Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Dat hoort bij het strippen. Morgen gaan ze me weer strippen, het is nu wel stuk gevoeliger dus hoop dat het weer meevalt... Dan denk ik zaterdag wel hoor, kan snel gaan. Succes!!

2. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Girl123 heel veel succes morgen! Hoop dat het nu wel wat doet voor je...

3. chicabelgica

24 jul 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi beste mensen,

Met veel interesse heb ik de laatste maanden jullie verhalen meegelezen. Ik heb echter weinig zelf gedeeld.
    Ik zou graag alle vrouwen die ondertussen mama geworden zijn van harte willen gefeliciteren. Geniet van het moederschap en de eerste weken met jullie kleintje(s). Wat een mooie verhalen hebben jullie al meegemaakt!

Hier ga ik zo meteen binnen voor een geplande keizersnede dus de zenuwen lopen toch wel wat op (ondanks het de tweede maal is en ik dus wel weet wat ik mag verwachten).

Ik kan niet wachten om onze tweede dochter in de handen te nemen! Ik ga wel ons oudste wat missen de komende dagen ...

4. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Succes Chica!

@voeding: ik ben meteen begonnen met flesvoeding, ook op aanraden van psych omdat ik al niet de meest stabiele zwangere was :D
    waarschijnlijk / mogelijk heeft zoon koemelkallergie. dat komt erg veel in mijn familie voor. hij zit nu op de speciale voeding en drinkt alweer een stuk meer. ook heb ik dinsdag een afspraak met 'm bij de osteopaat staan. het is een heel lief jongetje, maar soms kan hij bij het oppakken helemaal razend worden (van de week ook met in badje doen). heb toch het idee dat er ergens een wervel oid niet lekker zit, en hij is er vrij hard met vacuüm uitgetrokken. baat het niet dan schaadt het niet.
    ben iig blij dat hij weer drinkt (hij was van 80 teruggezakt naar 20, hij zit nu met speciale voeding iig weer op 60-70 per keer, heeft minder krampen en de huiduitslag is ook weg).

5. chicabelgica

24 jul 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondertussen mama geworden van een tweede dochtertje, Louka. 2kg750 en 48 cm, mama en dochter stellen het goed!
    Dolverliefd <3 <3 <3

Een droomkeizersnede ...

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chicabelgica: Gefeliciteerd!

@Laurabb: Wat doet bv met je psychische gesteldheid dan? Fijn dat het met speciale voeding beter loopt nu.

@Girl: Heeft het doorgezet?

@Debbske: Succes morgen met strippen. Jij was eerder ook overtijd gegaan toch?

@1612: Mooi bevallingsverhaal! Hopelijk gaat je herstel nu ook goed.

@Hier: Veel stuwing gehad gisteren, echt heel pijnlijk en ook een beetje grieperig van geweest. Vandaag is het gelukkig alweer een stuk. Zl zat gisteren alweer op het geboortegewicht, dus ik heb meer dan voldoende melk. Vannacht heeft hij al 5 uur doorgeslapen, wat een heerlijkheid zeg.
    Vandaag ook voor het eerst wezen wandelen, fijn om weer even buiten te zijn.
    Morgen is de kraamhulp alweer voor het laatst! Onvoorstelbaar, dan is de kraamweek alweer voorbij! Voor ons is het echt de laatste x, vind het wel jammer om dit hoofdstuk in ons leven af te gaan sluiten...

7. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Femke ik kan me dat helemaal voorstellen dat het wel even moeilijk is. Nooit meer.... Bij ons was het zeer waarschijnlijk ook de laatste keer en ik heb het er moeilijker mee dan gedacht. Last van het lege buiksyndroom. Na de 1e totaal geen moeite mee gehad. Vond het heerlijk, eindelijk alles weer doen. Maar nu, nee stukje moeilijker. Fijn dat je zoon nu alweer op zijn geboortegewicht zat. Stuwing is niet fijn, hier ook lang last van gehad.

Chica gefeliciteerd! Fijn dat de keizersnede zo goed ging.

Laura moeilijk zeg, hopelijk blijft hij nu zo goed drinken. Gelukkig was je er iets op voorbereid en heb je direct gehandeld.

Hier is baby verkouden. Echt zielig, ademen gaat een stuk moeilijker.

8. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Bedankt Femke!
    Mijn vorige zw ben ik met 35 wk na een week zh bedrust ingeleid voor mijn tweeling. Dat was vanwege zw vergiftiging. Nu al bijna een week overtijd. Ik heb dus geen idee hoe of wanneer het bij mij uit zichzelf zou kunnen beginnen.

