Wat lullig dat het niet lult Maar ik heb het even geprobeerd, bij mij hetzelfde. Ik heb geen idee waarom... Misschien even de ena laatste lijst pakken en vragen of Suussiejj haar wijziging nogmaals erin wil zetten? Ps: wel erg dat ik jou pak op een spelfoutje, terwijl mijn berichten er altijd bol van staan Excuus dus, maar ik vond deze gewoon leuk
Dat komt omdat suusiej de quote niet heeft weggehaald... Dan kun je die lijst dus niet quoten. Je moet dan ff de lijst ervoor pakken. En @Suussiejj je moet het even opnieuw doen en dus goed de quote weghalen aan begin en einde
Hahahaha ik kan wel tegen zo lullig berichtje. Ik snap dat je er wat van moest zeggen. Ook ik heb nog nooit een 10 voor taal gekregen. Dit was duidelijk een gevalletje T9.
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - 29 jaar - 2e kindje Totaal aantal zwangeren (16) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juli: 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 4 - Mp26 - Intake + echo 5 - MKR- intake + echo 6 - Cherrytomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 8 - Tester 225 - Intake + tweede echo 12 - Lineens - termijnecho 12 - Nicetomeetyou - extra echo, 1e bij vk 14 - Mp26 - termijnecho 14 - PieterKonijn - termijnecho 20 - Imyselfandi - termijnecho 21 - cherrietomaatjes - termijnecho 26- MKR - termijnecho Augustus: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - 29 jaar - 2e kindje Totaal aantal zwangeren (16) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juli: 6 - Imyselfandi - intake 8 - Tester 225 - Intake + tweede echo 12 - Lineens - termijnecho 12 - Nicetomeetyou - extra echo, 1e bij vk 14 - Mp26 - termijnecho 14 - PieterKonijn - termijnecho 20 - Imyselfandi - termijnecho 21 - cherrietomaatjes - termijnecho 26- MKR - termijnecho Augustus: 16- Cherrietonaatjes - controle vk Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola
Ha meiden, Ik heb net de intake bij de vk gehad, was een prima gesprek. Ik zit bij dezelfde praktijk als kind nr 1, zijn 8 verloskundige. En wat blijkt, zit ik precies bij mn favoriete vk, zo'n leuk mens!! Misselijkheid is minder dan vorige week trouwens, fijn! Scheelt ook dat het minder warm is denk ik. Hoe gaat het met jullie, sleuren jullie het nog een beetje? En gaan jullie nog op vakantie en kom je dan goed uit met de afspraken? Wij gaan eind aug, komt toevalig precies goed uit met de de 13 weken echo en de controle die erna komt.
ik heb net ook de intake gehad, was een fijn gesprek en heel wat informatie meegekregen! nu ook bezig om alvast de kraamzorg uit te zoeken, werd geadviseerd om dat zsm te doen want anders zitten ze straks vol hier in de regio. Fijn dat het zo goed uitkomt met de afspraak @cherrytomaatjes, wij gaan eind sept weg (in de week dat ik 19 wk zwanger ben) dus ik hoop dat de 20 weken kan nét voordat we vertrekken!
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - 29 jaar - 2e kindje Totaal aantal zwangeren (16) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juli: 8 - Tester 225 - Intake + tweede echo 12 - Lineens - termijnecho 12 - Nicetomeetyou - extra echo, 1e bij vk 14 - Mp26 - termijnecho 14 - PieterKonijn - termijnecho 20 - Imyselfandi - termijnecho 21 - cherrietomaatjes - termijnecho 26 - MKR - termijnecho Augustus: 5 - Imyselfandi - 13 weken echo 16 - Cherrietonaatjes - controle vk Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola
Hier gaat het wel aardig. Merk dat de kwaaltjes een beetje stabiliseren ofzo. Soms even een dagje met misselijkheid en vermoeidheid, maar niet meer zo aanwezig als in week 6 en 7. Verder gaat hier gewoon alles door. Zo anders als met een eerste kindje. Dan kon ik niet wachten tot ik het iedereen kon vertellen. Ontzettend emotioneel. Nou dat laatste nog helemaal niet gehad. En vind het nu ook nog wel prima dat het ons geheimpje is ofzo. Wij gaan nog wel op vakantie. Eindelijk weer naar het buitenland echt heerlijk! Termijn echo valt wel voor onze vakantie en denk dat de 13 weken echo ook nog gaat lukken. Ik ben 15 weken zwanger wanneer wij op vakantie gaan. Iemand nog leuke ideeën om de zwangerschap kenbaar te maken evt. Iets waarbij we onze kleine meid ook kunnen betrekken? Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de rest gaat.
