Bij mij is het ook heel verschillend hoor. Ene dag heeeel moe en wat misselijk, de andere dag bijna niet. Er is geen touw aan vast te knopen. Komt vast goed!
Bij mij was het gelukkig vandaag ook beter te doen met de misselijkheid. Ik maakte me er al druk over omdat we een behoorlijke tijd in het vliegtuig moesten vandaag. Gelukkig zonder problemen weer thuis aangekomen . Nu snel mijn bed in. Ik ben kapot.
Waarom zou dit niet meer mogen dan ? nog nooit van gehoord, haha! Zo bedenken ze elk kind wel weer nieuwe regels
Ik ga gewoon nog. Ik werk ook graag in de moestuin, dat raden ze ook af vanwege de kattenpoep. Maarja, dan zouden we ook niet meer naar de zandbak kunnen Gewoon goed je handen wassen en zorgen dat je niet met je vingers in de mond zit, en niet aan de geiten likken, dan komt het wel goed
Ze kon het niet precies meten omdat het een echo bureau was, maar ze dacht 5.5/5.6 weken, vruchtje was 4 mm, dus nu maar wachten op vrijdag bij de vk.
Dat is heel vroeg ja. Was er al een hartje te zien of was dat nog te vroeg? Bij de gynaecoloog mag ik maandag pas komen (dan 7 weken) en niet eerder, erg frustrerend
Ja ik werk ook gewoon in de tuin hoor! Wij zijn precies bezig met zelf de tuin opnieuw betegelen, ook zo lullig als mijn man het opeens in z'n eentje moet doen Ik werk wel met handschoenen en heel goed handen wassen steeds. Hoop dat dat goed genoeg is...
Even bijlezen hoor, het wordt gezellig hier, leuk! @Tester225 Welkom! Fijn dat je testen mooi opliepen en dat je nu voorbij de vmk termijn bent. Ik heb zelf ook 2 vmk's en een ma gehad, ik snap goed dat de eerste echo heel spannend is voor jullie. Een ma bij 11 weken lijkt me echt heel heftig trouwens, dan ben je al best ver. Hopelijk een mooie echo de 30e! @Michje bedankt voor de tip! Hoe gaat het nu met jou? Als je het wilt delen hoor ♡ @Suussiejj Hier ook elke dag misselijk, maar niet zó misselijk! Ik houd alles nog wel binnen, het is meer zo'n vervelend gevoel dat maar niet weggaat. Overgeven me echt vervelend, hopelijk trekt het snel weg! @Loriiiii Welkom en van fijn van de mooie echo! Gefeliciteerd
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - ? jaar - ? kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal zwangeren (17) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (17) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrytomaatjes - echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Miloena - Eerste echo 30 - Lineens - extra echo 30 - Tester225 - Eerste echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 5 - MKR- intake + echo 6 - Cherrytomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 12 - Lineens - termijnecho Augustus: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Amarens
@Tester225 en @Loriiiii ik heb jullie op de lijst gezet! Kunnen jullie de info verder aanvullen? Voor wie die laatste versie van de lijst zoekt: typ feb1-14 (aan elkaar) in de zoekbalk bovenaan de pagina! Dan komt hij omhoog. Scheelt weer bladeren
Ja apart hè! Was ook nieuw voor mij. Maar ik lees echt overal dat het niet goed is. En door onze voorgeschiedenis vind ik dat soort dingen wat sneller spannend. (RTL Nieuws, Ouders van nu, etc) Heeft kennelijk met virussen en bacteriën te maken. Misschien ga ik anders gewoon wel naar het speelgedeelte maar niet bij de geitjes ofzoiets... En inderdaad er zijn nu ook weer andere regels dan bij onze dochter. Toen moest ik echt vette vis eten, dus ik sardientjes eten, was een van de weinige vette vissoorten die groen waren. Staat dat nu ineens op de verboden lijst. @cherrytomaatjes Ik tuinier inderdaad ook nog gewoon! Maar wel met handschoenen. Merk alleen wel dat het me toch stoort dat soort adviezen, ik voel me dan niet helemaal relaxt als ik bezig ben in de tuin (terwijl ik het juist ter ontspanning doe...)
@PieterKonijn, het wisselt enorm, nu vandaag alleen misselijk zonder te moeten spugen, zoals jij omschrijft idd. Denk dat het met ups en downs gaat. Maar fijn is anders!
@Mp26 Ik sluit me aan bij de rest. Mijn kwaaltjes wisselen ook per dag. Wel of geen kwaaltjes, het zegt niet per se iets over de uitkomst. Ik hoop natuurlijk dat we allemaal een mooie echo krijgen! Edit: ik zie net dat je morgen al mag. Spannend! Nog maar héél even wachten gelukkig
Lief dat je het vraagt. Op zich wel goed. Bloeden is gestopt, test zo goed als wit, dus wachten op een nieuwe eisprong. Mentaal vind ik het soms lastig. Hoor net op mn werk (kinderopvang) dat een ouder zwanger is, uitgerekend in februari. Dat is dan wel even heel erg slikken. Toch een beetje een 'waarom zij wel en ik niet?' gevoel... Maar over het algemeen gaat het wel oke!
Ja vervelend hè! Ik vind het vooral lastig met onze peuter te combineren. Zoiets is niet echt uit te leggen aan haar... Gisteren was ik heel moe en ben ik 2x in slaap gevallen. En vervolgens kon ik 's nachts niet goed slapen door een mug Dus nu behoorlijk brak. Ik had ooit ergens gelezen dat de piek qua hormonale kwaaltjes bij 9 weken ligt. Dus het wordt eerst nog een stuk erger denk ik.. maar daarna hopelijk beter. Mits alles goed blijft gaan, wat ik heel erg hoop... Nog 3 daagjes tot de echo
Dikke knuffel voor jou. Ik vond dat ook altijd heel lastig als het bij anderen dan wel goed ging. Bij mijn ma bleek ik achteraf mijn uitgerekende datum met 2 bekenden te delen. Alleen bij hen ging het dus wel goed, en bij ons niet. Dat was wel confronterend. Jullie kindje komt er uiteindelijk ook ♡
@PieterKonijn dank je wel! hoe vul ik dat aan? ik ben 29 jaar , 3e kindje( 2 jongens eentje van 3 en eentje van 1,5) , 4de zwangerschap.
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal zwangeren (17) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (17) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrytomaatjes - echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Miloena - Eerste echo 30 - Lineens - extra echo 30 - Tester225 - Eerste echo Juli: 1 - Ingeltje - Eerste echo en intake 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 5 - MKR- intake + echo 6 - Cherrytomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 12 - Lineens - termijnecho Augustus: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Amarens
Ik heb het voor je aangepast! Onderaan de lijst staat uitgelegd hoe het werkt: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE]
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal zwangeren (17) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 22 - MP26 - Eerste echo 22 - Cherrytomaatjes - echo 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Miloena - Eerste echo 30 - Lineens - extra echo 30 - Tester225 - Eerste echo Juli: 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 5 - MKR- intake + echo 6 - Cherrytomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 12 - Lineens - termijnecho Augustus: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Amarens