Vertellen is geen optie, is geen vriendin die geheimen kan bewaren en die vervolgens iedere dag vraagt hoe ik me voel etc. Echt geen zin in!! Zal idd smoesje worden van een weekendje weg met fanilie ofzo... Maar was gisteravond daar niet adrem genoeg voor waardoor ik gisteren al liet blijken niets te hebben die periode... Maargoed, we gaan wel iets verzinnen, haha!
Ach, je hebt thuis de agenda bekeken en was vergeten dat er een familieweekend gepland is. En mocht de datum van haar idee nog niet vast staan, zeg dan dat je het allemaal wat veel van het goede vindt. Je kan ook zeggen dat jullie anders tzt nog kunnen besluiten om een dag langs te wippen (indien in de buurt), mocht ze blijven aandringen.
Gefeliciteerd allemaal vorig jaar was ik ook in deze periode zwanger en uitgerekend op 2 april Heb nu een zoon van 4 maanden. Tijd gaat zo snel Wel jullie fijne zwangerschap wensen
Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! Moeilijk Toet! Ik zou idd zoiets ook verzinnen. Hier last van boeren, moe zijn en verder bij veel doen lage rugpijn. Ook al een bandenpijn. Te snel opstaan is niet fijn. Ik heb dus ook een smoes nodig! Paar weken geleden, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, heb ik in een dronken bui met 2 vriendinnen afgesproken om sushi te gaan eten. Nou dat kan dus nu niet meer. Maar nu vraagt ze wanneer ik kan, wat te zeggen??
Volgens mij (althans, mijn boek) is sommige sushi nog wel te eten. Informeer anders eerst bij het restaurant. Anders kun je ook zeggen dat je 'vorig weekend' zulke vieze sushi hebt gehad dat je liever even voor iets anders kiest???
Zijn er hier mama's die het zonder wegwerpluiers doen? Voornamelijk wasbare katoenen luiers doel ik dan op. Zo ja, wat zijn je ervaringen? Heb je tips?
Ai, ook lastig! Inderdaad mss aangeven dat je laatst al sushi op hebt en nu liever tapas gaat eten ofzo (kan ook onbeperkt vaak als dat de wens is van je vriendinnen).
Sushi 'mag' je alleen als de vis dagvers is en dat betwijfel ik vaak, zeker bij al-you-can-eat-formules...
Sorry dames, moet toch wel gniffelen om het weekendje weg en de sushi... Hoe is het mogelijk, net nu. Vast wel iets te verzinnen, een pokerface opzetten lijkt me lastiger. Ben ik iig héél slecht in... Oh, boeren! Heb ook ontzettend veel last van lucht...
Je kan zeggen dat je het op moment erg druk hebt en het uit wil stellen of af wil spreken over een paar weken.. Dan kan je voor het eten wat gaan drinken en het dan vertellen... En bij een ander restaurant gaan eten
Goede smoesjes verzinnen dames! Lastig is dat, ik heb gelukkig niet veel bijzonders in de agenda staan tot half september. katoenen/wegwerpluiers: hier altijd wegwerp gebruikt, vindt het gewoon makkelijk. hier heel erg last van hormonsters. Aankomende dinsdag verkoopgesprek voor ons huis en dus flink aan het opruimen. Ml hoeft maar 1 ding verkeerd te doen of ik ontplof bij de vorige 2 ook gehad...
Heb momenteel niet veel tijd om vaak op het forum te komen (drukke werkmaand + naderende trouw). Hopelijk wordt dat beter in september. Dus anderen mogen best de lijst zelf aanpassen hoor! Je quote gewoon de meest recente lijst (deze is op pg 11 geloof ik), verwijdert de *
Ik ga begin september naar Ibiza... een een vriendin van ons gaat mee... ik denk dat ik in het vliegtuig maar ga opbiechten... is dan ruim 9 weken... Sushi restaurants hebben ook hapjes die door gegaard zijn of die geen rauwe vis bevatten... En in mei weg.. tja... had mijn vriend toch net gepland om in mij een romantische stedentrip te doen... Zomaar wat suggesties hoor😉 Ik moest in de auto vanmiddag ineens huilen... tranen met tuiten omdat we verkeerd gereden waren 😂😂😂😂
Hier erg moe, maar heb de afgelopen nachten ook slecht geslapen. Vroeg wakker omdat ik naar het toilet moest, of omdat mijn dochter huilde. Verder ook vaak moeten plassen. Maar (nog? ) niet misselijk. Vorige zwangerschap geen dag misselijk geweest, hoop dat dat nu weer zo mag zijn! Wij hebben het verteld tegen mijn ouders en zussen plus aanhang. Merk wel dat ik nu wat minder nerveus gevoel heb haha. Nu nog aan de ouders van ml vertellen. Even kijken wanneer deze week of volgende week dat uitkomt.. Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! En mamavanmenno, sterkte... hopelijk heb je binnen niet al te lange tijd wel een goede zwangerschap!
Zooo moe, maar ik kan de slaap maar niet vatten. En zo duizelig dat alles lijkt te draaien. Ik voel me alsof ik een fles wijn achterover heb gegoten. Ben maar wat gaan googlen op brocante babykamermeubeltjes.
Haha goede tijd vermaak! Wat leuke dingetje gevonden? Hier gaat het bijzonder goed... Enige echte klachten zijn maagzuur voor t slapen gaan en gespannen borsten... En smiddags een dutje Oh ik kan niet wachten om zaterdag op vakantie te gaan!!! Eerst woensdag tweede gesprek... Als dat goed gaat ga ik denk ik gewoon vertellen dat ik zwanger ben.. Ik heb nu een vast contract.. Stel dat ik ontslag neem, bij m'n nieuwe baan zou beginnen met een jaar contract en uiteindelijk thuis kom te zitten.. Stress!!!!! Keuzes haha!!