@Suussiejj Leuk dat je hier ook mee komt schrijven! @Imyselfandi Ik heb ook wat wijde tops besteld inderdaad. Hopelijk kunnen we het zo nog even rekken... Ik kon net wel gewoon avondeten dus dat is alvast fijn. Hopelijk morgen minder misselijk
Hey allemaal, Leuk dat er een wat overzichtelijkere groep is. Ik heb eigenlijk weinig van me laten horen deze week. We zijn een weekje op vakantie en waar dat de eerste week heerlijk was, is dat de laatste dagen omgeslagen naar minder lekker omdat ik eigenlijk continu misselijk ben. Dat het maakt het wat minder relaxed spelen op het strand en bij het zwembad met onze dochter die in september drie wordt. Als ik dan toch bezig ben, kleine voorstelronde. Ik ben zelf 32 en heb een fantastische man (4 jaar geleden getrouwd) waarmee ik nu bijna 13 jaar samen ben. Zwanger worden van onze dochter ging super snel en het was dan ook lastig te accepteren dat dit nu niet zo ging. Wij zijn in februari in aanmerking gekomen voor IUI en zijn nu van ronde 4 dus zwanger. Voorlopig nog even onder controle in het ziekenhuis, maar hopelijk snel gewoon bij de verloskundige praktijk. Super fijn om hier samen deze fase in te gaan. En waar ik me een paar dagen terug dus wat zorgen maakte over het hebben van weinig kwaaltjes, baal ik nu dus van de misselijkheid. Die mag snel verdwijnen.
@Quinn777 Wat een leuk stukje heb je geschreven Lekker even op vakantie, maar die misselijkheid ineens is dan wel echt jammer inderdaad. Denk dat het bij onze termijn hoort, hoewel ik bij mijn dochter rond de 6 weken totaal niet misselijk was. Toen maakte ik me natuurlijk juist weer zorgen omdat ik las dat anderen dat wél hadden en ik niet... Ik kan me ook goed voorstellen dat het echt even schakelen is als je van de eerste snel zwanger raakt, en dan naar het ziekenhuis moet omdat het bij de tweede langer duurt. Fijn dat het nu met IUI toch gelukt is!
Wat "grappig" dat iedereen misselijk is! Wel heel balen als dat tijdens je vakantie is zeg... Ik dacht juist dat het wat beter ging maar de laatste 3 dagen ben ik zo misselijk...Ik hoopte dat het aan de warmte zou liggen, maar vandaag met 18 graden ook gewoon misselijk. In de middag knap ik gelukkig wel op. Ik heb morgen een dagdienst die 9 uur duurt en zonder pauze, ik ben benieuwd hoe dat gaat @Quinn777 leuk om wat meer te horen wie je bent
Ik zal ook kort wat over mezelf vertellen! Mijn man en ik zijn tien jaar samen. We hebben een dochtertje (2020). Dit is mijn 5e zwangerschap. Ik raak steeds in ronde 1 zwanger, maar het gaat niet altijd goed helaas. Mijn eerste zwangerschap in 2019 was meteen een MA met een ontzettend nare en lange nasleep, daarna nog een vmk. De derde zwangerschap was onze dochter, maar zoals jullie wel zullen begrijpen ging ik die periode destijds niet meer zo ontspannen in. Gelukkig toch een mooie afloop, en zo gelukkig met ons meisje nu! Ik heb dit jaar nog een vmk gehad, en ben nu dus voor de 5e keer zwanger. Wel al verder nu dan de 2 vmk's die ik heb meegemaakt (die waren vóór de 6 weken), dus dat geeft wat hoop. Maar de echo blijft door onze ervaringen wel spannend. De 24e is mijn eerste echo, ik ben dan 7+1. Nog 5 daagjes wachten... Naarmate de datum dichterbij komt stijgt de spanning wel een beetje merk ik.
Ik heb de laatste dagen vooral jurkjes gedragen en nu ik weer een spijkerbroek aan trok voelde ik toch wel goed dat mn darmenbuik lekker gegroeit is, oeps. Ik heb al mn zwangerschapsbroeken weg gedaan, dus volgende week even nieuwe kopen. Heb het weekeind (in de middag en avond) echt zitten schranzen, ook niet echt bevordelijk voor de darmen natuurlijk. Ik wil nu weer proberen wat gezonder te eten. Ohja, grotere bh's van zonder gehaald: check!
