Uitgerekend 1 - 15 april 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Toet85, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Hihi Miss! Van harte gefeliciteerd! Wat bijzonder twee! Ik snap de schrik, maar lijkt me fantastisch een tweeling! 😊

Een besloten club maken kan ik ook niet. Maar ik vind het prima, gezellig meiden!

2. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    #302 Lotje84, 6 aug 2015
    Laatst bewerkt: 6 aug 2015
  3. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik heb een groep aangemaakt. april mama´s. als het goed is zie je bij je eigen profiel een uitnodiging staan waar je hem kan accepteren!
    als ik iemand vergeten ben, let me know.

Ohjee Lotje wat een onzekerheid!! Je test is harstikke positief!
    Misschien voor de zekerheid de VK bellen?

4. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Dank je wel Damen! Ik heb de uitnodiging al geaccepteerd!

Oh lotje wat vervelend die onzekerheid.. Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

5. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ja ik twijfel wat te doen. Moet officieel eerst terug naar de fertiliteitskliniek voor de 1e echo. Maar heb ook al contact met de vk gehad. Intake vindt officieel plaats na die 1e echo. Of de huisarts?
    Misschien zijn het wel zorgen om niks... en heb ik al actie ondernomen. Dat voelt ook zo stom.

6. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ooh Miss, een tweeling! Wat geweldig! Lijkt me ontzettend leuk! :D

Hier nog steeds weinig klachten, misselijkheid is al 3 dagen helemaal weg.. :$

Heb nog geen uitnodiging gehad!

Lotje wat vervelend zeg iedere keer! Hoop dat het snel stopt! (de bloedingen dan he bedoel ik... ;))

7. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Nee dat is zeker niet stom!!!! de mensen daar reageren zo ontzettend fijn.. ze hebben mij echt gerustgesteld vorige keer. gewoon even een belletje doen!!!!

8. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Maar wie kan ik dan het beste bellen? Ha, vk of fertiliteitscentrum? Ik denk zelf eerder aan die laatste of niet?

9. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Maar ja, dat is wel 1 uur en 45 minuten rijden hier vandaan... vk en ha is 5 minuten fietsen.

10. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Dat is ook apart. Het maakt je echt onzeker he?

Ik heb maar een paar drupjes gehad. Dus wat dat betreft nog niet gelijk een ramp denk ik. Maar het brengt je wel aan het twijfelen.

11. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Nou, van 22 uur tot 4 uur wel echt goed geslapen. Daarna meteen op de wc kijken, ik had een rode lekkage verwacht, maar alleen een beetje gewoon doorzichtige afscheiding...

12. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik blijf voor je duimen meid! Hopelijk was het niks ernstigs!

13. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Nou, even een belletje gedaan met het fert.centrum. Zij geven aan dat een paar druppels bloed kan komen door het groeien van de baarmoeder en het uitrekken van de banden. Doordat de bloeding niet heeft doorgezet, zit alles voor nu nog goed. Mocht ik weer een paar druppels verliezen of meer dan een paar druppels, dan ben ik welkom voor een echo om te kijken wat er in mijn baarmoeder gebeurt.

Ik heb ook zonder zwanger te zijn wel vaker last gehad van tussentijds bloedverlies, dus wat dat betreft is dat gedeelte in mijn lijf waarschijnlijk vatbaar voor bloedinkjes.

Ik ben ook nog steeds duizelig en sinds gisteren een beetje misselijk en gevoelige borsten en honger als een paard. Dus wat dat betreft is er ook nog niets veranderd.

14. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Damen, kun je mij ook een uitnodiging sturen? Ik zag er geen staan.

Miss, een tweeling, wat leuk!

En Lotje, lijkt me doodeng. Ik ben ook continu op zoek naar bloed, maar weet niet hoe ik zou reageren als ik het echt zou vinden...

15. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Miss86 wow 2!! Super mooi! Gelukkig zitten ze op de goede plek! Veel plezier op je minikampeervakantie.
    L2bm welkom en gefeliciteerd!
    Lotje wel een geruststelling denk ik? Ik heb bij mijn vorige zwangerschap regelmatig last van bloedverlies gehad. Dat maakt je echt zo onzeker.
    Lindabb wat grappig ik deed ook aan eventing en springen. Eventing mocht ik toen al niet meer doen van mijn vader. Springen heb ik toen nog gedaan tot mijn 17e week. De kampioenschappen. :) Toen was het ook maar goed dat ik daarmee toen ben gestopt, mijn rijderij werd er niet beter (onzekerder) op. Lekker dat je nu nog rijdt! Even je zinnen verzetten.

Hier is mvm ook langsgeweest. Ben direct begonnen. Wat een onhandige opvangbeker is het trouwens. Zo word ik mevr wijdbeens... Hier halen ze het trouwens ook niet op.

Hoe is het met de rest? Kwaaltjes en onzekerheden nog te handelen?

16. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    1612, zeker wel even fijn om te weten wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ik blijf wel spieken, maar alles lijkt prima.
    Leuk dat je bent begonnen met mvm! Ook blij met het cadeautje?
    Ik begin maandag, moet het ook wegbrengen. Maar dat vind ik echt geen enkel probleem. Ik weet hoe groot en gecompliceerd het verdriet is, dus ik ben heel blij dat ik hier iemand direct een kans op geluk mee geef.
    Ik ben benieuwd hoe de beker mij gaat bevallen, hahaha!

17. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Wat betreft kwaaltjes heb ik er een nieuwe bij: jeukende borsten. Aargh. ;)

18. Sjubidoe

Sjubidoe Actief lid

12 mei 2012
    361
    1
    16
    Ahhh jeukende borsten heb ik ook idd!! Heel irri!! :)

Lotje, dan is je lichaam er idd denk ik wat gevoelig voor, komt vast allemaal goed!

19. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Bloedverlies is niet fijn... wordt je zo onzeker van. Gelukkig zegt het vaak niets zolang het niet veel is...

Pff nog een week onzekerheid tot mijn eerste echo... Zo spannend...
    Nog steeds geen kwaaltjes die niet gewoon op mijn darmen of evt ongesteldheid kunnen wijzen.. behalve dan dat ik gisteren rond 9 uur op de bank in slaap ben gevallen...

20. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Debbske, heerlijk om dan ook in slaap te vallen op de bank. ;)

Goed komen doet het sowieso. Is het niet nu, dan wel later... Ik ben al meer zwanger dan ik ooit nog had durven hopen. En ik ben ervan overtuigd dat wij volgend jaar een kleintje krijgen. Maar ik hoop wel dat het nu goed blijft gaan en mijn portie echt achter me ligt.

Ik werk vanmiddag nog 2 uurtjes thuis, vanochtend op kantoor geweest. Heb mezelf een lange pauze gegund. Volgens mij kunnen mijn ogen zo dichtvallen.

En ik blijf maar honger houden. Heb al 1,5 keer de hoeveelheid op van wat ik normaal eet. 3 boterhammen, 2 beschuiten, handje Tucjes, kleine smoothie en ik lust zo nog een half brood.
    Ik moet echt iets verzinnen om die honger te verdringen. Maar veel rauwkost mee naar het werk ofzo. Anders ben ik straks al 5 kilo bij nog voordat het eerste trimester om is. ;)

Deel Deze Pagina