Uitgerekend 1 - 14 februari 2023

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 19 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    722
    698
    93
    Vrouw
    Fijn, echt bijzonder hoe baby er al uitziet met 13 weken

2. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Hier ook een goede 12 weken echo. Ik had de uitgerekende datum goed. 10 februari. Ik ben ook verliefd. Ben zo meer bewust waar ik naar kijk nu met een tweede. Ook zoveel meer bewust van de zorgen dat dan ook. Maar vandaag een goede geruststelling en verliefd naar huis:thumup: blijblijblij!

Bijgevoegde bestanden:

miloena vindt dit leuk.
  3. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw

Aaaaah wat mooi en fijn. Prachtige beelden! Genieten

4. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Gelukkig @Famke93
    Waarschijnlijk een enorme geruststelling na je zorgen. Blij voor jou:thumup:

Famke93 vindt dit leuk.
  5. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Wij zijn uitgerekend
    tussen 1 en 14 februari 2023

1 februari
    Puttertje - 28 jaar - 1e kindje
    Loriii - 29 jaar - 3e kindje

2 februari

Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje
    Amarens - 3e kindje (1e samen)

3 februari

4 februari

5 februari
    Lineens - 1e kindje

6 februari
    Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI
    Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje
    PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje

7 februari
    Miloena - 28 jaar - 4e kindje

8 februari
    Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐)

9 februari

10 februari
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen)
    MKR - 30 jaar - 2e kindje
    Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje
    Famke93 - 29 jaar - 1e kindje
    Suussiejj - 3e kindje (1e samen)

11 februari

12 februari

13 februari
    Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje

14 februari
    Tester225 - 29 jaar - 2e kindje

Totaal aantal zwangeren (16)

Verrassingsbaby tot de bevalling (0)
    Nog onbekend /te vroeg (16)

Jongen (0)
    Meisje (0)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Afspraken:

Augustus:
    5 - Imyselfandi - 13 weken echo
    16 - Cherrietonaatjes - controle vk
    15- MKR - 13 weken echo

september:
    14- MKR- 20 weken echo

Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken.
    Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE]

Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14

In liefdevolle herinnering
    ☆ van Michje
    ☆ van KarlijnA91
    ☆ van Crackertje
    ☆ van Loveischocola

6. Famke93

Famke93 Actief lid

28 sep 2021
    201
    156
    43
    Vrouw
    Wij zijn uitgerekend

1 februari

2 februari

3 februari

4 februari

5 februari
    Lineens - 1e kindje

6 februari

7 februari

8 februari

9 februari

10 februari

11 februari

12 februari

13 februari

14 februari

Jongen (0)
    Meisje (0)

Afspraken:

Augustus:
    15- MKR - 13 weken echo

september:
    14- MKR- 20 weken echo

Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE]

☆ van Michje
    ☆ van KarlijnA91
    ☆ van Crackertje
    ☆ van Loveischocola

7. Famke93

Famke93 Actief lid

28 sep 2021
    201
    156
    43
    Vrouw
    Die van ons was niet erg fotogeniek. Het lag naar beneden met z'n gezichtje recht naar voren, uiteindelijk is ie toch nog heel even goed gaan liggen en hebben we 1 redelijke foto:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

8. PieterKonijn

PieterKonijn Fanatiek lid

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ha meiden, even bijlezen hoor! :) Beetje druk geweest hier

Zijn er meer die nogsteeds misselijk zijn of zelfs erger misselijk worden? Sinds ik 12 weken ben voel ik me ineens weer veel misselijker, best wel balen!

@Lineens Wat fijn dat je naar voren bent gezet en een mooie echo hebt!

@cherrytomaatjes Wat leuk van de geslachtsecho straks! Heb je een voorgevoel? En vervelend dat je even een onzeker moment had, goed dat je naar het hartje bent gaan luisteren. Ik had dat laatst ook weer even. Dat ik dacht: ben ik wel écht over de 12 weken grens... Maar nu ik me weer zo misselijk voel voel ik me ook weer wat zekerder.
    En wat een SUPER mooie 13 weken echo, echt prachtige beelden! Nah nu wil ik ook zo graag, nog een paar dagen...

@MKR Bij ons weet ook nog bijna niemand het. Doen we pas na de 13 weken echo. :) Spannend dat jullie die ook doen! Komt ook alweer dichtbij. En ja mijn buik is ook behoorlijk aanwezig! Ik draag bijna alleen nog maar zwangerschapskleding. Wordt nog leuk als we het straks pas na de 13 weken echo gaan aankondigen, allang te zien. :roflmao: En gefeliciteerd met de mooie echo!

@Famke93 Gefeliciteerd met de mooie echo! Weer een geruststelling voor jullie. En toch nog een leuke foto!

Ik ben inmiddels bloed wezen prikken voor de NIPT en het standaard bloedonderzoek, maar nog geen uitslag. Iemand al uitslagen binnen?

Onze 13 weken echo is volgende week woensdag. Vind het spannend. Mijn man twijfelt ook ineens of hij wel kan met werk (lekker last minute...) dus misschien wordt het nog een andere dag, wat ik niet hoop. Je leeft toch een beetje naar zo'n datum toe.

Verder heb ik erg veel last van bekkenpijn. Bij onze dochter was dat ook al zo vroeg. Heb al een afspraak staan bij de bekkenfysio.

Ik heb nu best veel fysieke klachten, dus kijk wel uit naar de leuke dingen van de zwangerschap. Kleertjes shoppen, geslachtsecho, et cetera. Niet alleen maar: misselijk, moe, pijn... Ik vind het tot nu toe best zwaar eerlijk gezegd.

Lineens vindt dit leuk.
  9. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Wij zijn uitgerekend

1 februari

2 februari

3 februari

4 februari

5 februari
    Lineens - 1e kindje

6 februari

7 februari

8 februari

9 februari

10 februari

11 februari

12 februari

13 februari

14 februari

Jongen (0)
    Meisje (0)

Afspraken:

Augustus:
    3 - PieterKonijn - 13 weken echo
    15 - MKR - 13 weken echo
    23 - PieterKonijn - Geslachtsecho (16 weken)

september:
    14 - MKR - 20 weken echo
    15 - PieterKonijn - 20 weken echo

☆ van Michje
    ☆ van KarlijnA91
    ☆ van Crackertje
    ☆ van Loveischocola

10. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Wij heb gekozen om de nipt niet te doen.
    Bloedonderzoek wel gehad en binnen deze was goed, maar had geen betrekking op de nipt weet niet of je dit bedoeld?

Dat zou inderdaad vervelend zij als je het moet verzetten. Erg herkenbaar dat je naar zo datum toe leeft om weer even te spieken naar je kindje.

Oh wat naar zeg van je bekkenpijn. Goed dat je de fysio heb ingeschakeld en nu hopen dat het niet verergerd.

Daar heb ik ook zo zin in lekker shoppen voor zo kleintje. Of de baby kunnen voelen. Mijn man mocht tijdens mijn vorige zwangerschap alle avonden wel weg. Ik vermaakte mij dan wel met dat getrappel in mijn buik haha.

Wij hebben met 14 weken en 3 dagen pas de 13 weken echo. Ik hoorde van iemand dat dit ook echt het maximale termijn is dat deze echo gedaan mag worden. Wisten jullie dit?
    Maar niet ziek worden dan ofzo. :thumup:

11. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik ben ook weer/nog met vlagen misselijk en weer zo moe... Maar volgens.mij ben ik ook niet helemaal fit dus misschien ligt het daaraan.

Ik heb woensdag nipt laten prikken, dus nog geen uitslag.

Hopelijk kan je echo gewoon doorgaan, want natuurlijk leef je naar zo'n datum toe! En als ie niet kan moet de afspraak maar eerder:roflmao:
    Rot dat je nu al zo'n last hebt van je bekken! Hielp de fysio wat vorige keer?

12. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Fijn dat het goed was! Neehoor ik bedoelde gewoon uitslagen in het algemeen :)

Spannend dat de 13 weken echo wat later is bij jullie! Wachten is dan zo lastig hè. En inderdaad niet ziek worden, hopelijk loopt alles gewoon op rolletjes. Gewoon maar vanuit gaan.

@cherrytomaatjes Nah hier ook zo moe! Ik slaap zo ontzettend veel :confused: Merk dat ik daar dan ook weer nerveus van word. Dan denk ik: het zal wel goed zijn toch... Stom hoe gek je jezelf kunt maken soms.

Ik heb de NIPT trouwens dinsdag laten prikken! Dus ook nog geen uitslag binnen. De spanning loopt wel op hier.

Fysio hielp wel iets de vorige keer, maar niet veel. En het is nóg lastiger nu met een peuter merk ik.

Hoe gaat het met iedereen nu? Kijken jullie nog naar de nub op de echo's?

Misschien leuk om het geslacht te voorspellen van onze kindjes, kijken of we het goed hebben :D Ik neig zelf naar een meisje denk ik. Hebben jullie een voorgevoel?

13. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    #393 cherrytomaatjes, 31 jul 2022
    Laatst bewerkt: 31 jul 2022
    leuk! Heb je een voorkeur? Er rust een soort taboe op een voorkeur hebben vind ik, maar eigenlijk is het toch helemaal niet gek? Uiteindelijk ben je echt wel verliefd, of het nu een jongen of een meisje is, maar je mag toch hopen? Ik ga echt evenveel van een jongen houden als een meisje.
    Ik lees net net terug dat jij vandeweek de 13 weken echo hebt. Tip: als je een nub foto wil gewoon vragen aan de vk. Misschien mag ze er geen uitspraak over doen maar wil ze wel even zoeken:o:

Ik heb een voorgevoel voor een jongen! Er wordt alleen bij de nub wel vaker meisje dan jongen genoemd (hier op het forum alleen maar meisje trouwens) en ik vind het nu ineens wel heel spannend:oops: De nuchterheid is ver te zoeken hier, ik kijk elkde dag wel even naar de foto een google "NUB":p

14. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    Ja die taboe vind ik ook gek! Ik denk dat veel mensen stiekem wel een bepaald beeld hebben van hun toekomstige gezin hoor, of een wens. Maar dat houdt iedereen dan voor zich vanwege stomme reacties (wat ik snap).

