Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Gister zat ons meisje ook nog 70 gram onder geboorte gewicht maar mochten toch naar buiten. Vandaag precies een week na geboorte zit ze al 20 gram boven geboortegewicht!

2. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb het gewoon gedaan. Zijn 15-20 minuten buiten geweest. Extra laagje aan, kruik in kinderwagen en hem warm ingepakt met extra deken. echt van genoten :)

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Debbske: 41 weken! Duurt lang voor jou! Had je al extra cntrole gehad? Of doen ze dat bij jullie vanaf 41 weken?

@Stay Calm: Weeënpijn is echt een soort pijn die ik nog nooit gevoelt had. Je herkent het meteen!

@Laurabb: Wij mochten naar buiten zodra zl goed aan het groeien was.

@Ninaatje: Wij hebben het ook meegemaakt met de oudste, toen duurde het wel een maand of 2...

4. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Duurt te lang naar mijn zin Femke11! Maar heb donderdag controle gehad, toen konden ze nog niks extra doen. Gisteren met veel moeite een klein beetje kunnen strippen.
    Maandag krijg ik bericht wanneer ik bij de gineacoloog terecht kan voor evt Inleiden.
    Ik hoop snel, want heb het best wel gehad nu...

Vannacht wel ong 2, 5 uur weeën gehad, maar daarna weer helemaal niets meer..

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Debbske: Heel veel succes vandaag, hoop dat je snel bij de gyn terecht kunt!

@Hier: ZL heeft een regelnacht achter de rug... Elke 1,5 uur drinken. Pff, we zijn gesloopt. Nu wil hij ook nog steeds vaak drinken en ik voel de stuwing weer komen. Hij drinkt wel alles weg gelukkig.

6. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Stuwing en regeldagen. ..geen fijne combinatie Femke11!
    Wel fijn dat hij goed leeg drinkt.

Vanmorgen met krampen, vocht- en bloedverlies wakker geworden. Nu is het weer helemaal rustig.
    Vanmiddag een afspraak bij de gynecealoog. Hopelijk zijn ze het er mee eens om dr zo snel mogelijk te laten komen.

7. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Spannend Debbske! En gefeliciteerd alle dames die ik nog niet gefeliciteerd had! Hier vandaag de uitgerekende datum, maar ik zit nog lekker rustig op de bank, geen tekenen te bekennen. Ik wacht het naar gewoon af. Bij ons in de familie is nog nooit een baby te vroeg of op tijd gekomen, dus ik had niet anders verwacht. Maar ik vind het wel spannend, voor mijn gevoel begint het wachten nu pas echt...

8. Ninaatje80

2 aug 2015
    35
    0
    0
    Oh jeetje twee maanden...het is zo sneu voor hem. Hij zit zichzelf zo in de weg en heeft nu in de nacht ook huilbuien en is dan ontroostbaar. Helaas is hij nog te jong (17) maanden om te vertellen of uit te drukken wat hem precies dwars zit.

9. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0

Spannend hè? Ben je het wachten nog niet zat?

Hier ook nog geen tekenen van bevalling.
    Alleen behoorlijk last van mijn schaamstreek.
    Moet vaak plassen anders lukt het me niet om het op te houden. Op dit moment zeer zwakke bekken.
    We blijven wachten 😂

10. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Jippie! Vannacht in een recordtijd bevallen van onze dochter L.ara!!!
    Nog wel in het ziekenhuis, maar ze drinkt goed en is prachtig!!!

11. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Gefeliciteerd Debbske!

12. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Wauw Debbske gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn om te horen. Geniet er lekker van!

Stay calm alles nog rustig?

Hier gaat het goed. 's avonds wel veel huilen, net als bij de andere. Dat is wel zwaar eigenlijk. We zien het nog heel even aan en anders gaan we naar een osteopaat.

13. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Debbske! Fijn dat ze er eindelijk is :D

Hier ook regeldagje/nachtje gehad. En merk dat ik het nog lastig vind om balans te zoeken tussen bij je houden ('Je kan ze niet genoeg knuffelen!') en wegleggen ('Leg ze op tijd in de wieg anders raken ze overprikkeld'). Had gisteravond een overprikkelde zoon die echt urenlang de slaap niet kon vatten, maar duidelijk behoorlijk moe was...
    Zoon is trouwens weer op geboortegewicht. Heeft weekje langer geduurd, maar het gaat nu goed - ook met drinken.

14. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Niet echt aan toegekomen om eerder te reageren. Voor de andere dames die inmiddels zijn bevallen gefeliciteerd. Ben wel benieuwd naar de namen. Willen jullie die ook delen? Wie moeten nog bevallen?

Hier ook een dame die veel last van krampjes heeft. Gebruiken al cinababy, al heb ik niet echt het idee dat het helpt. S avonds wil ze alleen bij mij liggen. Als je haar weg legt is het binnen 5 minuten weer huilen. Zoontje heeft Kiss gehad en zie bij haar veel dingen terug. Zo heeft ze bijv altijd de hoofd naar rechts sinds de geboorte. Kijk het nog ff aan anders toch maar naar de fysio. Zijn over gestart op prematuur speentje. Gelukkig gaat dat een stuk beter. Verder groeit ze goed. Gister bij cb laten wegen, is in een week tijd 340 gram gegroeid. Gister is vl weer aan het werk gegaan, moet het nu echt alleen doen. Helaas is ons zoontje heel vervelend. Weet soms niet hoe ik het moet aanpakken want het werkt allemaal niet.

15. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Jippie! Vannacht in een recordtijd bevallen van onze dochter L.ara!!!
    Nog wel in het ziekenhuis, maar ze drinkt goed en is prachtig!!!

16. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Debbske; van harte gefeliciteerd. Geniet ervan.

Hier is het nog steeds rustig. Alleen pijn bij mijn schaamstreek. Kan beter lopen dan stil zitten.

17. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Gefeliciteerd Debbske! Hier ook nog rustig, al heb ik ook inderdaad een flink beurs gevoel van onder, vooral als ik rond ga lopen na een tijdje zitten of liggen.

Zijn wij nu nog de enige twee Stay Calm?

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ninaatje: Veel knuffelen en individuele aandacht geven helpt hier het best, maar het blijft lastig.

@Debbske: Gefeliciteerd!

@Stay Calm & Nonniema: Lastig voor jullie al die baby verhalen...

@Laurabb: Je gevoel volgen. Fijn dat het met drinken nu ook goed gaat.

@Panda: Lastig is het voor de oudere kinderen, hier ook vervelende dochters waar we niet goed weten hoe aan te pakken.

@Hier: ZL erg onrustig vandaag, wil veel drinken. Mijn borsten raken nog niet eens echt leeg dus hij zal het nodig hebben. Dochters zijn erg vervelend, vooral met slapen gaan. Huilen en aandacht vragen, terwijl ze normaal lief gaan slapen. ZL is in de avond ook wat onrustiger, dus het steekt mekaar lekker aan. Nu zijn we nog met z'n tweeën, maar volgende week heb ik de eerste avond dat ik het avond ritueel alleen moet doen... Ben benieuwd hoe dat afloopt.

19. Stay calm

Stay calm Actief lid

7 jan 2014
    439
    0
    0
    Femke 11;

Vind het niet lastig hoor om alle verhalen te lezen. Vind het juist fijn om te lezen hoe anderen het hebben ervaren.

We wachten gewoon af. De kleine meld zich vanzelf.
    Ook al duurt het wachten soms zolang en verlang ik naar de bevalling.

20. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    StayCalm en NonnieMa ik hoop dat jullie ook snel jullie kleintje mogen ontmoeten hoor!

Hier nog steeds in het ziekenhuis helaas. Ze vinden mijn meisje te klein dus ze moet eerst aankomen voor ze naar huis mag 😠
    Ze drinkt wel super gelukkig, is alert en lijkt helemaal tevreden.
    Ik mis mijn andere ukkies alleen enorm en snap niet waarom ze niet mee naar huis mag.
    Genoeg geklaag nu!
    Als ik wat optimistischer ben zal ik ons bevallingsverhaal wel vertellen...

Deel Deze Pagina