 Februari ♡Chrissie1990 - 29 jaar - 2e kindje 4 Februari ♡ Claprose ♡ Lizzy02 - 26 jaar - 2e kindje ♡ VroegeLente - 31 jaar - 3e kindje 5 Februari ♡ FoxyDiamond - 29 jaar - 2e kindje 8 Februari ♡ Vlinder1421 - 29 jaar - 2e kindje 9 Februari 10 Februari ♡ Kiwietje85 - 35 jaar - 1e kindje - ICSI ♡ Primavera - 36 jaar - 2e kindje ♡ GaiaMama - 28 jaar - 1e kindje ♡ LoisdeW - 26 jaar - 2e kindje 11 Februari ♡ Chantaa89 - 31 jaar - 2e kindje 12 Februari ♡ Emmy30 - 36 jaar - 2e kindje (zelfde donor vader) 13 Februari ♡ Kaaat - 34 jaar - 4e kindje ♡ Bloempie2 - 26 jaar - 2e kindje 14 Februari ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje ♡ Caya - 33 jaar - 1e kindje ♡ verrassing ♡ meisje ♡ jongen AUGUSTUS 04 augustus - Vlinder1421 - hartje luisteren 05 augustus - Chantaa89 - afspraak vk 10 augustus - VroegeLente-hartje luisteren 12 augustus - Emmy30 - echo met dochter erbij 12 augustus - Kiwietje85 - pretecho met geslachtsbepaling 13 augustus - Primavera - pretecho met geslachtsbepaling 17 augustus - Mothertobe1-hartje luisteren 20 augustus - Kiwietje85 - consult+hartje luisteren 24 augustus - LoisdeW - afspraak vk 27 augustus - Kaaat - afspraak vk 27 augustus - bloempie2 - afspraak vk 28 augustus - Kaaat - geslachtsbepaling echo SEPTEMBER 03 september - GaiaMama - controle 17w1d 04 september - Caya - controle vk 05 september - Lizzy02 - 20 weken echo 21 september - GaiaMama - 20 weken echo zh 23 september - LoisdeW - 20 weken echo zh 24 september - bloempie2 - 20 weken echo 28 september - Chantaa89- 20 weken echo OKTOBER 1 oktober - Kaaat - 20 wekenecho ⭐ iMum - 9 weken. GESLACHT wat denken we?! Emmy30 - meisje - ? Kaaat - meisje - ? Kiwietje85 - geen idee - ? Chrissie 1990 - jongen - ? LoisdeW - meisje - ? Claprose - meisje - ? Gaiamama - meisje - ? VroegeLente - geen idee - ? Foxydiamond - meisje -? Kroon555 - jongen - ? Lizzy02 - meisje -? Vlinder1421 - geen idee - ? Caya - geen idee - ? Primavera - jongen - ? Chantaa89 - meisje -? Mothertobe1 - meisje -? Bloempie2 - jongen - ?
@GaiaMama Heel naar dat zij zo’n stempel drukt. Sommige vrouwen gunnen elkaar nog niet het licht in de ogen. Hebben ze qua omgang niets op papier staan? Is wel fijn want jouw vriend heeft gewoon zijn rechten en wat zij doet mag niet. Wij gaan denk ik ook niets officieels doen op facebook. Nu in ieder geval niet. Ik ga wel de eerste werkdag op school bij mijn collega’s (team) meteen uitdelen. Mijn buikje is ook niet meer te verbergen. Ik was gisteren bij de vk en het hartje geluisterd. Wat deed me dat goed! Ben nog steeds misselijk en hoofdpijn dus dat geeft echt kracht. Hebben jullie onlangs het hartje gehoord? Oh en ze zei dat mijn baarmoeder echt hard groeide en dat ik al verder ben dan eigelijk 13 weken qua baarmoeder. Zegt niets. Bij de ene groeit het snel en bij de andere niet maar daardoor komt mijn buik dus al zo snel.. Ze zei: gaat ook sneller met een 2e en mijn baarmoeder ligt ver naar boven. Houden jullie het nog vol met de hitte, meiden?
@primavera wij hebben woensdag het hartje geluisterd Heel fijn! Mijn baarmoeder had ook al de hoogte van 16 weken ipv 14 en idd normaal bij een tweede. De afgelopen 2 weken is mijn buik ook hard gegroeid. Hoop echt voor jou dat die misselijkheid snel afneemt. Wij hebben een intex bad van 5,5 meter in de tuin staan dus vermaken ons prima in de hitte Mijn zoontje vind zwemmen ook helemaal geweldig, hoe gekker hoe beter. Ik heb al een aantal dagen een blaasontsteking. Moest het eerst proberen door veel te drinken maar sinds donderdag avond was de pijn zo erg dat ik toch antibiotica heb gekregen. Binnen een paar uur werd de pijn al wat minder gelukkig. Had het al jaren niet gehad maar was is dat toch naar zo’n blaasontsteking.
Neee ik heb geen hartje meer gehoord, vind het echt maar niks ik voel helemaal niks en er is niets van groei aan mijn buik te merken, die is al weken hetzelfde. Ben toch echt blij dat we deze week die pretecho hebben want nog een week wachten is echt niet leuk meer. Ik ben het allemaal mensen aan het vertellen maar ben steeds toch bang dat het al lang niet meer goed zit De hitte was hier gelukkig nog te doen vannacht, nu alles open maar ik denk dat het binnenkort alweer dicht moet zo snel als de temperatuur al stijgt!