Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Oh man oh man wat blijf ik onzeker! Al 2 dagen nagenoeg geen klachten! Na t zien van twee vlindertjes in onze groep wordt k nog meer onzeker... M'n vriend zei:doe gewoon een test dan weet je of je waarde goed is toch? Nou zo gezegd zo gedaan.... Ik ben niet onzeker meer haha!
    Vorige MK was m'n HCG waarde ineens heel laag (negatieve test)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      44,7 KB
      Weergaven:
      3
  2. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Oh en morgen om half 4 afspraak voor moeders voor moeders

3. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Nou dat is een mooie knaller Damen! Hier morgen idd ook een afspraak voor mvm! Ben benieuwd.

4. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Damen, wat fijn!
    Ik heb ook nog een testje gekocht voor komend weekend. MvM heeft mij ook gebeld, bellen morgen terug. Wat fijn om iets voor de moeders zonder kinderen te kunnen doen! Ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen met plassen. ;)

5. Pisam

Pisam Niet meer actief

#265 Pisam, 4 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2015
    Wauw damen, mooie test!

Ik twijfelde ook nog over een cb komend weekend, maar doe het niet denk ik. Ik laat het er maar bij, ook al is het niet goed, je bent hoogstens voorbereid op wat komen gaat, is toch niets aan te doen. Wel flink onzeker trouwens, enige symptoom is eigenlijk buikkramp. Blij zijn ergens bij de 12 weken te zitten.

6. Anonima257

Anonima257 Bekend lid

6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Wat een geklets alweer meiden, haha!

Knuffel voor de meiden waarbij het mis is gegaan! ❤️

Gisteren kwam er weer een hoop onzekerheid omhoog, weinig tot geen symptomen, dus meteen de angst of het mis zou gaan. Vanmorgen wakker en kotsmisselijk + duizelig en ontzettende hoge temperatuur, volgens mij zit het wel goed.... Bijna terug naar huis van vakantie! Kan niet wachten, wil zo graag in mijn eigen omgeving zijn! Nog 5 daagjes!

7. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Jullie kletsen wat af haha. Ik heb de laptop er maar ff bij gepakt.
    @mamavanmenno en bailey heel veel strekte, hopelijk kunnen jullie het een plekje geven hebben jullie snel een goede zwangerschap.

Nieuwe dames welkom, weet ff niet meer wie allemaal.

hier ook een korte lf, ben daarvoor nog in het ziekenhuis geweest voor onderzoeken. Ben heel benieuwd of de uitgerekende datum ook 7 april is of misschien toch een paar dagen eerder. We gaan het zien :)

@toet heb je al een reden kunnen verzinnen om onder de vakantie uit te komen?

@debbske lastig om een keus te maken. Maar zoals ik het lees moeten ze tzt toch een andere kamer dus als je de mogelijkheden hebt om die verbouwing nu te doen zou ik het doen. Hier is zoontje sinds een paar weken over gegaan op een peuterbedje. Had het totaal niet verwacht maar van 1 op de andere dag was zijn ledikant verleden tijd.

@miss86 Ik heb bij ons zoontje ook zo vroeg een echo gehad. Bij mij zagen ze een zwangerschapsring en als ze inzoomde zag je een soort van klein wormpje. Stelde vrij weinig voor. Kan me voorstellen voor jou als het op de goede plek zit dat al een hele gerusstelling is. Heel veel succes.

@dozen en babyspullen. Wij hebben het meeste al. Ben nu vooral aan het nadenken wat er nog zal moeten komen. Babykamer zal door geschoven moeten worden, zoontje zal een nieuwe kledingkast moeten. Verder nog een camera voor de babyfoon extra en een meerijdplankje. Als dit een meisje is dan zullen er andere kleertjes moeten komen haha. Wij hebben maar 3 slaapkamers, de toekomstige babykamer staat een kast voor de administratie (en andere spullen) en de printer en daar droog ik me was. Vooral na een oplossing aan het zoeken waar we dat kwijt moeten en met de wasdrogen.