@PieterKonijn dat valt ook niet mee zo te lezen. Ik ben ook we aan het aftellen naar de echo. Spanning stijgt. overigens leef ik hier nu voornamelijk op stokbrood met boter. Dat hou ik er denk ik straks thuis maar gewoon in aangezien dat best ok gaat.
@cherrytomaatjes Ah nee die dienst lijkt me dan inderdaad niet ideaal! Misschien heb je morgen mazzel en ben je ineens niet misselijk dan Hier wisselt het zo ontzettend. Gisteren was ik totaal niet misselijk en vandaag is het weer 3x niks... @Puttertje @xDanielle Alvast heel veel succes met de echo morgen! Schrijven jullie hier mee of liever alleen in de grote groep? (Ik neem aan dat de intake inclusief echo is tenminste? @Puttertje )
Pfoe, dat lijkt me echt heftig, meerdere miskramen Ik kan me dan ook helemaal voorstellen dat de dagen voor de echo spannend zijn zeg... Ik hoop dat het je komende dagen (het zijn nu dagen, geen weken meer hoera!) lukt om vertrouwen te hebben dat het goed zit! En dan met de echo een mooi garnaaltje bewonderen
Ik heb ook al mijn zwangerschapsbroeken aan, of jurkjes inderdaad! Heb zelfs een extra zwangerschapsbroek besteld. Voelde wel heel raar om te doen hoor, maar ik kom mijn jeans gewoon niet meer in! Althans niet op een prettige manier zegmaar @Quinn777 Ik had de hele dag nergens trek in, maar nu wil ik stokbrood met boter
Lief van je! Gek genoeg valt het wel mee met de spanning vooralsnog. Ben daar best verbaasd over eigenlijk. Ik denk toch dat het helpt dat we nu weten dat ik een zwangerschap kan voldragen. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter was dat eigenlijk de grootste onzekerheid. Of het ons ooit wel gegund zou zijn. En nu is ze er gewoon ❤️ Helemaal onbezorgd is het niet natuurlijk, maar toch voel ik me wel stukken zekerder dan in 2019/2020
Ik heb meerdere treggings van h&m mama! Vind die wel fijn zitten, het lijkt net een broek maar valt als een legging. En dan een wijdvallende blouse of een ruime top erboven
@PieterKonijn haal mij maar van de lijst af ajb ik heb ondertussen denk ik een miskraam gehad. Had in een paar uur tijd vanuit niks twee maandverbanden vol helder rood bloed verloren. Daarna niks meer. Geloof niet dat het nog goed gaat eindigen
O nee Amarens wat ontzettend rot om te horen! Heel veel sterkte Ik zal je bij de sterretjes zetten (tenzij je dat niet wilt natuurlijk). Ga je nog wel een echo doen ter controle? Of even afwachten?
Hallo allemaal, Ook ik schrijf graag met jullie mee. Zelf blijf ik liever ook nog tijdje tot er meer zekerheid is en we onze omgeving vertelt hebben over de zwangerschap lekker kletsen op dit forum. Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn man en ik zijn 10 jaar samen daarvan wonen wij nu 6 jaar samen en zijn wij 3 jaar getrouwd. In 2020 hebben wij een prachtige dochter op de wereld mogen zetten. Helaas zat ik toen niet gelijk op een roze wolk. Vond het heel moeilijk om met de verandering om te gaan vooral psychisch. waar ik mij dan ook weer schuldig over voelde. Gelukkig is dat allemaal goed gekomen. En kon ik er vanaf 2 maanden steeds meer van genieten. Nu zijn wij zover dat ook een tweede kindje meer dan welkom zou zijn. Ook al bekruipt mij de angst ook een beetje. Puur omdat ik bang ben mij opnieuw zo te voelen. Maar voor nu zijn wij en ik ontzettend blij. Verder werk ik in de zorg en hebben wij hier nog een klein hondje rond lopen.
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Totaal aantal zwangeren (16) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 20 - Puttertje - Intake 20 - xDanielle - Echo op eigen iniatief (echoburo) 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrytomaatjes - echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Miloena - eerste echo 30 - Lineens - extra echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 4- MKR- intake + echo 6 - Cherrytomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 12 - Lineens - termijnecho Augustus: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Amarens