Wij wilden graag een gezin met in ieder geval één dochter, zo zagen we dat voor ons. En onze eerste was een meisje, dus nu maakt het ons niet meer zo uit. Wel zijn we echt enorm nieuwsgierig, want een gezin met 2 meiden voelt toch anders dan een gezin met een meisje en een jongen op de een of andere manier.

Ik merk wel dat ik steeds meer begin te denken dat dit kindje weer een meisje is, en het daardoor een steeds gekker idee ga vinden als het een jongen blijkt. Dan moet ik wel even schakelen ofzo :o: Bij onze dochter wist ik het heel zeker, was er bij haar echt van overtuigd dat ze een meisje was.

Heb je nog een foto van de nub? Kijk ik ook even mee. Er is ook een fb groep, Strictly NUB theory. Zij hebben het heel vaak goed! Is wel Engelstalig.

En ik ben inderdaad héél benieuwd naar de nub woensdag. Maar ben zo bang dat ze het niet willen laten zien als ik het vraag, vanwege die regels :oops:

15. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Hier mijn nubfoto, wat denk jij?

Fijn dat het voor jullie ergens niet meer uit maakt! Ik ben heel benieuwd wat het bij jullie gaat worden!
    Ik had bij mn zoon geen voorgevoel trouwens. Mn man wel, die dacht een meisje. Hij had toen ook een voorkeur voor een meisje trouwens, hoewel hij nu echt een jongenspapa is!

Bij mij zei de vk eerst ook nee, maar dat wqs omdat ze dacht dat ik dan ook wilde dat ze zou zeggen of het een meiden of een jongens nub was. Omdat mn man niet mee was zou ik dat niet eens willen horen trouwens haha! Maar toen ik dus zei dat ik alleen de foto wilde zonder dat ze er er iets over zou zeggen wilde ze m wel opzoeken.

Bijgevoegde bestanden:

16. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    #396 PieterKonijn, 31 jul 2022
    Laatst bewerkt: 31 jul 2022
    Eerlijk gezegd zie ik hier niet overtuigend een nub in beeld! Heb je nog andere foto's? Ik zie wel iets dat mogelijk de nub kan zijn, maar daar durf ik geen theorie op los te laten. Straks is het de navelstreng.

Op basis van de skull theorie zou ik zeggen een jongetje. Het schedeltje is namelijk vrij hoekig, en meisjes hebben volgens die theorie een rondere schedel. Zeker als ik de foto vergelijk met de echo van mijn dochter en de echo van een vriendin, beide kindjes hadden een heel rond schedeltje bij 13 weken (beiden meisjes).

Mààr dat is wel er van uit gaande dat die skull theorie klopt natuurlijk. :p Ik weet niet in hoeverre dat onderzocht is. Straks zegt de hoekigheid totaal niets en dan heb je weinig aan die analyse...

Ik denk wel dat ze je in die fb groep kunnen vertellen of er wel of geen nub te zien is. Scheelt al als je zeker weet of je op de juiste plek kijkt!

17. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ja ik zie meerdere uitsteeksels, dus welk het is...
    Scull heb ik me nooit echt in verdiept eigenlijk, maar heel rond is ie niet idd.
    Hier had de vk nog ingezoomd en pijltjes gezet bij de nub, maar daar kan ik dus weer helemaal niks mee, jij?:roflmao:
    Thx voor de tip van de fb groep, ik ga eens kijken:thumup:

Bijgevoegde bestanden:

18. PieterKonijn

24 mrt 2019
    1.387
    1.578
    113
    Vrouw
    O hier vind ik het schedeltje weer een stuk ronder :rolleyes: Weet niet of ik nu nog zo snel jongen zou zeggen.

De nub vind ik lastig te beoordelen hier, ben ook echt geen expert. Ik zou iets meer naar jongen neigen omdat er een uitsteekseltje op lijkt te zitten aan de bovenkant. Maar denk dat iemand die hier goed in is misschien wel wat met die foto kan hoor!

19. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Vorige week heb ik m ook in het nub toppic geplaats, toen reageerde RoGiJuLi dat ze een meisje dacht, en dat hier de nub zat:) Maargoed, blijft een beetje gokwerk, dus ik wacht het gewoon af en reken er gewoon op dat het beide kanten op kan gaan;)

Bijgevoegde bestanden:

PieterKonijn vindt dit leuk.
  20. MKR

MKR Actief lid

14 jul 2019
    337
    531
    93
    Vrouw
    Spannend he! Ik kan echt helemaal niks maken van de NUB. Als je omlijnt begrijp ik heb. Maar in dat topic kan ik dat nooit vinden of zien hahaa.
    Wel leuk. Ben benieuwd of het klopt.
    De geslachtsecho zit er bij jullie wel aan te komen :)

Deel Deze Pagina