@Quinn777 en @Famke93 ja vervelend hè, ik ben de hele dag al pepermuntjes aan het eten tegen de zure smaak. Als het zo door gaat heb ik er over 7,5 maanden wel heel veel pepermuntkilos bij Heb ook nog super veel nakijkwerk liggen van m'n werk maar krijg echt niks voor elkaar... Gisteren de hele dag op de bank gehangen en genetflixt
O @Tester225 wat een opluchting! Ik zou ook erg geschrokken zijn met onze voorgeschiedenis, zo fijn dat je meteen terecht kon! Begrijp dat heel goed. En ik herken zoveel van jullie berichtjes. Ik ben ook zo ontzettend moe, ik ben dus net wakker nu. Heb 3 uur geslapen midden op de dag. Ik ben zó uitgeput steeds. Als het lukt slaap ik nu gewoon dagelijks overdag of in de avond. Anders houd ik het echt niet vol. Misselijk ben ik ook dagelijks, en vooral in de middag en in de avond gek genoeg. Ik krijg ook bijna niets naar binnen: alles vind ik ineens vies. Hebben jullie ook ineens bepaald eten dat je vroeger nooit wilde en nu ineens constant? Bij mij is het nu karnemelk en caramel (niet samen hoor, haha bah).
Ha meiden, ik kreeg even geen meldingen meer. Fijn dat je vandaag nog terecht kon voor een echo @Tester225 De kwaaltjes zijn bij iedereen lekker aanwezig zie ik! Vandaag kan ik er (bij mezelf) weer om lachen, ik had een goede dag en weinig misselijk. Heb lekker veel kunnen doen op mn werk, heel fijn! Om jullie even moed in te spreken: we zitten nu ongeveer (9 weken) op de piek van de kwaaltjes. Nog heeel even bikkelen en dan zal het voor de meeste van ons af gaan nemen. Wij kunnen dit!! We are the best, because we make babyyyyyys! Succes met de echo's morgen!
Ooooooh ik heb al vanaf woensdag niets meer geschreven. Drukke daagjes en zooo ontzettend moe. Ook nog een man met corona thuis. Echt mijn energie is zover te zoeken dat ik er gewoon down van ben. Ook misselijk. Vraag me soms echt af hoe ik dat ga doen twee kindjes. Hopelijk kom ik weer van die negatieve gedachten af zodra ik wat meer energie heb. Kan me ook niet goed herinneren hoe het bij de eerste zwangerschap was. Maar volgens mij was ik dolverliefd. Maarheee toen kon ik rusten wanneer ik wilde natuurlijk. Is dit voor jullie ook herkenbaar? Haha lekker positief verhaal ook
Morgenochtend al om 8.15 uur, gevraagd of het zo vroeg mogelijk kon haha. Maar ben nu al behoorlijk zenuwachtig...
Ja, soms moet je even klagen, mag ook hier hoor! En zeker soms wel herkenbaar: misselijk, moe, en nog een kind rondlopen, soms denk ik:" hoe ga ik dat straks doen met een baby erbij?!" Maar dan bedenk ik me dat we ook tot de nok toe gevuld zitten met hormonen, we denken momenteel niet echt rationeel soms Straks breken er betere tijden aan: 2e trimester, meer energie, beginnende baby-bump, eerste schopjes, gelukswensen van anderen... Het komt eraan, echt Wat balen dat je man corona heeft, is ie er erg ziek van? ps: Zieke mannen zijn trouwens ook niet echt bevordelijk voor een positieve vibe in het huis
Ooh wow lekker vroeg! Goed geregeld! Bij ons doen ze tegenwoordig alleen echo's vanaf 9 uur tot 13u. Beetje onhandig wel voor als mn man mee wil. Die begint om 6 uur, dus als ie om 9u mee wil, moet ie een halve dag vrij nemen
Ja dat besef ik mij al te goed. Ik moet ook zeggen dat in mijn vorige zwangerschap ook heftig reageerde door de hormonen. Toen moest ik echt om de haverklap huilen. Dat heb ik nu dus helemaal niet nog geen enkele keer emotioneel geweest. Ja erg vervelend. Maar ziek zijn valt in mijn ogen mee. Keelpijn en laat ik dat nu ook hebben, maar negatieve test tot nu toe. Maargoed hé.. hij heeft corona dus dan heb je "rustplicht" ofzo. Precies was je zegt mannen zijn niet bevorderlijk wanneer ze ziek zijn. Kan niet wachten tot het 2e trimester
@Nicetomeetyou Gefeliciteerd met de mooie echo! Heel fijn om te horen @cherrytomaatjes Ja ik ben vandaag 8 weken, hoop dat ik me snel beter ga voelen.. Hoewel het bij onze dochter toen pas begon. Dus ben benieuwd... Toen viel de misselijkheid enorm mee, maar ging ik me pas na 16 weken een beetje beter voelen. @MKR Heel herkenbaar hoor! Ik ben ook ontzettend moe. Onze dochter slaapt gelukkig nog tussen de middag, en dan slaap ik mee. Als ik dat niet doe word ik kotsmisselijk en voel ik me een zombie. Dat is echt niet te doen. Ik vraag me dat soms ook wel af, hoe ik het straks ga doen met 2 kindjes. Maar wat @cherrytomaatjes ook zegt, dit eerste trimester is gewoon bikkelen. En alles is nu nog spannend ook, alle onderzoeken komen er nog aan. Dat kost ook zoveel energie. Terwijl als alles goed gaat kunnen we straks inderdaad genieten van schopjes, een groeiende buik, de geslachtsecho, kleertjes kopen, etc. Dat geeft ook weer positieve energie.
Hier net ook terug van de echo, garnaal is nu 1,5 cm en ik reken precies goed lijkt het. Kloppend hartje gezien en dolgelukkig