1612 zielig hè als ze zo verkouden zijn.. je zou het liefst alle pijntjes overnemen...

Fijn dat het al beter gaat met drinken LauraBB!

gefeliciteerd chicabelgica!

Hier wordt het ook als het goed is de laatste. Zwangerschap is best tegengevallen met 2 dreumesen die continu op ontdekking gaan. Daarnaast is 3 al wel genoeg denk ik... Heb trouwens ook geen genoeg kamers meer &#128514;&#128514;&#128514;

9. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    :p
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter &#127868; Geniet ervan samen &#127868;

10. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Het strippen heeft helaas niets geholpen en de voetreflexmassage ook niet. Nu twijfel ik of ik me maandag weer laat strippen of het gewoon nog even aanzie. M'n baarmoedermond is volledig verstreken en ruim 2 cm ontsluiting. Wat zouden jullie doen?

11. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Balen Girl123! Moeilijke keuze. Je hebt in elk geval al wat ontsluiting, al is het nog niet veel.
    Ik zou zelf dit weekend afwachten en dan maandag kijken hoe je er dan over denkt en hoe je je voelt.

Bij mij konden ze er nu net genoeg bij om de eerste poging tot strippen te wagen. Was wel maar minimaal, dus ik heb er een hard hoofd in dat het iets gedaan zal hebben.

Als er maandag nog geen weeën zijn, dan verwijzen ze me naar de gineacoloog voor onderzoek en inleiding. Ik ben morgen 41 wk en het is voor mij echt wel genoeg geweest nu.

12. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Moeilijk girl. Het is bewezen dat strippen pas zin heeft vanaf 41 weken, dus ja of het je wat brengt als je je maandag weer laat strippen... Maar als je er gewoon echt genoeg van hebt is het misschien wel weer het proberen waard. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 3 keer gestript, alle keren voor de 41 weken en het heeft 3 keer niets gedaan. Ja lose harde buiken en hoop. Uiteindelijk is het toen vanzelf begonnen met 40+5. Bevallen op precies 41 weken.

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @1612: Och, nu al verkouden! Zo zielig is dat!

@Debbske: Spannend! Heeft het strippen iets uitgehaald?

@Girl: Als ik jou was zou ik het gewoon doen. Geeft ws alleen het laatste zetje en is minder pijnlijk dan inleiden ;)

@Hier: Gaat lekker, kleine man was 120 gram gegroeid vandaag! Stuwing is zo'n beetje voorbij en zl drinkt nu aan beide kanten. Meisjes zijn wel poepvervelend, ze zoeken steeds ruzie met elkaar en de oudste plaste net op de bank terwijl ze al bijn 2 jaar zindelijk is... Effect van het nieuwe broertje denk ik. Ze hebben even tijd nodig om te wennen.

14. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Gefeliciteerd alle nieuwe mama's! Mooie bevallingsverhalen gelezen!

Hier afgelopen zondag trotse mama geworden van een meisje I.sa D.amaris. Even kort mijn bevallingsverhaal

Ik werd woensdag 30 maart al opgenomen om in te leiden. Baarmoedermond was nog niet week genoeg en 1cm ontsluiting dus begonnen met primen. Dit t/m vrijdag avond en toen kreeg ik behoorlijke weeen. helaas bleken deze niks te doen wb ontsluiting dus ik kreeg een spuit met pijnstilling zodat ik nog wat kon slapen want het zou of spontaan doorzetten en anders volgende dag ingeleid. Komt er zaterdag ochtend een verloskundige en die zei ow nee hoor nog te stug en te weinig ontsluiting, weer zon pil erin. Toen heb ik wel ff gehuild want ik ging ervan uit nu gaat het gebeuren. Zaterdag bleef het de hele dag rommelen en savonds weer weeen. Verloskundige heeft me toen nog gestript savonds en weer op pijnstilling gaan slapen en zondag zou ik dan echt ingeleid worden.

Dit gebeurde ook. Om half 10 hebben ze mijn vliezen gebroken. Daarna heb ik een ruggenprik gekregen en om half 11 ging er infuus met weeenopwekkers aan. Vanaf toen eigenlijk pas echt weeen. Om half 1 had ik al 7-8 cm ontsluiting. Verloskundige zei ik kom om half 3 weer kijken en waarschijnlijk kan je dan gaan persen. Nou om 13:10 hing ik aan de bel, ik zei ik heb dit nog nooit gedaan maar er wil er hier 1 uit, ik kon de weeen, die er constant zonder pauze waren, niet meer wegpuffen. En idd ik mocht gaan persen. Toen vielen de weeen ineens weg omdat ze de med hadden uitgezet dus het kostte me enorm veel moeite. Maar na 50 min persen is ons meisje om 14:23 geboren!

