Ik heb mn laatste echo 4 weken geleden gehad, en een week of 2 geleden begon er een beetje twijfel in te sluipen of het nog wel goed zat... En sinds deze week heb ik soms gewoon een naar gevoel, bang dat we morgen met de termijnecho geen hartje en bewegend kindje gaan zien. Je kan bij onze vk met 13 weken op een bepaalde tijd gewoon even binnenlopen om naar het hartje te luisteren, maar ik ben morgen pas 12 weken. Toch de stoute schoenen aangetrokken en gewoon gegaan, en heeeel even een hartje gehoord, daarna zwom het kindje weer weg. Maar een hartje is een hartje! Nu ik gerustgesteld ben heb ik zo onnoemelijk zin in de 12 weken echo morgen!!
Wat schrikken maar fijn dat je even terecht kon. Veel plezier morgen bij de termijnecho, ben benieuwd of de NUB goed in beeld komt!
Wij hadden ook een goede termijnecho! Ik ben 2 dagen vooruit gezet, nu 12 weken en 2 dagen. Beetje onduidelijke foto's helaas (volgens mij had ze een beetje haast) dus absoluut geen nub gezien haha! Maar op de beelden kraakhelder: armpjes, handjes, oogkassen, ribbetjes, alles zat erop en hij/zij bewoog lekker.
Hihi was dat maar zo makkelijk. Mijn ouders zijn niet meer bij elkaar en ze willen ook niets van elkaar weten. Heel lastig. We gaan zondag familie bij langs en het vertellen. Bij een goede echo gaan we het eind van de week ook aan onze vrienden vertellen.
@cherrytomaatjes aaaah wat mooi en fijn dat je een goede echo hebt. En bij de verloskundige heb je NUB wel goed in beeld gehad dus? Wil je het geslacht weten? Ik heb sinds twee dagen ineens bandenpijn denk ik. Herkenbaar? En een peuter die steeds tegen mij zegt "tillen?" Haha werkt ook niet echt.
Nee helaas niet. Op zich niet erg van die NUB hoor, maar dat het zo snel en gehaast ging was wel een beetje jammer. De beelden waren zo helder, maar ze stond nergens even stil, dus ik snap wel dat die drie foto's niet zo helder zijn geworden. Was de eerste echo waar mn man bij was, ging voor hem ook wel heel snel allemaal. Hopelijk nemen ze bij de bij de 13 weken echo iets meer de tijd. He shit, nu ik dit schrijf merk ik toch dat, ontdanks dat ik heel dankbaar ben dat alles er goed uit zag, ook een beetje teleurgesteld ben dat het zo gehaast ging. Nouja, er komen nog wel meer echo's natuurijk, en kindje deed het hartstikke goed! Oei, ja zo'n groot kleintje tillen helpt dan niet echt nee haha. Ik heb er nog geen last van gelukkig. Soms voel ik wel eeens wat hoor, maar dat lijkt haast meer op mini harde buiken.
Oh dat is wel heel erg jammer. Kan me voorstellen dat je dankbaar, maar toch wat teleurgesteld bent. Wanneer het zo gehaast en snel is lijkt me niet dat je er dan even bewust voor 100% van hebt genoten samen. En bedoel in begin zijn ook wel heeel leuk je ziet ze nog in één geheel lekker aan het bewegen is toch wel mooi. Volgende keer anders gewoon even zeggen dat het je te snel gaan mocht het weer gehaast voelen. Maar wel ontzettend fijn dat het een goed echo was! Haha nee peuter tillen helpt niet nee. Zeker niet met alle speelgoed wat dan ook perse mee moet. Merk nu ook echt wel dat het toch heel anders is een zwangerschap als je er een kleintje bij hebt lopen.
Hoe gaat het met de rest van de dames? Volgens mij schreef ik al eerder dat mijn buik echt wel beetje begint te groeien. Nu al. Hebben jullie dit ook? Stiekem even op de weegschaal gestaan, maar ben niks aangekomen.
Ah wat super @cherrytomaatjes en 2 dagen vooruit helemaal leuk mee genomen. Wel jammer dat het zo gehaast moest, liep ze uit ? Hier doen ze altijd mega rustig aan, al lopen ze uit ze zullen nooit iemand overhaast afmaken, vind ik ook niet netjes trouwens! Zo'n bijzonder moment wil je juist extra in je op nemen! Maar natuurlijk dankbaar dat alles goed is, dat is het belangrijkste! <3 @MKR pff heel herkenbaar, echt al een behoorlijke babybuik, gelukkig ook nog geen kilo's erbij! Bij mij is het natuurlijk van ontzwangeren naar zwanger, dus zal wel in rap tempo groeien!
Hii meiden, hier alles prima! Heb weinig last van kwaaltjes en nog helemaal geen groeiende buik momenteel. Dat maakt me toch weer een beetje onzeker. Zou het nog wel goed zijn? A.s. dinsdag hebben we weer een echo, ik hoop dat ik daarna echt gerustgesteld ben en echt kan gaan genieten.
Oooh ja dat zal daar vast mee te maken hebben. Heeft ook deels met de nog uitgerekte buikspieren te maken toch?
Fijn dat het prima gaat! Snap dat je onzeker kan zijn op sommige momenten. Kwaaltjes kunnen dan zo op en af gaan he? Maar w.b.t. die buik. Bij mij eerste zwangerschap begon mijn buik pas wat te groeien bij 18 weken.. bij 22 weken moest ik echt zwangerschapsbroeken dragen. Tweede zwangerschap zeggen ze dat het soms sneller gaat. Wat ik hoor en lees is dat omdat je lichaam al weet wat het moet doen en je buikspieren uitgerekt zijn. Nou en daarbij heb ik ze ook niet meer getraind vanaf mijn eerste zwangerschap. Dus je buik kan echt nog hoor!
Oh wat lastig, dat schiet niet op dan nee. Maar eind vd week, das nu natuurijk al! Leuk, veel plezier!!! We werden precies op tijd binnen gehaald, dus ik denk het niet. Dinsdag heb ik de 13 weken echo, dan nemen ze waarschijnlijk wel wat meer de tijd. Dan ga ik ook vragen of ze een iets heldere echofoto kan maken. Ik heb al wel 3 kilo erbij helaas, maar hoort er bij denk ik dan maar. Ik heb trouwens de laatste twee weken een raar gevoel hoog in mn buik, ik kan het niet zo goed plaatsen. Dacht eerst dat het van mn te strakke bh hwam, maar dat is het niet. Miaschien mn maag..? Ik vind rennies alleen zo ontzettend vies weet iemand een alternatief?
Blijft spannend, zo net voor zo'n echo he... Ik hoop ook dat je dan kan gaan genieten! En daarna mogen we natuurlijj steeds vaker op controle en hartje luisteren, dat scheelt ook!
Ik denk dat weinig kwaaltjes / geen groeiende buik geen reden tot zorg hoeft te zijn, maar ik snap je verontrustheid. Ik hoop dat je na de echo dinsdag daarin wat meer rust kan vinden ♥️
Ondertussen hebben we het een aantal mensen vertelt. Allemaal leuke reactie en niemand had het verwacht of zien aankomen Super spannend morgen eindelijk de termijnecho
Net terug van de 13 weken echo, alles zag er goed uit! Man ik ben zo verliefd haha, ook wel een traantje gelaten tijdens de echo... In het derde bestand zie je op de bovenste foto de billetjes en een voetje, en de onderste een handje
Wat super zeg! Zo leuk om te zien dat de echo's steeds duidelijker worden! Wij hadden vandaag een goede 12 weken echo! We zijn 1 dagje vooruit gezet. Uitgerekende datum 9 februarinummer.