Haai, ja is rustig hier he? Ik klets af en toe ook mee in het andere groepje inderdaad. Daar is het soms juist weer heel druk, maar ach het is ook altijd wat he Fijn dat jij ook goed uit komt met echo's! Ik heb even op pinterest zitten kijken voor leuke ideeën, ik vond deze wel mooi.
Hii, ik klets niet meer mee in de andere groep. T is me daar veel te druk, en merk ook dat ik er wat minder behoefte aan heb. Tijdens de eerste weken na de positieve test en tijdens het zwanger worden traject zat ik continu op forums. Nu dus steeds minder. Is een goed teken hoop ik! Ik heb a.s. dinsdag weer een echo. De eerste bij een verloskundige, dan ben ik 9+4 (kon niet laten ivm onze vakantie). Maar dat vind ik toch wel weer heel spannend. Hopelink doet onze fummel het nog goed!!
Hee meiden, ik ben er ook nog hoor Ben de afgelopen 2 weken niet online geweest, voel me namelijk best wel brak. Heel erg moe, af en toe ook behoorlijk misselijk. En helaas zijn de luiers van onze dochter een geurtrigger voor me, ik kan geen poepluiers meer verschonen zonder de vloer onder te braken. Echt ontzettend vervelend en onhandig Mijn man probeert zoveel mogelijk thuis te werken om me af te lossen. Verder ook veel last van bekkenpijn. Ik hoop echt dat ik me binnenkort wat beter ga voelen. Donderdag de termijnecho dus dat is ook spannend… Hoe gaat het verder met iedereen? Misschien is het ook even rustig vanwege de vakantie
Neehoor ik vind die andere groep te druk Ik denk dat ik weer wat uitgebreider meeschrijf hier als ik me wat minder belabberd voel. Hopelijk is dat snel…
@MKR Ik denk aan zo’n t-shirt inderdaad, wat @cherrytomaatjes ook noemt. Of misschien een cadeaudoos laten geven waar dan de echofoto in zit en slofjes ofzoiets? Trouwens ik zie heel wat termijnecho’s op de planning deze week! @Lineens @Nicetomeetyou @Mp26 Nog maar een paar daagjes wachten! Vinden jullie het spannend of juist leuk? Edit: @Famke93 Jij mag ook bijna lees ik! Spannend steeds hè…
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - 29 jaar - 2e kindje Totaal aantal zwangeren (16) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juli: 8 - Tester 225 - Intake + tweede echo 12 - Lineens - termijnecho 12 - Nicetomeetyou - extra echo, 1e bij vk 12- Famke 93 - termijnecho en intake (1e echo bij vk) 14 - Mp26 - termijnecho 14 - PieterKonijn - termijnecho 20 - Imyselfandi - termijnecho 21 - cherrietomaatjes - termijnecho 26 - MKR - termijnecho Augustus: 5 - Imyselfandi - 13 weken echo 16 - Cherrietonaatjes - controle vk Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - 29 jaar - 2e kindje Totaal aantal zwangeren (16) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juli: 8 - Tester 225 - Intake + tweede echo 12 - Lineens - termijnecho 12 - Nicetomeetyou - extra echo, 1e bij vk 12- Famke 93 - termijnecho en intake (1e echo bij vk) 14 - Mp26 - termijnecho 14 - PieterKonijn - termijnecho 20 - Imyselfandi - termijnecho 21 - cherrietomaatjes - termijnecho 21 - Quinn777 - termijnecho 26 - MKR - termijnecho Augustus: 5 - Imyselfandi - 13 weken echo 16 - Cherrietonaatjes - controle vk Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola
Hier idd ook even stil geweest. Ik hoop heel hard dat met het passeren van de 9 weken, de piek in kwaaltjes ook is geweest en het snel wat afneemt. Ik ben dat leven op soepjes en brood wel een beetje zat maar iets anders gaat er gewoon echt slecht in. Verder hier inmiddels de ouders ingelicht. Leuke reacties allemaal en vooral lekker dat we daar nu heen kunnen als ik de peuter even kwijt wil (zonder onnodige smoesjes)