@kwaaltjes en onzekerheid, hier ook onzeker. Vanmorgen ook een kv test gedaan die had bij mij nog niet geknald, vanmorgen wel gelukkig. Nu zag ik alleen later op de middag dat er ineens een heel licht 3e streepje naast de t-streep, stond beetje vreemd. Heb nog 1 kv test en een cb. De cb wil ik rond de 6 weken ergens doen want wil graag een 3+ hebben. Kwaaltjes zijn hier ook heel wisselend. Ene dag heb ik heel veel maagzuur en nu al 2 dagen bijna niet. Verder met vlagen moe, bandenpijn, rommelende darmen en misselijk. Sinds vandaag is mijn reuk sterker lijkt het. De prullenbak open doe ik nu maar met neus dicht. Voor ons zoontje lukte het zwanger worden niet echt hebben toen iui gehad. Nu is het spontaan gelukt, daardoor ook iets meer onzeker. Aan mijn kant van de familie komen 2lingen voor, en tijdens 1 van de 1e onderzoeken in het ziekenhuis waren er ook 2 eitjes te zien. Ben erg benieuwd naar de echo of het er 1 of 2 zijn. Vl appte vandaag dat hij de 24e toch moest werken voor zijn collega. Ik zo dacht het niet, moest die als nog een smoes verzinnen dat hij niet op zijn vrije dag kon werken haha. Ga de afspraak absoluut niet verplaatsen. Nog 3 weekjes tot de echo, lijkt wel heel ver weg nog.

Ik snap heel goed dat sommige nog niet teveel nadenken over dingen. Als jullie bepaalde dingen nog niet in de lijst zetten, helemaal prima toch. Komt allemaal vanzelf wel. Ik zal de lijst ook aanpassen. Ik zal rond 38 weken worden ingeleid ws ivm zeer waarschijnlijk terugkomende diabetes. Ga daarom ook er vanuit dat het een maart bevalling word.

Zo heb eerst wel weer genoeg getypt :p

8. laurabb

laurabb Actief lid

25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    @1612: ik ook wat minder hoor. ben bij eerste zwangerschap ook met tien weken met paard en al gevallen (lag er gelukkig nog net naast en niet onder), dat soort stunts doe ik dus ook niet meer. uiteindelijk had de miskraam drie weken later gelukkig niks met die actie te maken en volgens de verloskundige kan het allemaal tot 16 weken echt geen kwaad, maar ik voel me er niet lekker bij. ik rijd nog wel, maar nu alleen dressuur en bosritjes, even niet meer springen of eventing.

9. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Ik zie weer heel veel nieuwe berichten.
    wat een testen allemaal zeg!
    Ik heb maar 1x getest en 2x bloed geprikt.
    Durf niet nog een keer te testen... bang dat het dan ineens anders is denk ik...

panda is het niet vreemd voor je dat je nu al weet dat je eerder gaat bevallen? En hoe weet je dat?
    ik ben met 35wk ingeleid vorige keer vanwege zwvergiftiging, maar tegen mij zeiden ze dat dat niets zegt over mijn evt volgende zwangerschap. Dat ze alleen naar de huidige situatie kijken, tenzij er indicatie is dat er dezelfde problemen te verwachten zijn.

Ik mag volgende week de 13e voor mijn hartactiviteit echo 😃
    Gisteren heel veel kramp gehad, nu bijna niks te voelen... borstel ook 0 spanning... Hoop zo dat het goed zit... Gelukkig nog maar 8 dagen geduld hebben...

sorry alvast als ik niet overal op reageer trouwens, maar ik lees alles vanaf mijn tel. Omdat ik bij mijn vorige zw ongewenste meelezers had. Dan kun je helaas snel het overzicht verliezen en ook niet de lijst bewerken...

zou iemand mijn echo dan ook op de lijst willen zetten op 13 augustus?

10. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Jeeeeeeeeej 🎉🎉 ik hoor erbij! Eindelijk in dit deel van het forum! 😁

Ben 28 jaar, 1e kindje, uitgerekend 15 april, en ik wil graag BV geven.

Voor de lange weg naar deze zwangerschap, zie m'n banner. Ik ben dus wel wat voorzichtig na m'n miskraam, maar ik moet vertrouwen hebben in m'n lichaam. :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,9 KB
      Weergaven:
      4
  11. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @debske ja misschien wel vreemd maar de precies datum weet ik nog niet. In 2008 heb ik diabetes gekregen. Doordat ik 33 kilo was afgevallen kon ik zonder medicatie. Tijdens de zwangerschap is het terug gekomen. Ben daarom toen ook met 38 weken ingeleid, heeft 3 dagen geduurd. Moet daarom ook gelijk naar de gyn. En die heeft al gezegd dat het bijna wel zeker is dat het bij een 2e weer komt. Omduwen elke 3 week op controle +echo. Bij diabetes leiden ze altijd in rond de 38 ivm grotere baby.

@muzieknootje welkom. Hopelijk heb je dit keer een goede zwangerschap en een mooi wondertje.

12. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    UITGEREKEND OP:

1 APRIL (3)

° LauraBB, 31jr, 1e kindje, 3e keer zwanger na mk bij 13 en 5 wkn (ronde 11 in totaal)
    ° diaaan, 28j, 2e kindje
    ° damen, 1ste kindje, 1ste ronde na mk (7 rondes in totaal), BV
    ° 1612, 30jr, 2e kindje

2 APRIL (2)

° Miss86, 29j, 1e kindje
    ° Dalysa, 27j, 2e kindje

3 APRIL (2)

° GYNN, 26j, 1ste kindje, 2e ronde, BV, NB
    ° Anonima257, 24j, 1e kindje, 10e ronde na 3 miskramen, BV, NV

4 APRIL (2)

° Toet85, 29j, 2e kindje, NB, FV
    ° Debbske, 3e kindje, ronde 1, cryo terugplaatsing

5 APRIL

6 APRIL

7 APRIL (4)

° Sjubidoe
    ° Inne, 31j, 3e kindje, BV, NB
    ° Lotje84, 31j, 1e ronde, 1e kindje, BV, NB (onderwater)
    ° panda86, 29j, 2e kindje, FV,NB inleiding

8 APRIL (2)

Nina, 34 jaar, 2e kindje, KS, FV
    Chicabelgica, 31 jaar, 2e kindje, KS, FV

9 APRIL (1)

Femke, 35 jaar, 3e kindje, NTB, BV

10 APRIL (1)

Pisam, 27 jaar, 2e kindje, 2e ronde, NB, FV

11 APRIL

12 APRIL

13 APRIL

14 APRIL

15 APRIL

Muzieknoot, 28 jaar,1e kindje, ? Ronde, BV

DATUMLOOS (2)

° mammetje

Vlindertje:
    ° mamavanmenno, 32j, 3e kindje, 1ste ronde na ma, BV, KS.
    ° Bailey2005, 35j, 2e kindje, 2e ronde, BV

* 1ste afspraak VK/Gynaecoloog *

- Miss86 : 1e echo 5-08
    - debske: 13/08 1e echo
    - laurabb: 17/08 1ste echo
    - diaaan: 20/08 1ste afspraak VK
    - 1612: 22/08 1e echo en intake vk
    - panda86: 24/08 1e echo gyn
    - Pisam, 24/08 1e echo VK
    - Lotje84: 25/08 1ste echo, 09/09 1e afspraak VK, week erna 2e echo.
    - damen: 26/08 1ste afspraak VK
    - Nina, 27/08 1ste afspraak gyn
    - Toet, 27/08, 1e echo en intake
    - Femke, 01/09 1e echo, 11/09 intake VK
    - GYNN, 8/09 1ste afspraak gynaecoloog

Totaal (19)
    MMM (1), BV= borstvoeding (9), FV voeding (5), NB= natuurlijke bevalling (7), KS= keizersnede (3)

13. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ah ik zie dat ik wat meer gegevens moet geven voor de lijst.. 😊

Ik zit al meer dan een jaar in de MMM, en ben nu in verwachting van onze tweede cryo. De eerste werd een miskraam. In totaal zijn we zwanger in ronde 32.. Ik wil graag een natuurlijke bevalling :).

14. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Gefeliciteerd!! Wat een enorm mooi gevoel en geluk!
    Ik duim voor je dat jullie enorme weg nu wordt beloond met een prachtig mooi en gezond kindje! :)

15. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Vanavond komt de mevrouw van Moeders voor Moeders langs! :)

Vanochtend een beetje roze afscheiding, maar wel een mega knaltest en daarna gelijk weer doorzichtige afscheiding. Dus voor zover lijkt het nog in orde.

16. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Ik begin het eindelijk een beetje te geloven, ik mag ook bij dit clubje! Zojuist de intake en echo gepland bij de verloskundige, dus nu wordt het opeens echt. Wil iemand mij toevoegen aan het lijstje? Ik ben 34 jaar en het wordt mijn eerste kindje. Zwanger geworden in de 3e ronde. Voor de afspraakdatum, zie onderin mijn banner.

Leuk om te kletsen met allemaal dames die hetzelfde gaan meemaken als ik!

17. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Ow ja, zelf uitgerekende datum is 8 april.

18. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Nonniema, welkom! En gefeliciteerd!
    Je kan ook eventueel zelf de tabel bijwerken. Even quoten en de quote-tekstjes aan begin en eind weghalen.

19. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Welkom muzieknootje en NonnieMa.

20. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127