Blijft toch vreselijk spannend he! Succes morgen bij de echo, hopelijk een mooi vruchtje met kloppend hartje !
Ach liefie, wat rot voor je! Het is ook hartstikke spannend. Maar de kans dat het goed zit is veel groter, dus ik ga je vanaf deze kant rust en positiviteit toesturen, en morgen hopelijk een prachtige echo voor jullie!
@Mp26 @cherrytomaatjes Spannend! Ik hoop op een goede echo voor jullie beiden! Succes! @Nicetomeetyou hahaha dat korte lontje ken ik. Had ik de afgelopen twee dagen heel erg. Gelukkig nu weer beter. Wel ontzettend moe sjongejonge. Misselijkheid die komt en gaat.. maar wel eten vooral hartig is favoriet op moment. De geur van knoflook draait mijn maag dan weer van om. Trouwens voor de vele dames met mij die misselijk zijn. Als ik misselijk ben vind ik die goedkope waterijsjes (ranjaijsjes zeg ik altijd) van candyman echt heerlijk!!! Eet ze al 3 dagen lekker in bed voor dat het lampje uit gaat. Hahaha W.b.t. die kinderboerderij ook nog nooit gehoord. Maar zou wel durven gaan. Inderdaad goed je handen wassen.
Héél veel succes morgen! @cherrytomaatjes en @Mp26 Wat fijn dat jullie al in de ochtend mogen, zitten jullie in ieder geval niet heel de dag in spanning. Ik lees/reageer morgen even verder, ben moe en het is al best laat. Slaap lekker iedereen!
O wat heerlijk zeg! Mijn dochter is daar nog net iets te jong voor. Ze doet nog wel een dutje, dus soms kan ik dan slapen. Dat is wel fijn. @Famke93 Wat heftig voor jullie dat jullie al 6 terugplaatsingen hebben gehad. Ik kan me goed voorstellen dat dat de druk verhoogt... Het is jullie zo gegund dat deze zwangerschap goed gaat. Nog héél even wachten tot woensdag! @MKR Ik word nu ook niet goed van de geur van knoflook! En prei.. eww. Vooral als het uit de koelkast komt. En die waterijsje ken ik, haha. Die neem ik soms ook. Verder drink ik heel veel gemberthee. @cherrytomaatjes en @Mp26 Hebben jullie al nieuws? Ik hoop zo dat het goed zit!
Ha meiden, Ik heb mini nr 2 gezien, hij doet t goed! Hoofdje, armpjes en beentjes waren al te zien, zo leuk! Goed kloppend hartje ook, ben zo blij!
@cherrytomaatjes Gefeliciteerd met de goede echo! Wat leuk dat je al zoveel kon zien ❤️ Mooie foto ook
Nou ik voelde me een beetje anders vanochtend. Niet misselijk, ook niet zo moe. Moest toch weer denken aan de ma 3 jaar geleden en werd een beetje nerveus... En uit her niets ben ik nu ineens kotsmisselijk. Ik weet niet hoe ik dit de rest van de dag ga volhouden... Wat kan dat toch wisselen steeds!