Om 16u pas! Dus nog best lang wachten... Ik vind het heel erg spannend inmiddels. Ik ben ook heel veel bezig met wat er is gebeurd tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik had toen ook kwaaltjes en toch was het mis. We kwamen er pas bij 8 weken achter, eerder mocht ik geen echo. Ik vind de eerste echo gewoon heel erg moeilijk. Ik heb al 4x een vroege echo gehad en maar één keer was het goed nieuws. Merk dat ik daardoor steeds denk: statistisch gezien is de kans niet groot... Ik durf er eigenlijk haast niet op te hopen.
Ik pas om 15.00 uur. Dus duurt nog even! Wel vandaag veel steken en krampen, hopen dat het bandenpijn is
Balen dat het dan zo laat op de middag is ja... Ik hoop echt voor je dat het deze keer wel goed is!! Knuffel en succes met wachten! Snap wat je bedoelt hoor... Ik zie ook al op tegen maandag! Had echt graag deze week gewild maar dat mocht niet omdat de gynaecoloog dat te vroeg vond. Ik droom elke nacht veel sinds ik zwanger ben en ook al een aantal keer gedroomd van een miskraam... (En dat dat dan gebeurt in een pashokje in een kledingwinkel enzo)
Dat is ook een poos wachten ja! Heb je wel een beetje afleiding de rest van de dag? Krampen zouden ook nog van je darmen kunnen zijn...
@Suussiejj ik had gisteren ook ineens krampen, meteen ongerust. Realiseerde ik me ineens dat ik al dagenlang niet naar het toilet was geweest Toen ik eenmaal geweest was was het over Jij ook heel veel succes morgen! We zijn vlak na elkaar aan de beurt.
@Nicetomeetyou Ik heb ook gekke dromen... Gelukkig komt ook jouw echo steeds dichterbij! Hoe ver denk je dat je maandag bent? Ik had maandag trouwens geen probleem gevonden zelf, misschien juist handig om iets verder te zijn. Alleen dan was er geen oppas voor onze dochter, en mijn man kon ook geen vrij krijgen. Dus toen werd het alsnog deze vrijdag
Succes met de echo @Suussiejj en @PieterKonijn!! Ik zag dat jullie pas in de middag mogen, Hebben jullie afleiding vandaag? Ik ben ook heel blij dat we niet met deze temperatuur hoeven te bevallen, hoewel de natuur nog wel eens voor verassingen kan zorgen. Ik ben in maart bevallen met 25 graden Ik had gisteren een bruiloft, was ook bijna niet te doen joh... heet! Maargoed, beter dan de onweersbuien die eerst voorspeld waren.
Ja heb wel afleiding genoeg, maar alsnog duurt het lang haha, Krampen komen en gaan. Idd darmen doen wel een beetje moeilijk sinds een week. Ai! Gelukkig wel gelukt dus haha. Blij als het middag is en we weer wat meer weten, zo stom he, bij mijn zoon en dochter nooit zo bezig geweest met kwaaltjes en dingetjes voelen, komt echt door de miskramen. Jij ook heel veel succes vanmiddag en laten we hopen op mooie echo's!
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - ? Jaar - ? Kindje 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal zwangeren (16) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 24 - Suussiejj - Eerste echo 24 - PieterKonijn - Eerste echo + intake 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Miloena - Eerste echo 30 - Lineens - extra echo 30 - Tester225 - Eerste echo Juli: 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 4 - Mp26 - Intake + echo 5 - MKR- intake + echo 6 - Cherrytomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 12 - Lineens - termijnecho 14 - Mp26 - Termijnecho Augustus: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola
Maandag ben ik precies 7 weken, dus dat is ook meteen de eerste mogelijkheid... Die echo is bij gynaecoloog en dan kan ik als alles goed is bij 8,5 weken een echo bij de verloskundige, dan is er meer te zien.
Ha meiden, Prachtige echo met een sterk kloppend hartje. We zijn zo blij! ❤️ Ik ben 3 dagen vooruit gezet, zal het even aanpassen in de lijst.
♡♡ Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 14 februari 2023 ♡♡ 1 februari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje Loriii - 29 jaar - 3e kindje 2 februari Cherrytomaatjes - 33 jaar - 2e kindje Amarens - 3e kindje (1e samen) 3 februari 4 februari 5 februari Lineens - 1e kindje 6 februari Mp26 - 27 Jaar - 1e kindje - ICSI Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 8 februari Jess2912 - 26 jaar - 2e kindje (1e een ⭐) 9 februari 10 februari xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) MKR - 30 jaar - 2e kindje Quinn777 - 31 jaar - 2e kindje Famke93 - 29 jaar - 1e kindje Suussiejj - 3e kindje (1e samen) 11 februari 12 februari 13 februari Nicetomeetyou - 26 jaar - 1e kindje 14 februari Tester225 - ? jaar - ? kindje Totaal aantal zwangeren (16) Verrassingsbaby tot de bevalling (0) Nog onbekend /te vroeg (16) Jongen (0) Meisje (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: Juni: 27 - Nicetomeetyou - Eerste echo 27 - Quinn777- Eerste echo 27 - Imyselfandi - Eerste echo 28 - Jess2912 - Eerste echo 29 - Famke 93 - Eerste echo 30 - Miloena - Eerste echo 30 - Lineens - extra echo 30 - Tester225 - Eerste echo Juli: 1 - xDanielle - Eerste echo fertiliteitspoli 4 - Mp26 - Intake + echo 5 - MKR- intake + echo 6 - Cherrytomaatjes - intake 6 - Imyselfandi - intake 12 - Lineens - termijnecho 14 - Mp26 - Termijnecho Augustus: Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] Zoek je de laatste versie van deze lijst? Typ dan in de zoekfunctie: Feb1-14 In liefdevolle herinnering ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola