Jaaa dat vraag ik me ook zoveel af! En of hij op onze zoon lijkt of juist niet. @PieterKonijn is alles goed? Hoe was je echo gisteren?
Ik vind het zo gek dat @PieterKonijn nog niks heeft laten horen over hoe de echo donderdag was, ik maak me een beetje zorgen... Hopelijk zit ze gewoon op een roze wolk en is ze gewoon vergeten te schrijven
Hahah dat is wel heeeeel toevallig Ja laten we nog even anoniem blijven. Wellicht kennen we elkaar zelfs wel van gezicht
Alles is goed! We hebben donderdag een mooi kloppend hartje gezien en een beweeglijk kindje ❤ Sorry dat ik zo laat pas schrijf! Ik voel me weer behoorlijk misselijk de afgelopen dagen... En er was wat stress, want mensen om ons heen blijken ineens corona te hebben, en nu ben ik best bang om het ook opgelopen te hebben. Vond het daardoor even lastig om van de zwangerschap te genieten, terwijl ik donderdag juist zo blij uit de echo kwam. Blijf nu steeds denken: ben ik misselijk door de zwangerschap of door corona... Testen zijn vooralsnog allemaal negatief. Ik zit er gewoon echt niet op te wachten dat ik het juist nu zou oplopen (nog nooit gehad). Ben gelukkig wel volledig gevaccineerd. Maar toch.
Succes allemaal met de hitte meiden! Ik ben er best nerveus over, worden twee heftige dagen zo, zwanger en met een peuter Doen jullie ook de NIPT? En/of de 13 weken echo? Alles gaat nu rollen hier, denk dat ik komende week of de week erop bloed ga laten prikken. Alweer bijna 11 weken! En wie wil er een geslachtsecho doen, en bij hoeveel weken? Zit zelf aan 15 a 16 weken te denken, ben zo benieuwd!
Vandaag gelukkig een goede termijnecho kunnen maken. Echo apparaat op mijn buik en pats, daar was hij/zij. Ik ben iets naar voren gezet, 29 januari 2023, maar blijf wel graag hier☺️ Morgen voor bloedafname incl. NIPT en moet nog een afspraak maken voor 13 weken echo. Maar ik ben niet vooruit te branden met deze temperaturen. Succes dames in de hitte!
@Lineens fijn! En tuurlijk blijf je gezellig hier kletsen @PieterKonijn wij gaan ook de nipt doen, en een geslachtsbepaling hebben wij in de 15e week. Net voor we op vakantie gaan
@PieterKonijn en @Lineens wat fijn een goede echo Wij doen wel de 13 weken echo maar geen nipt. Oooooh ondertussen ben ik alweer bijna 11 weken en echt niemand buiten mijn partner om weet het nog. Dit is wel toe val omdat we geen mogelijkheid hebben gehad. Haha. Maar vind nu ook wel leuk zo geheimpje voor ons zelf. We stellen het ook steeds uit nu. Ik zie wel collega's soms ineens naar mijn buik kijken. Ze vragen nog niks. Ik kan het mij verbeelden. Of ze denken zo jeetje die neemt er van de laatste tijd
Wij doen geen geslachtsecho. Wel willen wij het geslacht weten. Bij mijn dochter hoorden Wij dit bij de 20 weken echo. Vinden wij ook prima. Iemand uit onze vrienden kring had het geslacht al te horen gekregen bij de 1e weken echo.
Oeeeh wat knap dat jullie je mond konden houden! Waneer denken jullie het te gaan delen? @MKR huh bij de eerste echo!? Met hoeveel weken was dat dan?
Oeeeh wat knap dat jullie je mond konden houden! Waneer denken jullie het te gaan delen? @MKR huh bij de eerste echo!? Met hoeveel weken was dat dan?
Haha ik bedoel bij de 13 weken echo. Vond dat al heel vroeg. Nou we willen het onze ouders vertellen, maar wij willen dit zo dicht mogelijk op elkaar doen. Liefst allemaal op dezelfde dag. Maargoed dat is lastig. Deze week hebben we domweg voor a.s. zondag geen tijd om samen iedereen te bezoeken. Dinsdag 26 juli hebben wij de termijnecho dan kunnen wij net zo goed die ook nog afwachten en gaan we het dan vertellen aan onze ouders, broertjes en zusjes.
@Lineens jeej gefeliciteerd, en lekker zeg een weekje verder dan je verwachtte ! Hier geen 13 weken echo en nipt, ook geen geslachtsecho, als we het wel willen weten is met 20 weken prima. Maar we hebben 3x voor verassing gekozen, dus misschien de 4e ook wel weer haha
@MKR ja lastig om day allemaal in een korte tijd te plannen he? Wij zijn bij de eerste iedereen af gegaan in een week. Nu hebben we er langer over gedaan, 3 weken. Tot die tijd moest de rest nog maar even hun mond houden Maar kunnen jullie misschien tijdens het weekeind niet jullie fam uitnodigen voor een bbq of even borrelen ofzo, dan heb je iedereen bij elkaar @miloena spannend tot het einde dus!! Wij hebben morgen de termijnecho met 12 weken. Laaaang wachten vond ik het, maar wél precies goed voor de NUB, ik ben heel benieuwd of we hem goed in beeld krijgen én we er iets van kunnen maken. Bij de eerste had ik de termijnecho met 10 weken geloof ik, dus toen was er nog geen nub te zien. Toen boeide het me ook niet zo, maar nu ben ik wel benieuwd