Vullen jullie ook een dagboek in? Ik had eerst het zwanger/niet zwanger boek. Heb het gisteren helemaal aangevuld met leuke foto's. En nu het dagboek van Pauline Oud. Maar ik heb tot nu toe nog niets ingevuld (alleen de 1e paar pagina's), alleen wat kladjes in mijn telefoon.
Ik heb die van Pauline Oud gevuld de vorige keer..... Weet niet of ik het dit keer weer wil gaan vullen maar ben het eigenlijk wel verplicht vind ik....Het is bekend dat bij de 2e meestal minder wordt gedaan qua dagboeken, foto's, geboortekaartjes etc. maar wil proberen dit toch een beetje gelijk te doen. Maar ga hem sowieso pas vullen na de eerste echo bij 9 weken. Vind het anders beetje zonde...
Ja ik heb de vorige keer ook deze ingevuld en heb m voor nu ook weer klaarliggen, en wacht inderdaad ook even tot de 1e echo!! Ik wil juist wat meer dingen deze zwangerschap gaan doen die ik bij de vorige niet heb gedaan.. Heb bijvoorbeeld geen mooie fotoshoot gedaan want dat vond ik uber stom, nu achteraf heb ik er mega spijt van dat ik niet een paar prachtige foto's heb.. En die milestone cards heb ik nu ook gekocht, vind ik zo leuk om te doen! En bij deze dingen kan zl dan gezellig meedoen!
ja, die milestone kaartjes zijn erg leuk. Maar wacht af of ik ze wellicht ga krijgen en kan ze altijd op het laatste moment nog kopen. Of zitten er ook kaartjes bij voor tijdens de zwangerschap?
Hoi iedereen, Allereerst: @ Bailey en mammavanmenno: Spijtig nieuws. Hopelijk volgende maand meer geluk. Het is jullie van harte gewenst. @Miss: Proficiat! Dubbel geluk! Hier vandaag bloed laten trekken. Morgen volgt de uitslag dus ik ben benieuwd. Kan iemand mij uitleggen hoe ik een banner aanmaak? Ik ben namelijk nieuw op de fora en moet nog veel leren.
@1612: vorige keer heb ik dat ook allemaal nog gedaan. Nu wel wat voorzichtiger, al heb ik eind september nog rit met vriendin staan met hindernissen die ik wel ga doen, maar dat is slechts 60cm - soort grote galopsprong 😁
Je hebt ook aparte kaartjes voor de zwangerschap. Die zijn echt heel leuk, ook van milestone 😊 ik heb ze hier al liggen en ga ze zeker gebruiken verder wil ik ook zo'n 9 maanden boek invullen van Pauline oud, maar ik denk dat ik ook wel even wacht tot we een hartje hebben horen kloppen.
Ik hoor iedereen over die banner, maar ik zie ze niet op mijn tel. Zelfs geen idee hoe de mijne er uit ziet... Hoe zet je aan dat je die ziet???
Ik moet weer van de lijst. Gister is bij mij een BBZ geconstateerd en is m'n eileider verwijderd. Meiden geniet van jullie zwangerschap en ik wens jullie een prachtig en gezond kindje toe!
Meid, wat een vervelende ervaring zeg! Wanneer heb je het geconstateerd en is hij verwijderd? Hoe voel je je nu? Heel veel sterkte en ik wens jou natuurlijk hetzelfde toe!
Dank jullie wel. Ik kreeg maandag en dinsdag hele heftige pijn. Toen ik ook nog koorts kreeg dinsdag avond ben ik naar HAP gegaan. Hier echo gekregen waarop geen kindje te zien was. Daardoor wisten ze dat het vruchtje dus verkeerd zat. Daarna met spoed geopereerd. Lig nog in het ziekenhuis. Hoop morgen naar huis te mogen om alles een plekje te kunnen geven.
Dalysa, heel veel beterschap. Ik hoop dat je gauw weer thuis bent. Heel veel sterkte mer het verwerken hiervan. Knuffel.