Onder de bevalling wist ik niet waar in het zoeken moest van de pijn en ik dacht alleen maar, ikdacht dat ik niks of hooguit druk zou voelen met die ruggenprik hoe doen mensen dit in hemelsnaam zonder ruggenprik. Bleek nou, mijn ruggenprik lag eruit dus ik deed het zonder ruggenprik!

Nu zijn we alweer bijna een week verder. Na 48 uur in zh mochten we dinsdag naar huis. Morgen alweer laatste dag kraamzorg. Pfff wat gaat het allemaal snel!

15. Girl123

Girl123 Actief lid

16 jul 2015
    265
    0
    16
    Mijn vliezen zijn vanochtend gebroken dus t strippen heeft geholpen met voetreflexmassage. Verlies nog steeds veel vruchtwater en begin nu krampjes te voelen. Hopelijk zet het door &#128561;&#128561;

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Christien: Wow, wat een heftig bevallingsverhaal. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam zeg!

@Girl: Spannend!!! Je gaat vast vannacht of morgen bevallen!

17. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Pittig verhaal Christien! Maar nu gelukkig lekker thuis met het complete gezin...
    Girl123 fijn dat het toch lijkt te werken nu! Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen.

wel begrijpelijk dat de meiden moeten wennen denk ik Femke11 . Het is nogal wat voor de andere kinderen als mama ineens geen bolletje meer is en er ineens een baby bij komt.

Bij mij lijkt er nog steeds weinig te gebeuren...
    Wel de hele dag brak en de kleindochter meid is flink actief, maar nog geen wee of vruchtwater te bespeuren. ..

Nu maar hopen dat ze niet morgen beslist te komen, want dan is dr nichtje jarig... Als er niks veranderd dan wordt er maandag een afspraak gemaakt bij de gynecealoog in de hoop dat ik Zsm ingeleid kan worden.

Ben morgen 41 wk. .. pfff afwachten is niet leuk!

18. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Christien: gefeliciteerd met je dochter. Geniet ervan.

Hier gebeurd er ook nog niet echt veel.
    Had gisteravond tijden de laatste ronde met de honden wel opeens hevige steek kramp bij mijn schaamstreek.
    Maar dat zakte snel af toen ik onder de douche stond.

Ik heb sowieso vrij veel spierpijn bij mijn schaamstreek.
    Standaard gaat er nu een paracettamol in. Terwijl.ik helemaal niet van de medicijnen ben.

Ik wil zo graag bevallen. Ben nu zo nieuwsgierig maar ben nu ook wel klaar met het wachten &#128517;

Waar ik ook nieuwsgierig naar ben is, hoe weeën nou eigenlijk aanvoelen.

19. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Zet 'm op Girl, gooi die dochter eruit :D !

@Christien: wow, jij hebt echt een lange rit gehad. Overigens is bij mij de ruggenprik ook niet goed gezet, ik had maar een verdoofd been, maar aangezien ze al misgeprikt hadden, hebben ze het zo gelaten...

@staycalm: ik vond een wee echt een soort golf die op kwam zetten en steeds meer druk uitoefende in onderlichaam. ik herkende ze ook meteen toen ik ze had. kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt

@1612: fijn dat jullie meisje zo lief is!

Verder is het hier echt genieten. Ben eindelijk van die stomme rugpijn / pijn in rib af en kom daardoor ook weer beetje aan studeren toe. nu maar hopen dat zoon snel op geboortegewicht zit en we naar buiten mogen, het is zo lekker weer...! (nog 70 gram, ik overweeg vandaag wandelingetje met kruik in kinderwagen, maar wil hem ook geen griep bezorgen nu)

20. Ninaatje80

2 aug 2015
    35
    0
    0
    Mijn zoontje is heel lief naar de baby toe maar is verder vaak niet te genieten. Driftbuien, huilbuien en veel negatieve aandacht vragen. Erg vervelend maar vooral ook sneu voor hem. Hij weet gewoon ook niet wat hij met zichzelf aan moet. Hopelijk is het maar tijdelijk...

Deel Deze Pagina